Wat je even kwijt wil #49

Dit klinkt echt superschattig :heart_eyes:

1 like

Deze film is echt een van mijn fave/corny Brad films! Zo alles in 1 :ok_hand:t3:
Prachtig landschap ook

1 like

Halverwege deze week nog posten dat ik weer in mijn broek pas, vandaag voor de 3e keer de airfryer aan. Send help.

13 likes

@Zemraluani
Thanks. Hou t in mind voor een andere keer. Heb besloten naar bed te gaan.
Sorry :kissing_heart:

1 like

Connyners? :innocent:

1 like

Ahhh brad is nu aan het huilen, het breekt gewoon mijn hart :sob:

Slaap lekker!

1 like

Oh nee! Zeker over zijn broertje Samuel? Dat was heel zielig.
Verder ook goeie cast

Ik heb net kaartjes gekocht voor Fleddy Melculy in september, heel benieuwd of het door kan gaan maar zin an

4 likes

Ik kijk nu We Want More op tv en echt best goede zangers/zangeressen. Stuk meer talent dan bij TVOH dit seizoen.

Ik ben toch weer te lang blijven hangen op NPO1 en hoezo is Frank Lammers toch steeds bij Matthijs aan het zingen?! Wtf is hij opeens ook in te huren als volkszanger ofzo?

2 likes

Jeetje ik vind mijn vriend vandaag echt een lul. Wat een kutweekend. Dadelijk maar op tijd naar bed.

1 like

Ik had maccie besteld maar geen toetje. Paar uur later spijt. Dus heb een homemade McFlurry in elkaar geflanst door vanille ijs, amandelmelk en oreo bij elkaar te gooien. En omg nu ik weet hoe makkelijk en lekker dit is ga ik dit nog veel vaker doen.

6 likes

Whaha dacht precies hetzelfde

Apart topic? Ik heb er ook meningen over, mijn god

1 like

Ik heb nu wel al meteen zin om te weerwolven. Alleen dat gaat nog heel lang niet gebeuren. :stuck_out_tongue:

3 likes

Zwaard van damoclass?!

Samenvatting

Zie je best irri he als je een programma niet kijkt :innocent:

7 likes

Ik kom van een eiland wij zeggen damoclassy

8 likes

JEBAITED

1 like

Ja, bij dat graf op de heuvel! Zo zielig.

Ja ik heb die film heeeeel vroeger wel eens gezien, maar ik kon me eigenlijk weinig herinneren.
Mooie film, maar echt heel dramatisch :sob: ik moest huilen op het einde toen die drie mannen voor hun huis dood geschoten waren en die indiaan er omheen danste. Je voelde gewoon zijn pijn van het verlies van naasten en alles kwam zo samen :sob: