Ugh ik wil zo graag wandelen om mijn stappendoel te halen maar ik trek het niet met deze wind
Ik word gek van mijzelf. Het lukt mij maar niet om iets goed te formuleren.
Welke zaken vereisen extra aandacht als studenten een migratie-achtergrond en/of leerproblemen hebben?
Is dit een fatsoenlijke zin of niet.
Ja ik denk het wel, misschien nog als vervangen door wanneer?
Thnx. Ik ben vandaag echt helemaal op nadat ik vet veel heb geschreven. Ik ga nu over iedere zin twijfelen. :â)
Wie heeft dit achterlijke concept bedacht
https://www.ad.nl/buitenland/chinees-ijsberen-hotel-meteen-volgeboekt-maar-ook-onder-vuur~a415f013/
Wow net op tijd binnen voor de hagel, het weer had wat goed te maken met mij nadat ik donderdag nét buiten moest zijn in de enige 10 minuten dat het keihard regende
Ik ben toevallig ook een rondje online aan het maken op zoek naar nieuwe bloempotten, Kwantum, Hema, Jysk en Xenos hebben ze wel leuke! Ik kijk wel ook altijd bij de manden, die gebruik ik vaak als bloempot.
Ik ga denk ik mc donalds eten
Het werd toch iets van een lokaal plekkie hier! Vega currywurst met friet, was lekkerrrrrrr.
Lachen en als het zeer doet een paracetamol nemen. Zijn genoeg die willen ruilen afgaand op posts op het forum vanuit bepaalde topics.
Iets minder snel oordelen misschien?
ai.
Dat is vervelend om te lezen maar niet af te zien uit je vorige post. Denk dat je vorige post vervelend over kan komen zonder verdere context en weet ook niet helemaal wat je met de post wil. Horen dat het vervelend is dat je lichaam zo goed functioneert of� Misschien mis ik iets, dat kan natuurlijk.
Je mist behoorlijk iets ja. En ze hoeft zich niet te verantwoorden tegenover jou.
Het is toch âwat jij even kwijt wiltâ topic. Daar hoef je niet perse iets mee te willen of dat iemand er perse op moet reageren.
He houd âns op. Youâre not to blame!!!
Ja daaaag, de reactie van @Philo sloeg nergens op, heeft niks met jou te maken. Want ook als jij het niet geweest was met jouw specifieke situatie is die reactie irritant en belerend.
@anon4388265 (wil het toch even gezegd hebben)
Rustig joh was gewoon een miscommunicatie, ze deed niks mis, was gewoon ongelukkig.
Je kan niet verwachten dat iedereen op de hoogte is van de situatie van elke forummer, zeker bij een bericht zonder context.
Nieuwe pulp op Netflix: marriage or mortgage HEERLAK
Nee vind ik niet. Ik vind het niet ok om de vruchtbaarheidsproblemen van andere forummers bij zoân berichtje halen. Onzinnig ook gewoon.