Mijn dochter (niet die van de tanden van hierboven) was zonder digi d om 19.40 getest gister en we hadden vandaag om 14 uur de uitslag telefonisch. Dus kan ook best snel gaan!
80 % vd de kinderen die vorige week op mijn school zijn getest (zonder digiD) hadden binnen 8 uur de uitslag.
Huh ik heb groene curry pasta van Koh Thai gekocht, staat op āzeer pittigā. Smaakt echt nergens naar.
Ik ben laatst om twee uur smiddags getest en had om middernacht de uitslag al!
Echt? Wauw wat snel. Fijn zeg
Vorige keer dat mijn dochter getest werd, zonder digi-d. Duurde het 42 uur⦠(omdat ik toen zelf de GGD maar belde )
Nu had ze een vette snotneus vandaag dus weer testen. Maar nu met digi-d!
Ik hoop dat ze morgen weer naar school kan
Ik heb de tiktok van Mark Rutte gereport voor spam. Tiktok is me safe space, oprutte
Ik wilde een jas bestellen en wist dat ik een account had bij die webshop, maar niet meer op welk emailadres. Dus ik zoeken in mijn mailbox naar oude mailtjes van de webshop, kom ik een 20% verjaardag-kortingscode tegen die nog t/m de dag van bestellen geldig was hoe toevallig
Ja die 20 procent, de resr dus had t pas later, 2 zelfs pas na 48 uur⦠maar de meeste echt vlug
Probeer die van Fair Trade Original eens, die zijn echt (ook de rode en gele curry)
Tip van de dag: bij een locatie laten testen die antigeen test gebruiken (ipv pcr). Zoals Jaarbeurs Utrecht. Eerste keer binnen 2.5uur, tweede keer binnen 1.5uur de uitslag
Disclaimer: misschien was het niet alleen de soort test maar is het gewoon een snelle locatie, kan ook.
Pcr is wel het meest betrouwbaar toch?
Ja, volgens mij āmagā je die antigeentest ook niet als je test zonder klachten i.v.m. contact met een besmet persoon. Dat is mij verteld in ieder geval.
Pcr is iets betrouwbaarder dus wordt bij bepaalde groepen idd liever gebruikt, bij de Jaarbeurs vroegen ze alleen of je met kwetsbare mensen werkt, zo ja pcr, zo niet was antigeen voldoende. En bij kinderen onder de 6 ook liever pcr blijkbaar. Maar bij grootste deel van de mensen kan antigeen dus ook!
@FrozenFlame volgens de site van RIVM mogen alle testen als je zelf geen klachten hebt, heb zelf ook 1x getest zonder klachten en mocht toen ook antigeen.
Thanks!! Ik zag deze vogeltjes tijdens het wandelen een paar weken geleden, maar kon ze niet vinden. En ik wist ook niet meer hoe ze er precies uit zagen, behalve dat ze erg mooi waren
Heb inderdaad wel de overstap service die alles 13 maanden lang overboekt van je oude bank naar je nieuwe, alleen daarna, of al eerder, moet je wel alles zelf nog aanpassen haha
Goed dat je het zegt! Ik wilde die ook kopen namelijk. Welke heb je als goedkope mascara??
Catrice glam & doll. Ik heb laatst ook lāoreal telescopic gekocht en die was prima, krijgt mijn wimpers wel lang maar geeft een heel klein beetje een spinnenpoot effect. Overall blijf ik terugkomen op de catrice, haha.
Als je nog over hebt, volgende keer dubbele hoeveelheid gebruiken en direct bij het in de pan doen een goeie snuf zout erbij, dan is hij best lekker!
Ja, bij de Jaarbeurs had ik hem met 2 uur vorige week.
Ik wil eigenlijk een massage maar ik weet helemaal niet hoe dat werkt en ik ben daar ook veel te awkward voor maar het lijkt me zo chill, alles in mān schouders en nek doet pijn