Wat je even kwijt wil #49

Haha same ben net voor de 2e x terug gegaan omdat ik de 1e x een error kreeg en alleen maar snacks had gekocht ahha

3 likes

Even middag op de dag los gaan op slettendisco met mn man. :dancingbanana:

14 likes

Haha ja leuk!! :partying_face::partying_face:

1 like

Wat spannend! Hopelijk is het fijn om elkaar weer te zien!

1 like

Omg ik zag hem ook, ondanks dat ik niks over Greys op Facebook volg. Dat wordt die aflevering echt keihard ga janken. :sob:

4 likes

Same! Omdat ik me bedacht dat ik na seizoen 16 wel even alle acteurs op instagram kon gaan volgen. Niet bedenkend dat er in de VS nog gewoon nieuwe afleveringen worden uitgezonden :sob:

1 like

Het gaat niet zo heel goed met mijn chihuahua… ze is al 15 maar ze was zo gezond en vandaag is ze zo sloom en hijgerig en niet zo lekker. Ze eet nu gelukkig wel. Ze flikt me dit niet hoor, kan ik niet aan :sob: hopelijk gaat het zo weer wat beter :heart:

2 likes

Ohhh sterkte, zieke dieren zijn zo zielig. :pleading_face:

Ik heb onze pup ā€œpootjeā€ geleerd en weet niet of ik ooit trotser ben geweest. Toen ik het m’n vriend liet zien zei die: ā€œja maar waarom gaat ze daarna meteen liggen, ze moet wel blijven zittenā€. Ja gvd. :angry:

9 likes

Dochter is bij vriendinnetje spelen en als je om 5 uur een app krijgt is dat 9 van de 10 keer de vraag of ze mag blijven eten.
Zo hebben wij ook vaak een extra mond te vullen. Zo gezellig!
30 jaar geleden was dat nog niet zo gangbaar

30 likes

Ik heb zooon hoofdpijn onverklaarbaar
Heb een sloot thee gedronken, heb een half uur gefietst
Waarom heb ik dit

Ik heb al een paar dagen pijn in mijn zij en in een borst (niet beide aan zelfde kant van lichaam) en nu denk ik meteen dat ik binnenkort dood ben. Waarom ben ik zo. :neutral_face:

Maak je wel even een afspraak bij de huisarts als je je zo’n zorgen maakt? :blush:

1 like

Ja maar durf ik dus niet zo goed omdat ik al zo vaak bel omdat ik echt snel denk dat ik over een paar maanden uitgezaaide kanker heb ofzo. Ik schaam me er ook best wel voor maar nu ook bijv. dan focus ik mij zo op die pijntjes die ik ineens al een paar dagen heb dat ik het ook niet meer kan loslaten. :tired_face:

Ik haat mezelf echt soms. :frowning_face:

Ah is toch niet gek dat je je zorgen maakt! Jezelf serieus nemen hoor. Better safe than sorry.

1 like

Ja ik dacht ik kijk nog even een weekje aan met die pijn en als ik dan nog heb bel ik maar wel. Doet ook niet veel pijn gelukkig. Gelukkig is mijn huisarts altijd wel lief voor me.

1 like

Ahh wat verdrietig, ook zo snel na elkaar. Sterkte!

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik heb opgeruimd gewerkt en gesport dus nu ga ik VERDIEND sushi bestellen!

18 likes

Ah daar heb ik ook echt heel veel zin in! Pech voor mij want ik heb de halve middag in de keuken gestaan voor shakshuka en zelfgemaakte baba ganoush maar eigenlijk nu het klaar is geen zin meer in :sob:

4 likes

Ik heb vandaag voor het eerst in heel lang gevoetbald en het heeft me echt gesloopt, voel me oud (en dat met m’n 27-min-sportprivilege)

7 likes