Wat je even kwijt wil #49

Haha heb er net een op en het viel mij ook op! Misschien hebben ze ze veranderd omdat er vorige week 1+1 gratis was bij de AH :thinking: of moet ik nu naar het complottheorietopic?

2 likes

Omg nee wat stressvol! Ik droom elke fak-king nacht over statistiek als je wilt ruilen?

4 likes

Ik ben naar Charmed aan het kijken en ben helemaal into the kleding die ze dragen. Vooral Prue. Late 90’s en early 00’s revival.

4 likes

Hahahah, ik ben om, ik ben overtuigd, thanks. :grin:
Fijn ook dat je jassen zo lang meegaan!

1 like

Ik kijk al de hele dag uit naar het moment dat ik onder de douche kan stappen en mijn hoofdhuid kan scrubben, wordt echt genieten zo :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ew wat een nachtmerrie zeg!

Aww klopt, echt veel kunnen gevaarlijk zijn idd. Maar er zijn ook veel leuke die wel kunnen! Van calathea’s zijn veel verschillende soorten, graslelie is veilig (en lekker volgens m’n kat), maranta, peperomia’s, de pannenkoek, hertshoornvaren, kerstcactus, bromelia’s (&ananasplant), palmen - de kentiapalm is prachtig! Of de kokospalm :heart:, olifantspoot, zonnebloemen, rozen, nou goed dit weet je vast allemaal hoor maar vind het leuk om uit te zoeken altijd :blush:

4 likes

Ja, Calathea’s doen het niet zo lekker bij mij, haha. En die lebbert de ene kat ook af. Graslelie heb ik liever niet, want 1 kat mag eigenlijk niet/nauwelijks spugen ivm zijn suikerziekte. Palmen vind ik inderdaad wel tof. Ik heb er eentje met een moeilijke naam in het klein, maar die staat wel hoog op de lijst. Moet wel zeggen dat ze mijn Alocasia Zebrina en Monstera eigenlijk wel met rust laten, ook al zijn ze giftig. Alleen de Draceana is wel een favoriet (want ja, sprieten), dus daar kunnen ze niet bij.

1 like

Oja, goeie, niet aan gedacht. Er zijn ook echt veel verschillende grote palmen, dus daar is ook veel keuze in. Maar idd alles met sprieten is superinteressant :sweat_smile: ik heb 3 calathea’s en eentje met dunne krullerige bladeren (hoe heet die ook alweer wavestar ofzo) valt regelmatig ten prooi. Bij de kokospalm scheelt het nog dat de bladeren vrij hoog beginnen - nja ligt eraan waar hij staat natuurlijk haha.

Ik vind die reclame van de belastingdienst echt misplaatst. ‘Begon u een nieuwe zaak of stopte u met ondernemen’ en dan zo’n vent in een kroeg erbij. Ja die zal wel vrijwillig gestopt zijn ja. Nee het enige wat er fucking veranderd is is dat ik een hele fijne baan kwijt ben door die klote coronacrisis, dat is er veranderd, en met mij vele anderen. Kut belastingdienst.

21 likes

Omg dat filmpje van harry styles bij de grammys :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: zo heet

3 likes

Flamestar? Ik had 4 Calathea’s, nu nog 3, maar binnenkort 2 denk ik. Maar vooral de medaillon en nog zo’n andere met hele grote bladeren waren vaak het slachtoffer. Ja, ik vind de Kentia wel echt een mooie palm, net als de goudpalm. Ik zoek ook wel een paar grote planten van 1 meter ofzo.

Zo eentje bedoel ik, hij voelt ook zo zacht aan aan de onderkant, echt een leuke. Rufibarba wavestar heet ie blijkbaar. Ik ga ‘m Rufus noemen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ooh Jaa goudpalm is ook zo mooi! Waaierpalm, bamboepalm ook trouwens. En de pachira (geldboom) kan ook trouwens, die is ook groot!

3 likes

Grrr alweer vuurwerk buiten, kut geluid. Mn kind slaapt net

1 like

Mn pa is echt gewend om vlees te eten en nu ik steeds vaker vegatarisch kook en vleesvervangers koop, vindt hij het stiekem best prima en lekker. Kwam hij vandaag trots thuis:“Ik heb vegatarische kipstukjes gekocht om te proberen!!”
ben trots op die man, 61 en dan nog bereid om je aan te passen

77 likes

Ik twijfel of ik me nu lekker ga douchen en dan direct mn bed in kruip.

1 like

Hahaha oh neee dat vond ik ook echt een vermakelijke pagina! Wat is er gebeurd?

Ohhh neee, vond het echt top om met een leeg hoofd door die posts te gaan. Kwam daar ook een beetje uit mijn bubbel.

Wow echt? Heb ik helemaal niet doorgehad.

Goed plan. Ga ik ook doen :ok_hand:

1 like