Wat je even kwijt wil #49

O, die ken ik wel inderdaad! Ik heb een whitestar en eentje waarvan ik het niet weet. En die geldboom ziet er ook wel interessant uit, zeker voor de slaapkamer (Daar vervelen de katten het meeste als ze honger hebben).

1 like

Ik ben vandaag een dierbaar sierraad kwijtgeraakt:( Mijn collega’s hebben me helpen zoeken maar helaas niet gevonden… Ik doe de ketting iedere ochtend om en ik ben bang dat de sluiting is gebroken. Ik voel me zo stom & schuldig.

Hahahaha. Dit vrolijkt me opšŸ˜… Heb je gereageerd? How Cum?

33 likes

Aah wat kut! Heb ik ooit ook gehad, echt geen leuk gevoel. Maar kan gebeuren, schuldig voelen is sowieso niet nodig. Hoop dat je m nog vindt.

1 like

Ah kan je niks aan doen toch! Wel heel vervelend. Misschien kom je hem nog tegen

1 like

:joy: :joy: :joy:

1 like

Hahahaha ik had m’n eerste salaris binnen dus meteen lekker gespend. Airpods en een Apple Watch gekocht #treatyoself. Probeer ik die Apple Watch af te rekenen, wordt m’n account geblokkeerd door m’n bank. Het was verdachte activiteit, zoveel geld in 1 keer afgeschreven. Wel goed hoor! Maar vond het zo typisch dat ik eens luxe doe en dit gebeurt. Zegt genoeg over mijn uitgaven in het verleden (studentenleven).

52 likes

Ik droomde dus een paar dagen geleden dat mijn favoriete (vrij prijzige) bikini kapot ging en dat ik er kei verdrietig om was :joy: :joy: waar slaat dat nou weer op hahahah

1 like

6 likes

Hahaha zoiets heb ik ook gehad. Vond het echt stoer en volwassen om een keer een grote aankoop te kunnen gaan doen met m’n creditcard. Werd die door de bank geblokkeerd ivm mogelijk frauduleuze betaling :sweat_smile:

3 likes

Mijn beste vriendin en ik hebben het ineens in ons hoofd gehaald om te gaan trouwen :skull:

9 likes

Meid, als je niet compleet dronken bent, doe het!

Pffff ik kan niet slapen. Te druk in mn hoofd met alles :exploding_head:. En mn wekker gaat om 6 uur om in te vallen voor 34 kleuters morgen.

2 likes

Nou we willen het echt. Maar we zijn dan wel ineens toeslagpartners enzo. En het is gewoon een dom idee, maar ook wel leuk

1 like

Doen!!!

1 like

Ik ga ā€œthe big oneā€ dan meemaken als die aardbeving echt in de volgende 30 jaar komt :+1:t2:

Maar dat zeggen ze al 20 jaar dus misschien heb ik geluk en duurt het nog even. Ik heb sinds ik hier woon al meerdere aardbevingen meegemaakt waarvan 2 wat grotere en ik vond het echt best wel eng en een heel raar gevoel. Eerste keer was rollend, ik dacht altijd dat aardbevingen alleen schudden.

Ik ook!! En het gebeurt ook altijd wel een keer als ik autorijd, rijd niet elke dag. Merk dan dat ik steeds op de auto let dan op het verkeer voor me. Het zijn ook vaak hetzelfde type auto.

Hoe voelde dat rollen dan?

Verdomme ik word wakker met het bericht dat de vader van mijn stiefmoeder gisteravond is overleden. Binnen een week van niks aan de hand naar overleden aan een longontsteking. Door fucking kut corona kan ik er nu niet eens fatsoenlijk voor haar en mijn broertje en zusje zijn.

7 likes

Het voelt super raar. Ik had het nog nooit meegemaakt dus ik wist eerst niet wat het was. Het was in de ochtend en ik lag nog op bed en ik zag gewoon letterlijk de muur golven. Alsof ik opeens op een boot zat. Maar het was niet schudden en dat je dingen hoort ratelen. Ik dacht eerst even dat ik gek aan het worden was of dat ik per ongeluk drugs op had. Maar ik had een plant die aan het plafond hing en ik zag dat die heen en weer zwiepte en toen wist ik dat het niet aan mijn ogen lag maar dat het een aardbeving was.

Het ligt eraan hoe dichtbij je bij het epicentrum bent. Dit was een vrij grote aardbeving maar ik woonde verder weg dus bij mij was het golvend. Dichtbij is schudden.

3 likes