Wat je even kwijt wil #49

@Alchemy Onze burgemeester heeft gezegd dat we allemaal op alle dagen mogen komen, omdat het vooral belangrijk is om te spreiden volgens hem:
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ga-gerust-eerder-stemmen-zegt-de-burgemeester-want-spreiden-spreiden-spreiden-is-zijn-devies~a0dc95f3/

Ik ga zometeen (tenzij het te druk is bij het stembureau, dan draai ik om want ik vind het belangrijker dat risicogroepen vandaag rustig kunnen stemmen), anders moet ik morgenavond na het eten, dan zal het wel spitsuur zijn.

2 likes

Ah ja dit bedoelde ik!

1 like

Nog niet, ze worden vandaag bezorgd als het goed is.

1 like

Oeeh mn labeltjes zijn binnen zo cute.

6 likes

Foootoooo

Ik ben nu al klaar met mijn werk. No shame in my ‘4 uur van de baas zijn tijd afpikken’-game

19 likes

ik vraag me altijd af of ze daar dan niet achter komen ofzo :joy:
misschien ben ik te pussy ><

Haha denk het niet. Bij ons maakt het weinig uit, als maar gedaan is wat je moet doen. Soms ben ik de hele dag bezig en loopt het niet, soms ben ik snel klaar. Allemaal prima

2 likes

Ja, hier wel hetzelfde ongeveer! hmh miss toch eens proberen.

Sommige mensen zijn echt om te kotsen.

4 likes

Ik ben echt langzaam oud aan het worden. Nu lukt het me niet om een extra insta aan te maken :sob:

1 like

Jeetje dit is mij op mn 30e wel gelukt. Zelfs met tiktok lukte t :joy:

1 like

Hahaha jaa ik weet hoe het moet maar insta werkt niet mee. Klootzakken.

Gelukt hutsss!

2 likes

Het is zo druk in de mc drive, ik zou het liefst gaan toeteren zodat ze opschieten

14 likes

Ik begin echt koopzin te krijgen door een dipje. Mja wat. En welk geld. En krijg nog kralen. En wol.

1 like

Ik mag zo voor het eerst weer bij een kringloop rondkijken en ben helemaal excited maar ook gespannen want 25 minuten is wel echt kort als je gewend bent om een uur in zo’n winkel rond te lopen :grimacing:

7 likes

haha eerlijk, dit helpt vaak wel met mijn humeur. hoe triest het ook klinkt.
Anders even lekker naar buiten rondje lopen? (Als het inet regent)

Mijn oren piepen aan alle kanten. Ze roddelen over mij!
Stom bijgeloof.
Maar geloof het nu wel want er gaat iets niet lekker.

Andere kant, wel compliment vanmorgen gehad maar ook deels verpest omdat ik belangrijk persoon niet had uitgenodigd. Dacht dat het voor diegene tijd verspilling zou zijn.

Er is echt een babyboom gaande joh. Ken al 4 mensen in mijn omgeving die zwanger zijn (allemaal 21/24).

Mijn moeder staat voor de deur nadat ik haar 4 maanden niet gesproken heb. Weet echt niet wat ik moet verwachten, wat ik wil, alleen maar dat ik trillend als een rietje op de bank zit nu. Zou willen dat mijn vriend er was, kan dit alleen echt niet aan.

5 likes