Ik heb zojuist shopafspraken gemaakt bij Bath and Bodyworks en Victoria Secret
Vs is Leidschendam?
Jaa! Allebei!
Ideaal!
Ik ga daar maar eens heen als winkels e.d. weer open mogen. Enige ondergoed dat nog lekker zit is van VS.
Ik zou eigenlijk in een appartement kunnen per 1 april maar de eigenaar wilt het verkopen, want de gemeente heeft plannen daar, dus kan ie cashen. Dus dat zou dan wss voor maar 1 jaar zijn en dan zit ik met de gebakken peren
Dus heb ik verder gekeken en nu heb ik 99% zeker een nieuwbouwwoning gevonden, donderdag kijken maar ik ben de enige.
Wth?? Ik ben in een hotel met mijn vriend en we hadden snacks gehaald van te voren. Ik had maltesers gekocht en hij blauwe m&m’s. HEEFT IE DE MALTESERS OPGEGETEN??? Wie doet zoiets
Ik had een flyer van bij1 in de bus. Die pronkt nu op het raam
De eerste keer sinds ik weer tijdelijk bij mn ouders woon dat ik ruzie met mn vader heb, en doordat mijn moeder voor me opkwam heeft zij ook ruzie met 'm. God wat heb ik dat niet gemist. En nu is mn moeder naar het werk en vader heeft de negeermodus aangezet. Gezellige avond.
Morgen ga ik langs het huis in de buurt van de kerk lopen om te luisteren of de kerkklokken echt heel erg zijn en dan ga ik gelijk reageren dat ik het huis wil.
Dit achtertuintje/hofje ziet er wel schattig uit. (op de achtergrond de kerk)
Ik weet niet hoe gevoelig je voor geluid bent, maar ik woon aan de kerk (en enkelglas bij m’n slaapkamer, aan de kant van de kerk). Maar ik vind klokslagen veel minder storend dan een gamende buurman. Ik weet wanneer het komt, hoelang het duurt, en enkel de zondagochtend is vervelend maar ik slaap tegenwoordig toch nooit meer tot na 10en uit.
Ik schrik er iig nooit meer van!
Toevallig ging sloeg grote klok in de woonkamer bij mijn ouders nu ook. En eigenlijk stoor ik me daar ook nooit aan.
Zondagochtend ben ik inderdaad het meest bang voor haha.
Ik heb de hele dag migraine gehad en het gaat nu weer wat beter maar nu ben ik boos dat dit mijn weekend was. Echt zo geen zin in werken komende week
Mijn ouders hebben sinds vandaag weer een hond in huis, en de kat is echt super kwaad momenteel. Hij was dikke vrienden met de vorige hond, dus ze verwachten wel dat hij haar uiteindelijk wel gaat accepteren, maar momenteel vat het stripje zo goed de stemming samen haha
Zo eten bestellen maar weet dus echt nog totaal niet wat haha, struggles. Ze bezorgen ook na avondklok toch?
Ja helemaal mee eens! Ik vind hun ondergoed ook zoveel fijner zitten
Voorjaarsvermoeidheid?
Ik kijk echt op tegen de komende werkweek, bah.
Ik heb dat ook, ben continu moe haha echt triest
Sterkte! Een dier verliezen is zo naar.
@boemboem leuk! Vriendin van mij heeft daar een tijdje gewoond. Ik zou dan, na corona, te vaak cocktails gaan drinken bij dat restaurant daar. Echt me favo in R! Zo zonde dat ik dan altijd met de auto of de trein naar huis moet
Ik ga altijd stuk om de mensen die beweren geen eten mee te hebben en er dan zo een 6 koffers vol eten staan En dan nog steeds no food