Oh dat vind ik stom. En ik ben kennelijk ook alles vergeten want ik snap er niks van
Ja en de aflevering hiervoor ook toch? En toen kwam er een (mid)season finale en nu is dat op het strand?
Thanks, ziet er erg lekker uit ja!
Ik vind het normaal ook stom, is ook al de derde keer dit seizoen. Maar bij deze aflevering mis je echt wel wat als je de Station 19 aflevering niet kijkt
Dat op het strand was hiervoor ook al, dat komt elke aflevering terug nu. Of ik begrijp je verkeerd haha
Dit is idd wel de eerste na de midseason stop
Sorry dubbelpost
Ook leuk. Hoe werkt het online
Ah, vandaag mis ik echt het sociale leven dat ik pre corona had, de vrijmibos waarvan ik soms dacht ja hoor hier gaan we weer, beginnen aan het neude en eindigen in de mcdo, de kletspraatjes met fijne niet directe collegas, het onderweg zijn steeds, lekker vol de makeup in.
Ik kijk uit naar beter weer, kan ik er meer op uit.
Oh beh dat ga ik niet kijken, ik vind station 19 echt saai. Grey’s misschien ook maar ja ben al 16 seizoenen invested.
Zoals @Zemraluani zegt maakt iemand een room aan en die link deel je dan! Je kan in het spel niet met elkaar communiceren dus hadden ook een Skype connectie
Dit klinkt echt superschattig
Deze film is echt een van mijn fave/corny Brad films! Zo alles in 1
Prachtig landschap ook
Halverwege deze week nog posten dat ik weer in mijn broek pas, vandaag voor de 3e keer de airfryer aan. Send help.
Connyners?
Ahhh brad is nu aan het huilen, het breekt gewoon mijn hart
Slaap lekker!
Oh nee! Zeker over zijn broertje Samuel? Dat was heel zielig.
Verder ook goeie cast
Ik heb net kaartjes gekocht voor Fleddy Melculy in september, heel benieuwd of het door kan gaan maar zin an
Ik kijk nu We Want More op tv en echt best goede zangers/zangeressen. Stuk meer talent dan bij TVOH dit seizoen.
Ik ben toch weer te lang blijven hangen op NPO1 en hoezo is Frank Lammers toch steeds bij Matthijs aan het zingen?! Wtf is hij opeens ook in te huren als volkszanger ofzo?