Wat je even kwijt wil #49

Als je een spray tegen Sjerrie vindt, drop even de gouden tip!

@anon50301661 saai, ik ben niet veel wijzer geworden. Jij?

2 likes

Deze spray brand alle schimmel zo weg. Als je te lang in de walm staat ga je nokkie.

8 likes

Ik vind die hele je mag hier ook niks uitspraken zo irri. Waar zeg ik dat het niet mag en dat mensen per direct moeten stoppen?
Ik zeg gewoon dat ik het irri vind moeten jullie lekker zelf weten wat je er mee doet :joy:

3 likes

Door al die slowchat wil ik Jinek nu ook terugkijken, alleen, kan dat niet via ziggo go of videoland? Voor het eerst dat ik een televisie abonnement mis!

1 like

Ik weet niet of het op nl ziet live komt. Maar daar kun je 1 maand gratis kijken.

1 like

Je kan via ziggo go toch alles terug kijken? Althans, ik deed dat toen ik ziggo had wel!

1 like

Kan gewoon op rtlxl.nl ! Heb je geen abonnement voor nodig, je moet wel even een account aanmaken maar dat is gratis.

1 like

Morgen weer code geel, prima weer om weer binnen te blijven :nerd_face:

7 likes

Dit is al een paar dagen mijn motto

4 likes

Dan hebben we zowat geen middelmatige witte mannen meer over om aan die tafels te zitten.

Hmm what to do what to do

3 likes

Kijk er nu al naar uit!

1 like

Het is een onoplosbaar probleem, vergeet wat ik heb gezegd. Het ging te ver.

1 like

Ik heb echt verschrikkelijk veel zin in:

Maar niet in huis. :frowning:

8 likes

Dit is al een jaar mijn motto lol

2 likes

:joy: Altijd baas boven baas

1 like

Ik zeg helemaal niks letterlijk schat. Ik vraag kan dr een topic komen. Als mensen dat niet willen nou dan niet. Als ik mensen hier dingen wil verbieden was ik wel een forum voor dictatuur begonnen.

3 likes

Oei ik moet maar geen eigen forum beginnen dan

10 likes

Yesss gelukt via de rtl xl app, dank allen!! Ik keek blijkbaar scheef, want via ziggo go lukte het ook, alleen die wilde weer niet streamen naar de chromecas. Maar hij staat aan!

1 like

Haha yes nu kun je nog meer uren hersenloze tv kijken :joy:

1 like

Ik ben het ook aan het terugkijken maar ik ben nog pas bij het stukje dat fucking Thierry zich zo wanhopig probeert te verdedigen dat hij de minst racistische persoon is in de Nederlandse politiek (??? ??? ???) en dat Theo hiddema echt niet heeft gezegd wat hij op de opname heeft gezegd die tweemaal is afgespeeld (… … …) en mijn bloeddruk rijst nu al de pan uit. Uggghjhjhhhgghjhhhggghhhhhhhgggggggghjj

Hahahahaha Ons thier kiest graag zelf welke feiten hij geloofwaardig vindt. Geloven in wiskunde enzo is voor braverikken, hij denkt liever zelf na.

Echt kankergezwellen van de politiek man hoe zijn we hier gekomen.

10 likes