Blanks/Simon de Wit. Dus mocht iemand connecties hebben
Ik ga nu maar mijn best doen om echt vroeg op te staan en dan richting de tent te wandelen woensdag :).
Lol ik ging googelen wie dit is en dacht euhh zo jong, die shit is niet eens legaal. Maar toen realiseerde ik me dat ik zelf gewoon oud ben
Lol de buurman belde net een beetje boos aan om te vragen hoe lang de herrie nog ging duren. Ze zijn net begonnen pik, helaas Heb hun verbouwing ook aan moeten horen toen ze in hun huis trokken, bij ons is er al minstens 15 jaar (ik woon nog thuis) niet meer hardcore geklust
Het is best leuk om met studenten te praten over politiek, vooral als ze zelf onderzoek hebben gedaan of tijdens de les stiekem partijprogramma’s gaan lezen en dan vragen gaan stellen.
Ja zo jammer! Hoop dat het snel stopt met regenen want ik heb afgesproken om na werk buiten te gaan sporten met een vriendin
Mijn kinders zijn een politieke partij aan het oprichten met standpunten en ze zijn allemaal zo links als wat. yeheeess succesvol geïndoctrineerd.
Edit: hahaah ze moeten nu een partijvoorzitter kiezen en het is de keuze tussen een meisje (want te weinig vrouwen in de politiek) of een Grieks jongentje (want meer kleur in de kamer). Moeilijk moeilijk
Wat zijn er ontzettend veel leuke planten giftig voor katten. Ik wilde een Alocasia voor de slaapkamer, maar die zijn ook al giftig En ik heb 1 kat die in planten gaat bijten als ie zijn zin niet krijgt. Hij lebbert Calathea’s ook al af. Die zijn alleen niet giftig gelukkig.
Ik had me opgegeven als virtueel publiek voor QI. Nu mag ik dinsdag joinen hahahaha. Klein beetje onder werktijd maarja
Ik toen ik zwanger was: “TV-tijd blijft echt beperkt voor de baby en al helemaal niet tijdens het eten”
Ik met een dreumes die niet wil eten en nog tien minuten op de klok om haar naar de opvang te brengen: schuift kinderstoel midden in de woonkamer voor de tv “Kijk, Shaun the sheep. Hapje!”
Ik geef m groot gelijk
ik kreeg op die leeftijd nachtmerries van voldemort.
#pussyyy
Ik heb een Burberry trenchcoat gekocht! Ben zo benieuwd hoe hij staat. Kan niet wachten tot ie binnen is en ik kan doen alsof ik vet chic ben.
Ik had lente-ui op water gezet zodat ik het kon groeien zodat ik unlimited lente-ui zou hebben. Maar na een paar dagen in het water waren sommigen wel gegroeid, maar van sommigen waren de wortels helemaal slijmerig geworden en het stonk zoooo erg, heb het maar weggegooid.
Wow ik ruik het echt meteen weer. Moet je echt iedere dag het water van vervangen en niet zoals ik een week weggaan
Hahah ja, weet even niet hoe ik die geur uit mijn gedachten krijg…
Ik had dit met prei, nu heb ik alle potjes rond mijn kraan gezet zodat het minder moeite kost.
@vitaminwater OH ik heb een dag geleden lente-ui op water gezet maar ik had geen idee dat je het water moet vervangen. Heb het meteen gedaan, wat goed dat ik dit toevallig nu lees
Jaaa wat tof! Toch nog snel een gevonden?
Heb je een foto van de jas?