Wat je even kwijt wil #49

Hahaha. Die is niet interessant :joy: Zag gister op een brievenbus nog een sticker van het FvD-logo en kreeg de neiging om er Nee! bij te zetten.

2 likes

Ik lijd aan hetzelfde syndroom en heb daarom maar deels een undercut (al deels ook wel omdat ik zeer dik haar heb). Als ik in een Pinterest-folder naar beneden scrolll gaat het van kort naar steeds langere kapsels.

2 likes

Echt net de trein gemist, halfuur moeten wachten. Net jammer weer zo op de zondagochtend.
Zit nu wel in de sprinter, lekker muziek luisteren. Ik vind dus altijd van die ‘remakes’ van dance muziek uit 90s heel Nice (denk aan ‘Some Say’ dat weer deuntje heeft van ‘Blue’ of ‘My Head & My Heart’ met deuntje van ‘All around the world’), weet iemand hoe dat genre heet?

2 likes

Ik heb zin om een nieuw kookboek te kopen. Ik heb er al een van Ottolenghi.
Iemand adviezen?

Meera Sodha

2 likes

Fackkkk onze stempassen zijn kwijtgeraakt. Oud papier, vuilnis en alles afgezocht maar nergens te vinden. En het is nu te laat om een nieuwe aan te vragen
 dus nu balen Ă©n ruzie met m’n vriend omdat de één ervan overtuigd is dat de ander het per ongeluk heeft weggegooid

3 likes

Ik vind dit heel irritant. Doe mij maar de 90s echte versie.

1 like

Oh nee! Heb je ze op een plek neer gelegd waarvan je dacht dat is handig? (Dat gebeurd mij nogal vaak en dan heb ik ook paniek dat ik het niet kan vinden) Of ieder even rustig alleen ergens zitten en bedenken wat je de dag hebt gedaan dat ze binnen kwamen.

1 like

Ik luister ook vaak de classic versie, playlist die ‘Classic dance hits (80s, 90s & early 00s)’ heet op Spotify (van ene Sander) vind ik echt aanrader daarvoor

1 like

Nee niet dat ik weet
 en mijn vriend weet 100% zeker dat hij ze op een bepaalde plek neer had gelegd. Het enige dat ik me kan bedenken is dat zijn zus ze per ongeluk in haar tas heeft gestopt. Die was hier gister even en had een tas vol met spullen en papieren mee, dus kans bestaat dat ze zich vergist heeft. Dus hebben haar even geappt. Maar ben bang dat ze toch echt weg zijn.

1 like

Er kwam net een monteur en hij stak zn hand uit ter kennismaking. Kreeg echt een error in mn hoofd, hallo dat doen we al een jaar niet meer?

29 likes

Deze Just Dance kat is mijn mood vandaag

5 likes

Ik koop sinds een tijdje koffiecups van la perla en ik dacht ik ga die punten sparen. Dus ik zit net die zegels te knippen en ga opzoeken hoeveel je er nodig hebt. 250 voor 2 euro korting!!!

Ik heb er al 8 :thumbsup:

58 likes

@Hippe_kikker @Sedana Deze de volgende keer doen?

1 like

Hahahaha dat wilde ik ook doen en toen zag ik hoe veel je er nodig hebt en dacht ik joe laat maar :joy:

2 likes

Ja waarschijnlijk ga ik ze nu in een la leggen en gooi ik ze op een gegeven moment weg

1 like

Nee joh! Een punt gelden voor 10!

1 like

Oooooh niet goed gelezen! Dan is het wel de moeite waard, thanks.

1 like

Dan doe ik mee :joy:

1 like

Wel echt chill dat mijn brein vandaag weer zoiets heeft van; Oh de jam is verplaatst in de AH? Oke, tijd om compleet je brein er uit te knallen en over de zeik te gaan. Echt suuuuuper chill.

6 likes