Vandaag is de grote verbouwing van ons huis gestart, zo leuk! Over 6 weken is het een heel ander huis, de bovenverdieping in elk geval. Zo veel zin in
Ik kreeg al allemaal fotoās doorgestuurd van de buurvrouw, alle muren zijn nu gesloopt (onze buurman is de aannemer en dat is wel fijn want hij heeft zijn eigen huis al verbouwd, en onze verbouwing is grotendeels copy+paste. We konden dus ook al zien hoe het in het echt eruit komt te zien ipv alleen op een tekening, dat vond ik ook wel heel fijn)
Haha, ik dacht er nog aan om je te taggen om dit met je te delen! Mag je hier een link plaatsen van de webshop waar ik em vandaan heb?
Welke jas heeft die vriendin van je waar je het over had trouwens?
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag, wat een schijtweer.
Volgens mij mag een link!
Moet ik even aan haar vragen welke ze heeft!
Yaaay, dit is em! https://www.vestiairecollective.com/women-clothing/trench-coats/burberry/beige-cotton-burberry-trench-coat-12033789.shtml
Vind 350 nog steeds een behoorlijk hoog bedrag maar goed, deze jas is gediscontinued, het is tenminste geen 2000 euro en ik wou er altijd al 1, zo praat ik het toch voor mezelf goed, haha.
Tip: zet ze in hydrokorrels zodra ze wortels hebben. Geen slijmerige bende meer.
Ik voel me altijd zo opgejaagd als iemand aan het bumperkleven is bij mij ik zou willen dat het me niks zou boeien maarja
Jahaha hij is echt een cutie, maar hij heeft wel een vriendin toch?
Oh zou kunnen, dat weet ik niet. Nouja, gemiste kans dan
Ooh deze is heel tof Ik heb zelf 2 hele dure winterjassen van Guess, eentje heb ik al 8 jaar en ook die is nog zo goed als nieuw. Ik merk dat ik er ook veel zuiniger mee. Je jas die je hebt is ook een model dat over 10 jaar nog mooi is.
Ik praat het nog ff meer voor je goed
Haha ja die van mij ook. Ze hebben ook allemaal partijnamen als Groen Onderwijs en de Opruimers.
Ze mochten van mij vier punten bedenken voor het runnen van de klas voor een dag. Twee dingen waar ze voor zijn en twee dingen die ze willen afschaffen/veranderen. Krijg je dingen als: die dag geen plastic mee naar school, want dat is beter voor het milieu. Linkse rakkertjes.
De meest voorkomende woorden in partijnamen bij mijn klas: Groen, klimaat, gelijkheid en⦠āeerlijkā.
Ik had twee partijen met dezelfde naam: pvdr. Partij voor de Rechten en ook een āDe Klimaatjesā
Haha de Klimaatjes. Ik zou ze alleen al voor de woordgrap een stem gunnen.
Geweldig dit toch
Dit zijn de redenen dat ik in het onderwijs werk. Helaas (nah valt mee, love mn groep3ers), heb ik geen bovenbouw groep EN staat mijn stagiaire er woensdag, anders had ik zeker aandacht eraan besteed
Vandaag al voor minstens de 5e keer in mijn leven geld gepind om vervolgens alleen mijn pasje uit de automaat te halen en t geld in de automaat te laten zitten. Elke keer weer bellen met de bank de dag erna of het nog te redden valt, soms wel, soms niet (dan is t door iemand anders uit de automaat gehaald voor weer werd ingeslikt).
Ik ben zoān f*cking kneus echtā¦sta gewoon te dagdromen zonder dat ik het doorheb vaak.
Valess kaasschnitzel zou geen kaas in de naam mogen bevatten. Er zit nauwelijks kaas in?!
Echt!!! Het smaakt werkelijk nergens naar.
Als ik straks klaar ben met werken ligt er een zak hot cheetos klaar voor me. Heerlijk. Ga me helemaal ziek eten
Wat een sukkel. Ja, de bestuurder achter me reed zo dicht op mij dat ik amper durfde af te remmen richting de rotondeā¦
@Karl_Lagerfeld oeeeh lekker ik heb pringles omg!!