Bij moet het perfect in de hoeken en dat lukt me met schudden nooit zo goed en dan word ik weer compleet agressief haha, met de burritomanier heb ik dat niet
Het is ondertussen bijna half 3 en ik kan nog steeds niet slapen. Mijn ritme is helemaal verstoord 
Ohh same hier⦠terwijl ik al sinds 22.30u in bed lig en de wekker om 7.30 gaat 

Mijn lieve lieve lieve chi is vannacht in mijn armen overleden en ik ben er zo onwijs kapot van ik weet echt niet hoe het nu ffe moet. Ze was al 15 jaar bij me en nu is het zo stil en il kan ecjt niet thuiskomen zonder dat ze zo blij is en net ook als ik zo moet huilen kwam ze me altijd troosten en nu is ze wegā¦

Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!!!
Sterkte 
Ik wil mijn bed niet uit!!! Hoe ga ik dit volhouden tot mijn pensioenš
Wat onwijs verdrietig. Heel veel sterkte 
Sterkte 

Heel veel sterkte. Ze heeft bij jou een fijn huis gehad.
Chinchillaās zijn zulke leuke dieren.
@marley beddenstester worden 
Weer een nieuw schoolweek en ik ben al gebroken voordat de eerste les is gestart. Kan thuis mijn batterij niet meer opladen. Ik heb echt een eigen huis nodig.
Sterkte !
Sterkte
!
Ik ga zo naar de Albert Heijn en alles kopen wat ik lekker vind cuz itās my birthday 
Gefeliciteerd!
@Teigetje heel veel sterkte, wat verdrietig.
@Hippe_kikker gefeliciteerd! Geniet van je snacks!
Ik lig al een halfuur te forummen in bed terwijl ik moet opstaan en mijn vriend ademt ondertussen heeeel luid in mijn oor. Toch wel heel fijn om naast iemand wakker te worden.
Het is zooooo koud op kantoor!!!
Sterkte 
De dag is eindelijk aangebroken, vanaf vandaag beginnen de werkzaamheden voor de compleet nieuwe badkamer
Doei warm/koud/warm/koud douche met ministraal, doei lekkende wasbak, doei doorlopende wc en doei wasmachine die eindelijk naar zolder gaat!