Wat je even kwijt wil #49

Heel veel sterkte, hoop dat jullie toch op de een of andere manier steun aan elkaar kunnen hebben.

1 like

Wat heftig, veel sterkte voor jou en de familie.

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik heb sinds kort een serieuzere functie op mn werk maar kan nog niet wennen aan mensen die je om 08:30 al ingewikkelde vragen stellen.

@Chesirecat heel veel sterkte.

8 likes

@Chesirecat sterkte :sparkling_heart:

———-

Ik heb voor de 2e nacht op rij zo slecht geslapen. Ik word ook pas net weer wakker en nu moet ik vet gehaast aan mijn dag beginnen

1 like

Sterkte :yellow_heart:

1 like

Mn mondkapje heeft heel lang in de la gelegen met yankee candles en nu ruikt ie zo naar een potpourri van allerlei geuren

19 likes

Oh dat lijkt me echt een paar minuten lekker, maar daarna zo overwhelming dat je er misselijk van wordt, of valt dat mee?

Ik heb mijn mondkapje per ongeluk gewassen met wasverzachter en dit is 2 minuten lekker maar daarna word ik kotsmisselijk.

Sterkte, hoop dat dat bij jou niet het geval is haha

Herkenbaar helaas. De laatste tijd zet ik dan een guided yoga nidra sessie of een meditatie op en dan val ik meestal wel na een tijd in slaap. Alsnog lig ik makkelijk een uur wakker.

1 like

@Spaarlamp @JaneDoe Ja ik ben al misselijk

1 like

Ik heb een smoothie gemaakt, maar de nasmaak is zo bitter en de consistentie is ook vies

Blijkbaar kon je in Nijmegen gisteren en vandaag ook al stemmen, beetje dom dat ik dat niet wist?

Speciaal voor mensen die kwetsbaarder zijn voor het coronavirus. Dat controleren ze niet, maar er zijn vandaag/gisteren minder plekken dus als je niet in die groep valt wordt je geacht gewoon morgen te gaan.

Dat kan zelfs in het hele land, maar is opzich bedoelt voor risicogroepen!

@Chesirecat sterkte :heart:

1 like

Ik zat net mijn cornflakes te eten maar besefte ineens dat het volgens mij eigenlijk super ongewoon is dat ik er stroop/honing op doe? Dus die saaie smaakloze flakes in een bak, dan honing of stroop er op en daarna de melk. Mijn moeder deed dat vroeger als we het wel eens hadden en ik heb het overgenomen en heb het altijd heel normaal gevonden. Ik besef me echt pas dat niemand dit doet verder :joy: Of is het wel normaal? Ik ga echt twijfelen hahaha

Ah mijn collega zei dat het in Nijmegen voor iedereen was, ik dacht idd ook alleen voor kwetsbare groepen maar als ik op de site van de gemeente kijk zie ik daar niets over staan

ze zullen je niet weigeren als je gaat stemmen, maar het is bedoeld voor risico groepen.

Wij deden geen honing of stroop, maar wel flink veel suiker over die cornflakes. Honing of stroop lijkt me ook wel lekker.

3 likes