Wat je even kwijt wil #49

Ik ook!! En het gebeurt ook altijd wel een keer als ik autorijd, rijd niet elke dag. Merk dan dat ik steeds op de auto let dan op het verkeer voor me. Het zijn ook vaak hetzelfde type auto.

Hoe voelde dat rollen dan?

Verdomme ik word wakker met het bericht dat de vader van mijn stiefmoeder gisteravond is overleden. Binnen een week van niks aan de hand naar overleden aan een longontsteking. Door fucking kut corona kan ik er nu niet eens fatsoenlijk voor haar en mijn broertje en zusje zijn.

7 likes

Het voelt super raar. Ik had het nog nooit meegemaakt dus ik wist eerst niet wat het was. Het was in de ochtend en ik lag nog op bed en ik zag gewoon letterlijk de muur golven. Alsof ik opeens op een boot zat. Maar het was niet schudden en dat je dingen hoort ratelen. Ik dacht eerst even dat ik gek aan het worden was of dat ik per ongeluk drugs op had. Maar ik had een plant die aan het plafond hing en ik zag dat die heen en weer zwiepte en toen wist ik dat het niet aan mijn ogen lag maar dat het een aardbeving was.

Het ligt eraan hoe dichtbij je bij het epicentrum bent. Dit was een vrij grote aardbeving maar ik woonde verder weg dus bij mij was het golvend. Dichtbij is schudden.

3 likes

Heel veel sterkte, hoop dat jullie toch op de een of andere manier steun aan elkaar kunnen hebben.

1 like

Wat heftig, veel sterkte voor jou en de familie.

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik heb sinds kort een serieuzere functie op mn werk maar kan nog niet wennen aan mensen die je om 08:30 al ingewikkelde vragen stellen.

@Chesirecat heel veel sterkte.

8 likes

@Chesirecat sterkte :sparkling_heart:

———-

Ik heb voor de 2e nacht op rij zo slecht geslapen. Ik word ook pas net weer wakker en nu moet ik vet gehaast aan mijn dag beginnen

1 like

Sterkte :yellow_heart:

1 like

Mn mondkapje heeft heel lang in de la gelegen met yankee candles en nu ruikt ie zo naar een potpourri van allerlei geuren

19 likes

Oh dat lijkt me echt een paar minuten lekker, maar daarna zo overwhelming dat je er misselijk van wordt, of valt dat mee?

Ik heb mijn mondkapje per ongeluk gewassen met wasverzachter en dit is 2 minuten lekker maar daarna word ik kotsmisselijk.

Sterkte, hoop dat dat bij jou niet het geval is haha

Herkenbaar helaas. De laatste tijd zet ik dan een guided yoga nidra sessie of een meditatie op en dan val ik meestal wel na een tijd in slaap. Alsnog lig ik makkelijk een uur wakker.

1 like

@Spaarlamp @JaneDoe Ja ik ben al misselijk

1 like

Ik heb een smoothie gemaakt, maar de nasmaak is zo bitter en de consistentie is ook vies

Blijkbaar kon je in Nijmegen gisteren en vandaag ook al stemmen, beetje dom dat ik dat niet wist?

Speciaal voor mensen die kwetsbaarder zijn voor het coronavirus. Dat controleren ze niet, maar er zijn vandaag/gisteren minder plekken dus als je niet in die groep valt wordt je geacht gewoon morgen te gaan.

Dat kan zelfs in het hele land, maar is opzich bedoelt voor risicogroepen!

@Chesirecat sterkte :heart:

1 like