Wat je even kwijt wil #49

Ik heh voor dinsdag een shop afspraak staan bij de miss etam en kijk hier zo naar uit!

6 likes

Ik ben het nu terug aan het kijken en ik zit me echt op te vreten. Wat een onbeschofte zak hooi.

1 like

Nu dat stukje van het jongetje dat adhv “minder minder” van Wilders op school gepest werd en de school er helemaal geen ene zak aan deed :cry: wtf man mijn hart breekt ervan

4 likes

Ik heb de hele avond half slapend op de bank gelegen maar avond mens als ik ben kreeg ik rond 23:00 uur energie. Dus ik heb opgeruimd en afgewassen :muscle:t5: Alleen nog even de slaapkamer en badkamer netjes maken. Het is nog jammer dat het aso is om op dit tijdstip te gaan stofzuigen :sweat_smile:

I wish I could but I don’t want to.

5 likes

Dit is echt mijn favo afwijzing, ik zou willen dat ik deze vaker toe zou passen. Love it

6 likes

Dit is een biecht en moet in een spoiler

4 likes

Oh ik heb net gestofzuigd :woman_shrugging:t4:

1 like

Ja sorry @anon42392789 maar ik drink nog liever tien glazen crystal clear dan dat ik 1 zo’n sinaasappel gedrocht naar binnenwerk

2 likes

Ik ben al de hele avond op Netflix naar the babysitters club aan het kijken (die boekjes waren echt mijn favoriet vroeger) en ik vind het zo verrassend leuk voor een kinder/young adult serie. Vooral dat het zo ‘modern’ is, er komt een jongen (jaar of 13) in voor die tussen neus en lippen door noemt dat hij ‘a crush on this boy’ had, er wordt gebabysit op een klein meisje dat vroeger een jongetje was, gescheiden ouders, overleden ouders, een tante die zich veel bezighoudt met spiritualiteit, en alles wordt super subtiel behandeld en nergens wordt raar over gedaan, wat ik echt niet gewend ben van Amerikaanse series. Echt love dit.

17 likes

Hahahaha nee daar :sparkles: stonden we boven :sparkles: (aka ik zat niet aan de goede kant van de auto om dat te kunnen doen)

1 like

Ik heb echt 4 uur weg liggen rotten in het bubbelbad :drooling_face: Heeerlijk begin van een weekje vakantie

7 likes

Ik heb echt 3 uur geslapen en moet nu echt opstaan om te gaan werken en heb echt geen idee hoe ik dit ga overleven

Ugh, heb net een betaalverzoek beraald en geld is weg op de ene rekening maar niet bijgeschreven op de andere. Zijn wel 2 banken, maar normaal heb ik het alsnog meteen. :frowning: Ik wil mijn geld terug!

Sterkte!

1 like

Jeetje wat heb ik slecht geslapen. Ik ben gewoon niet moe genoeg en de storm hielp ook niet

Ik heb m’n bestelling bij Uber Eats vorige week nog beoordeeld en toen heb ik per ongeluk in het laatste scherm te snel geklikt en nu heeft de bezorger €5,42 fooi gekregen :expressionless:
nu ben ik voor een fooitje echt niet te gierig maar deze bezorger zei niet eens “hallo”

10 likes

Ik had laatst al vooraf fooi gegeven want ik dacht, zal wel goed zijn. Toen heeft de bezorger ons eten aan een ander huis gegeven en stond met het eten van dat huis bij ons aan de deur. :’) Was ook echt een driegangenmenu voor twee personen versus Ă©Ă©n pokebowl, moeilijk te verwarren haha. Toen is hij het wel weer gaan omwisselen maarja dat duurde allemaal lang dus onderhand was het ook koud. Hij zei ook niet eens sorry ofzo. Zonde van de fooi, hopelijk is hij er blij mee.

1 like

Maar Thierry kiest zelf welke feiten hij geloofwaardig vindt!!1

@Max Ik zag dat je al een andere oplossing hebt gevonden, maar het was wel terug te kijken via Videoland!

1 like

Ah ik zou vandaag naar mn zus gaan om te helpen in haar nieuwe huis, maar door de wind zijn er treinen uitgevallen waardoor ik om moet reizen en een half uur langer onderweg ben. En ik ben een beetje bang dat er vanavond ook allemaal problemen zijn door de wind. Maar goed op hoop van zegen dan maar.

2 likes