Waarom moet je bij Made dubbele verzendkosten betalen als je een product 2x aanschaft. Ook echt 2x 10 euro voor een servies.
Ik ben super chagrijnig vandaag.
Pff ik heb echt teringveel was, maar ik heb zin om alles uit te wassen. Sad life.
Ik denk dat wit veel licht doorlaat. Heb je verduisterende gordijnen?
Ik heb zwarte verduisterende en ik kan echt niet zeggen dat de kamer daardoor warmer is/wordt.
Had je dat niet laatst aan je verhuurder gevraagd? Dat ze het prima vonden, maar je het zelf zou moeten betalen + huurverhoging, of was dat iemand anders?
Ja dat was ik haha. Maar nu gaan ze het toch doen schijnbaar en meteen voor alle huizen in het blok. Weet niet of mijn vraag er iets mee te maken heeft hoor.
Juist gordijnen dicht houd warmte buiten.
Ik dacht dat jij begin 20 bent?
Oh ik smelt, ik app mijn omaatje of ik morgenmiddag (op grote afstand) langs kan komen. āKijk maar meisje. Lukt het niet, even goeie vriendenā.
Even bedenken of ik wat leuks/lekkers mee kan nemen.
Mijn moeder heeft een vriendin gemaakt in het ouderencentrum hier in de buurt en nu gaat ze vaak met haar wandelen en heeft ze haar ipad uitgeleend zodat die vriendin (ze is 86 geloof ik) the crown kan kijken . Ze woont in hetzelfde ouderencentrum waar mijn omaatje woonde en we gingen vanmorgen wandelen en het was zo gezellig. Echt weer even zoān oma moment, mis dat zo sinds mijn oma is overleden.
In Nederland is het maar zelden zo warm dat je het zult merken dat je veel extra warmte vasthoudt in je kamer hoor. In principe houdt wit geen warmte vast en donkerder wel, dus de gordijnen zelf zullen iets warmer worden, maar donkerder houdt over het algemeen wel meer licht buiten waardoor de kamer zelf weer minder zal opwarmen. Verduisterend en licht zou met het oog op warmte het beste zijn, maar nogmaals denk ik niet dat dit in Nederland echt een grote factor van belang gaat zijn. Dus als je antraciet mooier vind zou ik die lekker nemen. In die ene hittegolf per jaar is het sowieso nergens te harden meestal ongeacht je kleur gordijnen, en de rest van de tijd regent het hier.
Archieās eerste woord was crocodille.
Dat hele filmpje geeft mij door de locatie en die bus echt een vakantiegevoel dat ik lang niet hebt gevoeld. Thanks for sharing en hoe die ene man een Zoom-gesprek beeindigt.
Ik heb een tijd geboekt om te mogen winkelen in een tuincentrum volgende week, nu al zin in
Ennn,⦠de tweede container met afval is weer niet geleegd door de vuilnismannen Tweede week op rij al.
Ik ben met mamma mee naar de pijndokter. Zij is wat warrig. Ik ben al vaker meegeweest. Elke keer vraagt zij of ik ook in de zorg werk vanwege mijn vragen. En vandaag kreeg ik als compliment dat ik jonger uitzie dan 30! she made my day! (Ik voel mij laatste tijd oud en dik). Ze dacht dat ik de kleindochter was
.
Bilal en Ronnie die samen een liedje hebben. Echt gelukkiger kan je mij niet maken
Heel herkenbaar. Ik ben begin vorig jaar begonnen met minimaal 3 keer per week flink wandelen en/of fietsen en toen de zomer voorbij ging dacht ik, hoe ga ik dit nu volhouden? Want ik vond het vooral savonds en natuurlijk met mooi weer lekker. Ik ben gewoon doorgegaan en uiteindelijk heb ik de hele herfst en winter gewoon doorgewandeld, met of zonder paraplu. Het doet me gewoon zoān goed en als ik t een week niet doe voel ik me oprecht somberder.