Succes
Pff heb zin om een week in een bubbelbad in een luxe spaoord te liggen met om het uur een massage. En een fles champagne.
Oh wat stom zeg. Heeft je zusje koorts of benauwdheid? Zo niet mogen haar huisgenoten gewoon naar buiten. Zou wel echt rot zijn als het echt niet kan.
Is er niet een forummer die in jouw gemeente woont die voor je wil/kan gaan stemmen? Echt heel rot, kan me voorstellen dat je enorm baalt.
He jakkes, da’s echt klote. Hopen dat het nog zakt of ze wonderbaarlijk de uitslag morgen voor 21u nog negatief terugkrijgt.
Is er een buurman of -vrouw die je kan vragen?
Ik kwam hier trouwens ook omdat ik kwijt wil dat er ineens een brievenbuspakje van the Brownie Box in mijn post NL app staat (helaas niet alleen aan mij maar ook aan m’n man geadresseerd maar goed beter dan niks)
Moest retourkosten betalen omdat ik iets terugstuurde naar Uniqlo (€15,50) en die krijg ik nu terug via Paypal dat is nog eens een meevaller
Brie (of andere kaasjes) en chocolade!
Ik heb vaak de shuttles van verkade en / of snack a jacks in huis als hartige snack. En verder fruit en chocola.
Druiven, komkommer, paprika, crackers, nootjes, popcorn
Ontbijtkoek of bananenbrood of crackers met pindakaas sambal en komkommer
Ik eet ook graag die paprika maïswafels van AH met wat beleg (kaas, pindakaas, hüttenkäse etc).
Verder idd koekjes, zuurdesem crackers, Eat Natural notenrepen.
Soms haal ik ook wat van buiten, gelijk even een wandeling.
Of een dip/ Hummus met van die kleine crackertjes. Heb je ook in allerlei smaken (kruiden, zeezout, truffel).
Heb dit ook. Man vanmorgen getest. Dus als zijn uitslag snel is en negatief kan ik nog. Behoorlijk balen wel. Heb ook niemand hier om voor ons te gaan.
Mijn stemlocatie was op een school. Vroeg me vorige week al af hoe dat zou gaan ivm Corona en nu is de school dicht vanwege een besmetting. Lekker snugger weer
Vaak gewoon wat losse plakjes brie. Gerookte geitenkaas vind ik ook lekker om tussendoor te snacken, of plakjes kaas met stroop, maar weet niet of dat echt onder een snack valt.
Bij ons was het hier altijd op meerdere scholen. Maar nu nog maar 1 locatie die wel groot is en 2 uitgangen heeft. Ben benieuwd. Ik krijg elke 4 jaar weer een error en dan sta ik daar van eh jaa en nu? Helemaal leuk met een nieuwe locatie haha
Er is een stroomstoring in mijn wijk, betekent dat ik eerder klaar ben met werken dus yay, maar hoop niet dat de wijk verderop er ook last van heeft want ik heb straks een afspraak bij de action en zonder stroom kun je natuurlijk niet pinnen en ik heb geen contant geld😤
Kan je niet een sp-er in je buurt vragen voor je te stemmen? Desnoods stembureau contacten en om een sp-er vragen ofzo, ze willen vast wel dat beetje moeite doen voor je stem