Als het goed is moet je alleen de spontane foto’s laten staan!
Ik heb de antwoorden hier gevonden: https://www.answerout.com/google-digital-garage-final-answers/
Als het goed is moet je alleen de spontane foto’s laten staan!
Ik heb de antwoorden hier gevonden: https://www.answerout.com/google-digital-garage-final-answers/
omg yes!!! bedankt!
Ik ga helemaal stuk. Ik was net met een vriendin gaan stemmen in de kerk. Stond een rij, want anderen wilden natuurlijk ook op een mooie locatie stemmen.
20 minuten in de rij gestaan eindelijk binnen, ze doet haar paspoort open en komt erachter dat ze het paspoort van haar kind mee heeft
Ik heb net gestemd en heb dan altijd heel sterk het gevoel dat ik iets HEEL GOEDS voor de mensheid heb gedaan, haha.
Ja ik voelde me ook echt een goed mens toen ik het stembureau uit liep
Ik zag bij een koffietentje op Facebook dat je gratis koffie krijgt op vertoon van je stempas dus ik dacht mooiiiiiii, ff halen
Maar voelde me vet awkward dus ik bestelde maar gewoon een koffie zonder iets te zeggen. Zegt die mevrouw: ‘heb je toevallig je stempas bij je, dan krijg je gratis koffie’. Ik: Oh ja volgens mij wel ga zo stemmen toevallig waarom ben ik zo
Hahaha ik had ineens een “shit heb ik wel echt het rondje ingekleurd”
Maar kan me niet voorstellen dat er ergens anders een random rood stipje staat
Zouden fvd’ers dit gevoel nou ook hebben?
Ik ben sentimenteel om elke reden dat ik niet naar de kroeg kan
Haha leuk hè ik ben ook speciaal naar het stadhuis gewandeld terwijl het dichterbij ook kon
Dat kan ik me niet voorstellen!
Ik was vandaag bij de action (ja I know ) en er stonden twee medewerkers met elkaar te praten over Corona en de vaccins. Ze hadden het oa over Astra zeneca en dat ze liever Jansen wilden ontvangen. Toen zij de een tegen de ander: “ik ken iemand die bij Jansen werkt dus voor mij komt dat wel goed” nee vriend dat is niet hoe het werkt. Waarom denken mensen dat het zo werkt?
Dit zou ik echt precies hetzelfde gedaan hebben
Heel fijn!!
Ik kocht vanmiddag 2 universele pannen deksels en toen zei ik tegen de casseire ¨Zo nu kan ik eindelijk gaan demonstreren´
Gelukkig had ze door dat het een grap was want anders kwam ik over als een corona gekkie haha.
Ik heb 2x gestemd (gevolmachtigd) en dacht toen ik naar huis liep echt “Heb ik wel de goede partij gekozen”. Want had van te voren geen naam gekozen. Dacht ik stem gewoon op een vrouw als ik er eenmaal ben.
Maar even de lijst gecheckt en heb op de goede partij gestemd
Wat klassiekers van No Doubt.
@Salty. Wat raar dat mensen zo denken. Ik ken iemand die slager is, die komt je thuis toch ook niet slachten.
De mevrouw bij het stembureau was helemaal verbaasd dat de achternaam op mijn stempas niet overeenkwam met de achternaam op m’n id, omdat m’n id al 7 jaar oud is en ik in de tussentijd getrouwd ben. Vond het zo gek dat ze dat niet snapte want zoiets komt toch heel vaak voor denk ik dan?
Edit: ik bedenk me nu, bij een nieuw id blijft ook m’n meisjesnaam erop staan dus ieder getrouwd persoon die de achternaam van zijn/haar echtgeno(o)t(e) aanneemt heeft dit lijkt me zo
Ik heb vandaag een tweede Helix laten zetten en ben door Utrecht gefietst en zag op verschillende plaatsen een rij staan met stemmende mensen. Dan voelt alles weer een beetje normaal En B&J met 35% kortingssticker.
Volgens mij komt op je id wel MEISJESNAAM e/v GETROUWDE NAAM.