Wat je even kwijt wil #49

‘‘Neroli die kleding in de wasmachine doet’’ en ‘Neroli die daarna de kleding moet ophangen’ zijn twee verschillende personen.

12 likes

Hier ligt nog een stapel schone was een halve week te wachten tot ik het eindelijk opruim dus feel your struggles.

3 likes

Ja en dan zeggen: ohhh ja nee het is vleeeeees geen food. En dan die ene vrouw die altijd zegt: vraag een federaal agent NOOIT om een overtreding te begaan

Had van de week vrij en heb echt een marathon border security gedaan, heerlijk

3 likes

Die tweede persoon is bij mij helaas vermist.

7 likes

Ik ben de tel kwijt maar ik lig gewoon weer met intense nek/schouder/hoofdpijn op bed. Misselijk ervan.

Iemand naast standaard elke maand fysio, massage therapeut en massage kussens nog tips?

Hahha geweldig. Echt heerlijke tv!

@Oprah haha heel logisch om dat in je tas mee te nemen

1 like

Ik pak het net zolang uit de wasmand tot de stapel was zich weer opstapelt en echt gewassen moet worden :speak_no_evil:

2 likes

Ah zo irritant is dat hè. Beterschap!

1 like

Ik haat het zo als je druiven koopt en ze na 1 dag al denken joe we gaan lekker rotten en er dan goor sap uitkomt wat door je halve koelkast loopt en je dan je halve koelkast incl producten schoon moet gaan maken. :triumph: Ik zal nog eens druiven kopen verdomme

5 likes

Vervelend zeg!
Ik heb zo’n massage gun gekocht laatst en dan kun je heel gericht bij jezelf (of door iemand anders) alle spieren toch schouders/nek los masseren. Echt heerlijk.

Vanmiddag begon het ook bij mij vast te zitten en net helemaal los gemaakt

2 likes

Heb net mn haar geknipt en t was niet zo’n succes als normaal. En vind t niet kort genoeg. Maar durfde ook niet meer. Eerst maar eens zien hoe t is als ik wakker word.

Slaap lekker!

1 like

Beter dat het al een week in de droger zit ipv in de wasmachine :joy:

7 likes

Ik wil weer naar de blokker kunnen want mis mijn Dreft met granaatappel geur. Deze van de Aldi ruikt zo muf, bah

Ah vervelend! Krijg je van de fysio ook oefeningen om je lichaamshouding te verbeteren? Span je onbewust vaak je spieren aan? Ik heb er ook wel eens last van als ik te veel prikkels heb gehad, dus daar zou je misschien ook nog op kunnen letten.

1 like

Nog nooit meegemaakt, maar klinkt kut!

Als ik echter kip in de koelkast ontdooi… Kipsap everywhere. Het komt uit een gesloten zakje? Al zo vaak ingetrapt

:face_vomiting:

20 likes

En ze hebben ALTIJD rare plantjes en gedroogde beestjes in hun bagage. Vandaag ook gewijd yak-haar???

3 likes

Ik ga dit nu ook kijken hahaha

1 like

Oefeningen krijg en doe ik, maar idd heel vaak onbewust spanningen. Vrijdag pittige behandeling gehad, misschien komt het er nu even uit ofzo.
Voel me echt wanhopig op dit soort momenten en het worden er steeds meer…

1 like