Wat je even kwijt wil #49

Ik moest nog naar de ah voor de vega aanbieding. En t coronawatje wat ik ben wilde vroeg. Maar t is toch wel erg vroeg als je gister laat ging slapen. Of vannacht.

2 likes

Uiteraard!

1 like

Ik word wakken eerste wat ik hoor in mijn oor: PRRRRPRRR :heart_eyes:

17 likes

Ik wil ook nog even inslaan! Beetje op tijd gaan is wel slim ja, maar bij mij is ie pas open om 12.

1 like

Sinds kort is de ah om 10 uur al open. Veel chiller!

1 like

Zo, moeders heeft al een banenenbrood in de oven hoor

6 likes

Oh nieeeet! Chill thanks (niet dat ik op zondag vaak voor 12 uur de deur uit ga maar toch)

2 likes

Ik nu ook!:sob: waarom stopten ze niet!? :sob:

1 like

:sob::sob::sob::sob::sob:

Ja hier dus om 8 al dus wilde eigenlijk er dan al zijn. Was er uiteindelijk half 9 en nog prima te doen. Heb niet heel veel ingeslagen. Nog wel vega kroketten van mora meegenomen want die hadden ook korting :heart:

1 like

18 likes

Hé gatverdamme ik zit te ontbijten. Spontaan geen trek meer.

5 likes

Gatverdamme NACHTMERRIE nachtthierry

9 likes

Dat vingertje :sob::scream:

4 likes

Er zijn zoveel enge fotos van hem als je zoekt op Thierry glimlach hahaha

2 likes

He sees you when you’re sleeping…

8 likes

Zo, inderdaad. :hushed: Wel heel interessant, maar ergens ook wel heftig.

Ik hou heel erg van echt pittig eten maar sinds vier maanden ofzo kan ik er echt niet meer tegen😩 ik had nooit ergens last van en de laatste keren heb ik zo‘n buikpijn gekregen die echt de hele avond/nacht en zelfs ochtend nog aanhoudt. Iemand anders die dit ook wel eens heeft gehad?

Ik dacht heel even dat je reactie ging over die foto van Baudet.

3 likes

Ga deze week naar de kapper en ben foto’s an het zoeken ter inspiratie maar wat ik leuk vind wordt steeds korter haha help denk dat ik terugkom met een buzzcut. Jammer dat ik daar de schedel niet voor heb

3 likes