Vooral met opmerkingen van “Er zijn genoeg met je die willen ruilen” op de basis van posts van mensen, denk dat ik dat je wel twee keer kan nadenken voordat je zoiets post. Je weet nooit via een forum wat er daadwerkelijk in iemand omgaat.
Waarom verwachten jullie dan wel dat @Philo op de hoogte is van de privé omstandigheden van een forummer.
Vind het gewoon overdreven om zo over een duidelijke miscommunicatie te vallen. Ze wist de context niet, nu wel, klaar.
Thanks
Dat bedoel ik dus juist te benadrukken, ondanks dat iemand hier post weet je nooit daadwerkelijk wat er in iemand om gaat. Dan kun je dus twee keer nadenken voordat je op posten drukt.
Ok. Klaar.
Ik ga net op de fiets door weer en wind naar de snackbar, kom ik daar aan, is ie gesloten! Gewoon drie kwartier voor de officiële sluitingstijd. Domper van de week.
Nou, een vivera kaasschnitzel kan beter niet in de oven. Cheeeeese everywhere
Ben een print aan het ontwerpen die ik op een stof wil laten bedrukken. En 1 tekening maken lukt nog wel. Maar als ik er dan een print van wil maken is het net alsof een kind op een blad heeft lopen stempelen… als dit maar goed komt
Hier in het theater wordt vanavond een voorstelling gegeven (voor een lege zaal dus) die je vanuit huis met een livestream kan kijken. Ben benieuwd! In ieder geval weer eens een keer iets anders op de zaterdagavond
Ik voel me kut en eenzaam, again
Thank god een andere brickmaster bij Lego Masters. (Don’t judge, ik kijk dit vrijwillig)
Haha dit was ook precies wat ik dacht
Wat doet een brickmaster?
Jury, maar dan in een fancy Lego term.
Er is echt niks leuks op tv. Waar zijn alle quiz shows? Waarom stoppen weet ik veel en bankgiro miljonairs precies op dezelfde avond. . Nu moet ik kijken naar marco borsato die over affaires praat
Haha check ff het Ik Vertrek topic voor totaal tegenoverstelde meningen
Wil je straks een online spelletje doen? Tekenen of iets? Zijn vast wel meer mensen die willen
. Ik vertrek vind ik mwah, lego masters niks voor mij. De verraders lijkt me wel leuk op zich, proberen waard maar duurt nog ff.
Mis mn quizavondje
Ik ga een random programma kijken ´De verraders ´ misschien kun je dat ook kijken als je je verveelt.
Ja ga ik denk ik wel kijken over een uur! Ben benieuwd of t wat is.
Ben benieuwd, het lijkt me goed irritainment