Wat je even kwijt wil #49

In de categorie “nieuwsberichten die je je een jaar geleden niet had kunnen voorstellen”

13 likes

Ik wil echt zooo graag een nieuwe taal leren, het liefst Spaans, maar ik zou ook graag vloeiend Duits willen kunnen (c2 niveau), en Russisch of Mandarijn lijkt me ook super cool. Of Arabisch.

3 likes

Het lijkt ook wel op hyperventileren, je co2 gehalte in je bloed daalt en het zuurstofgehalte stijgt. Dat is bij hyperventileren volgens mij ook. Daardoor krijg je ook die tintelingen. Je moet die oefening ook altijd op een ‘veilige’ plek doen.

2 likes

Wat een leuk cadeau!
Welke heb je gekregen? Ik zit er ook al even aan te denken maar ben nog aan het oriënteren welke fijn zou zijn.

Ik heb net de keuken helemaal gepoetst. Ook de koelkast en de binnenkant van de kastjes etc. Het duurde langer dan verwacht maar blij met het resultaat!

Alleen nu wil ik niet dat mijn vriend nog iets aanraakt eigenlijk :woman_shrugging:

12 likes

Nou dat snap ik heel goed, mijn allergrootste ergernis was dat ik gepoetst had en hij daarna met z’n Gore tengels er weer een zooi van maakte en dan durfde te zeggen “heh had je gepoetst? Niet gezien” :triumph::triumph::triumph::triumph::triumph:

11 likes

Pfff ben zo klaar met de Media Markt. Mijn Dyson airwrap is stuk gegaan en heb die opgestuurd. Vervolgens van de week gebeld dat ik het weer kan komen ophalen op de vestiging. Ik daar vandaag naar toe, blijkt het helemaal nog niet bij binnen te zijn gekomen na de reparatie. Vind dat echt zo’n onzin. Netjes gebeld van te voren, want wil niet voor niks gaan en ook niet een extra persoon in de rij zijn.

4 likes

Ik bied oorbelhangers aan via marketplace op facebook. En vind t ergens zo zeikerig dat iemand wil komen kijken. Het zijn fuckin oorbelhangers? Hoe moeilijk kan t zijn.

4 likes

Ik luister ze tijdens mijn werk, vind het ideaal. En ik vond De dienst heel interessant, over de AIVD. Liesbeth Rasker doet ook een fictieve casus die de hele serie doorloopt.
En wat ik ook interessante podcasts vond zijn Doodgewoon en Dag voor dag (allebei over rouw)

Ze stonden bij mijn AH voor voedseldonaties voor de voedselbank en ik heb dus niets gegeven, maar voel me daar ergens best schuldig over :frowning: Maar ik probeer zelf van 30 euro per week rond te komen, dus ik heb het niet echt.

2 likes

Als je het niet hebt dan hoef je je niet schuldig te voelen toch. Wijs met je geld omgaan is ook belangrijk.

7 likes

:stuck_out_tongue: En sparen ook, haha. Hopelijk heb ik het de volgende keer wel gewoon.

Ik heb alleen nog maar lekkere dingen gegeten vandaag. Kwark met muesli en appel, ontbijtkoek, cracker en pita met pindakaas, sambal en komkommer, pita met baba ganoush en ei :yum:

4 likes

Zo fijn om nu niet naar buiten te hoeven en lekker binnen te zitten met snacks en kaarsjes :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wij gaan vandaag zelf ravioli maken voor vanavond. Nu al zin in.

21 likes

Ik ben op zoek naar een nieuwe bloempot van minstens 20 cm hoog en 25 cm breed maar nergens vind ik leuke potten?!

Iemand tips voor websites? Heb al op intratuin bol etc gekeken…

1 like

Het weer veranderd sneller dan m’n stemming vandaag. We hebben al regen - bizarre wind - hagel - onweer - stralende zon - weer hagel en onweer - weer stralende zon gehad

10 likes

Ik heb lampjes binnen gekregen voor in de tuin en die wil ik ophangen maar elke keer als ik mijn schoenen aan trek omdat de zon schijnt begint het natuurlijk kei hard te regenen. :triumph:

3 likes

Ja en iedere keer denk ik oke nu kan ik wel even naar buiten met als gevolg dat ik 2 keer in een enorme plensbui ben beland. Echt kutweer

2 likes

Misschien fonq?

1 like

Hallo er zijn gewoon 5 Taco Bell’s in Nederland?! Maar allemaal zo ver :sob:

2 likes