Jeetje ik vind mijn vriend vandaag echt een lul. Wat een kutweekend. Dadelijk maar op tijd naar bed.
Ik had maccie besteld maar geen toetje. Paar uur later spijt. Dus heb een homemade McFlurry in elkaar geflanst door vanille ijs, amandelmelk en oreo bij elkaar te gooien. En omg nu ik weet hoe makkelijk en lekker dit is ga ik dit nog veel vaker doen.
Whaha dacht precies hetzelfde
Apart topic? Ik heb er ook meningen over, mijn god
Ik heb nu wel al meteen zin om te weerwolven. Alleen dat gaat nog heel lang niet gebeuren.
Zwaard van damoclass?!
Samenvatting
Zie je best irri he als je een programma niet kijkt
Ik kom van een eiland wij zeggen damoclassy
Ja, bij dat graf op de heuvel! Zo zielig.
Ja ik heb die film heeeeel vroeger wel eens gezien, maar ik kon me eigenlijk weinig herinneren.
Mooie film, maar echt heel dramatisch ik moest huilen op het einde toen die drie mannen voor hun huis dood geschoten waren en die indiaan er omheen danste. Je voelde gewoon zijn pijn van het verlies van naasten en alles kwam zo samen
Ugh was m’n pillen vergeten en ik voelde al een paar dagen dat de muis terug was. En ja hoor hij schoot weg en nu kan ik niet slapen van de adrenaline
Ik wil yoga doen maar ook thee drinken en koekjes eten. Ga het proberen te combineren. Hmmm lastig lastig lastg.
De zoektocht naar energie om van de bank af te komen en naar het bed te lopen is weer begonnen.
Hoelang ga ik dit nu uitstellen? Ik zit al bijna op een half uur en val nog net niet in slaap
En dan als je in bed gaat liggen ben je klaarwakker, zeker?
Same.
Ja maar het obstakel onderweg naar mijn slaapkamer is dat ik nog moet tanden poetsen en was opvouwen.
Maar je hebt gelijk! En nee ik lig echt nooit wakker, haha ik ben altijd zo weg gelukkig!
Wel een t-shirt van metallica aantrekken.
Wat is het toch heerlijk om in een net verschoond bed te liggen, lig echt te dansen in bed van zaligheid
Ik geloof in je
Is het gelukt?
Aaah wel jammer dat hij 21 is. En herkenbaar, ik ken ook een aantal leuke jongens van 20/21 maar ik vind mezelf daar net te oud voor
De hele wer3od draait weer eens voor mijn ogen, ik drink nooit meern
Ik kan niet slapen en ik heb best een rotweek gehad en voelde me de hele week best down en ik heb net helemaal het feminismetopic bijgelezen dat ik uit het oog verloren was en ik voel me een heel stuk beter