Ik heb net voor het eerst gestemd en het was een stuk minder denderend en spannend dan ik dacht.
Jezus deze stembureaudag is zo kaulo lang. Vanaf 11:00 is het al continu mensen, gewoon geen seconde om te eten of te drinken, bizar. Maar het is ook wel weer heel leuk
Oh wat voor shift heb je? Ik ben vanochtend begonnen en nu wel vrij tot het tellen weer. Succes en veel plezier!
Wij doen geen shifts, gewoon vanaf 07:00 tot klaar met tellen
Zou Thierry weten van zijn veenmol-status hier? Dat lijkt me echt een goede grap, dat hij er gewoon van op de hoogte is omdat Davide hier ook zit ofzo
Wel fijn gratis wc papier!
Dat kan, maar hoeft niet, moet je zelf aanvragen. Als je dat niet doet is dit probleem er dus nog steeds
Nou jongens dit was één grote mislukking. Ik vanochtend dus uitgebreid in de MUAH, kom aan op kantoor, ga lekker zitten, open Teams. Blijkt er een stroomstoring te zijn, iedereen werkt alsnog thuis vandaag. En toen drong het inderdaad tot me door dat de lichtknopjes en alles niet werkte. Dus rechtsomkeert naar huis gemaakt. Het had zo leuk kunnen zijn.
Zwerft er hier ergens een heerlijk recept met champignons? Heb er op overschot
Ja klopt, ze vragen bij de gemeente of je je getrouwde naam ook erop wil.
Maar dan moet je dus wel een nieuwe id vragen nadat je getrouwd bent!
O dat is heftig zeg. Heel veel succes!
Maar je scherm wel zo te zien
Yes deze, vooral lekker met een mix van verschillende champignons eigenlijk
Veel plezierrrrrrr
Nou, het glas is dus nog gewoon heel haha. Het LCD er binnenin alleen niet.
Heb weer enorm lopen struggelen met die stemkaart terug te vouwen zodat ie in de gleuf paste. Waarom geven ze je die enorme landkaart?
Haha ja wel terug gaan hoor. En anders boekje meenemen, heb je wat te doen
Wow misschien is dit wel zo. Best een gek idee. Wie is de veenmol?
Nja we zullen het nooit weten want dat zou outen zijn.
Waar heb je hem gezet? Wil toch ook weer een poging wagen (tijdje terug een Helix gezet maar toen kreeg ik een dikke kraakbeenontsteking met dik, rood, afstaand oor waarvoor ik antibiotica nodig had )