Ja @desecretaris of een FFer in de buurt? Misschien even rondvragen in het topic van de stad in de buurt? Een stem is veel waard!
Ik hou van regen.
Oh, klote mijn familielid woont net te ver weg om na stage langs te gaan. Hoop op een negatieve uitslag of gevolmachtigde!
Lief, dankjewel!
@hippe_kikker het was eigenlijk best oke! Er was natuurlijk veel gebeurd waardoor we elkaar een tijd niet gesproken hadden en als we het daar over hadden was het wel heftig. Maar als we het gewoon over andere dingen hadden (werk, corona, nieuwe huisje etc) was het best wel fijn en gezellig. Ben wel blij dat ze er was. Wil het nu allemaal even laten bezinken en denk dat ik dan volgende week weer eens contact opneem.
Mn kind is net bij een vriendinnetje vol op haar tanden gevallen en nu is mijn man met haar naar de tandarts. Ik hoop zó dat het meevalt, ben er echt zenuwachtig door, ik krijg natuurlijk ook geen updates (snap ik) maar aaarrggh!
Ik vind het zo gezellig hoe jij altijd over vogeltjes post!
Ik ben in die hype van de “sky high” mascara getrapt. Wat een geldverspilling. Ik zie 0 verschil met andere mascara’s en mijn goedkope mascara is zelfs beter. Vroeg net aan mijn zusje of ze verschil zag en welk ook ze het mooist vond en toen wees ze ook het oog met de goedkope mascara aan. Zo hatelijk
Ik werk al de halve dag vanuit bed met youtubefilmpjes op de achtergrond, echt erg. Heb ook nog nooit zo fakking lang over een college en bijbehorende assignments gedaan. Wel dit grappige filmpie gezien dus das dan weer bonus. (Stannen of haten we Maxim eigenlijk? Ik kan me iets vrouwonvriendelijks herinneren)
Ik vind die mascara ook best wel duur voor een “drugstore” mascara. Ik koop meestal mini’s van benefit en dan kom ik goedkoper uit.
Eindelijk overgestapt naar een duurzamere bank. Veel te lang uitgesteld. Maar volgens mij valt alles overzetten wel mee hoop ik
Liander gooit even de stroom eraf voor 2 tot 3 uur. Leuk koken op inductie.
Friet is besteld
Ja die zijn rond de 15 euro bij de douglas. Mascara van rimmel/L’Oréal/maybelline zijn tegenwoordig rond de 16/17 euro. En ik vind de kwaliteit van benefit zoveel beter dan die van bovengenoemde merken. En als je mascara na 3 maanden weggooit heb je echt genoeg aan zo’n mini
Gelukkig zijn alleen de melktanden geraakt. Daarvan zijn er nu 2 verwijderd en 2 zitten los maar mogen nog even blijven zitten. Heeeeel gelukkig de melktanden!
Ugh ik wou dat ik ook liander had, moet fucking veel bloemkool eten vanavond
Dat kan de bank voor je doen als je dat wilt geloof ik. Bij mij is het aan me gevraagd kan ik me herinneren.
Haten behalve een handjevol stans
Mijn broer vroeg uitleg voor cijferen met decimalen en ik ben veel te trots dat ik het nog kan.
Nu het hem nog aanleren.
Ik heb van die action oordopjes maar als mn bluetooth aanstaat verbinden die oordopjes de hele tijd automatisch met mn telefoon, ook als ze gewoon in de case zitten. Airpods hebben dat toch niet mag ik hopen?
Kom opppp met die testuitslag
(Heb vanmorgen op werk laten testen ivm een uitbraak, grootste gedeelte van mijn collega’s heeft de uitslag al en ik wil het ook weten, anders moet ik mijn plannen voor morgen cancelen )
Nee, ze verbinden alleen als ze in je oor zitten. En als je ze er uit haalt gaat je muziek ook automatisch op pauze door die in-ear detection, superchill.