Dit klinkt echt superschattig
Deze film is echt een van mijn fave/corny Brad films! Zo alles in 1
Prachtig landschap ook
Halverwege deze week nog posten dat ik weer in mijn broek pas, vandaag voor de 3e keer de airfryer aan. Send help.
Connyners?
Ahhh brad is nu aan het huilen, het breekt gewoon mijn hart
Slaap lekker!
Oh nee! Zeker over zijn broertje Samuel? Dat was heel zielig.
Verder ook goeie cast
Ik heb net kaartjes gekocht voor Fleddy Melculy in september, heel benieuwd of het door kan gaan maar zin an
Ik kijk nu We Want More op tv en echt best goede zangers/zangeressen. Stuk meer talent dan bij TVOH dit seizoen.
Ik ben toch weer te lang blijven hangen op NPO1 en hoezo is Frank Lammers toch steeds bij Matthijs aan het zingen?! Wtf is hij opeens ook in te huren als volkszanger ofzo?
Jeetje ik vind mijn vriend vandaag echt een lul. Wat een kutweekend. Dadelijk maar op tijd naar bed.
Ik had maccie besteld maar geen toetje. Paar uur later spijt. Dus heb een homemade McFlurry in elkaar geflanst door vanille ijs, amandelmelk en oreo bij elkaar te gooien. En omg nu ik weet hoe makkelijk en lekker dit is ga ik dit nog veel vaker doen.
Whaha dacht precies hetzelfde
Apart topic? Ik heb er ook meningen over, mijn god
Ik heb nu wel al meteen zin om te weerwolven. Alleen dat gaat nog heel lang niet gebeuren.
Zwaard van damoclass?!
Samenvatting
Zie je best irri he als je een programma niet kijkt
Ik kom van een eiland wij zeggen damoclassy
Ja, bij dat graf op de heuvel! Zo zielig.
Ja ik heb die film heeeeel vroeger wel eens gezien, maar ik kon me eigenlijk weinig herinneren.
Mooie film, maar echt heel dramatisch ik moest huilen op het einde toen die drie mannen voor hun huis dood geschoten waren en die indiaan er omheen danste. Je voelde gewoon zijn pijn van het verlies van naasten en alles kwam zo samen