Wat je even kwijt wil #49

Ik zie hem echt al zoals de Witcher “HMH” zeggen :joy:

4 likes

Ik moet vandaag weer eens met de trein en ben helemaal gestresst haha, hoe laat moet ik weg, rijdt de trein wel, ik moet er zo laat zijn aaah.

Maar ik zit hoor.:+1:t3:

6 likes

In Amsterdam-West zit Zen en dat zijn zulke lieve mensen. Ze hebben ook een massage waarbij je je kleren aanhoudt (wel iets straks aandoen, ik doe meestal een strakke longsleeve en legging). De masseur voelt echt goed waar je vast zit en soms vraagt die je ook om een beetje mee te bewegen met je schouder bv om het losser te krijgen. Ik ga er altijd zo ontspannen weg! Ze hebben trouwens ook massages met olie, mocht je dat liever willen. En ze zijn ook niet zo duur. Ik ga volgende week weer sinds tijden anderhalf uur en dat is 65 euro (meestal betaal je dat voor een uur).

5 likes

Misschien een tip, maar ik ben aanvullend verzekerd en heb ook last van m’n schouders/nek die soms echt op slot zitten (en dan ook hoofdpijn wat daaruit komt), dus heb nu bij de fysio een afspraak gemaakt zodat ze het wat los kunnen masseren en dat is dus vanuit de aanvullende verzekering.

1 like

Mn ongesteldheid blijft uit en ik denk dat het door stress komt maar ik krijg hier juist nog meer stress van.
Hoera wat is het leven toch leuk.

3 likes

Er hebben al 63 mensen gestemd bij mij/ons! Echt leuk om te doen

51 likes

En een energiedrankje?

1 like

Ik word altijd zenuwachtig als ik moet stemmen haha. Zometeen even kijken of het rustig is

1 like

Ik heb ook altijd faalangst na het stemmen, terwijl je niet echt iets fout kunt doen

2 likes

Een van mijn buren is al een half uur een techno party aan het houden :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: En ik kom er maar niet achter waar het is. Zo kan ik mij echt niet concentreren met werken en die trilling van de bas + het gedreun is mega irritant :face_with_symbols_over_mouth:

Ik vind mn handen sinds gister wit. Maar weet niet of t echt zo is of dat ik t verzin. En als ik t niet verzin, is mn zomerkleurtje dan gewoon eindelijk op of is t medisch en ga ik dood.

Wat irritant en helemaalnzo vroeg op de dag!
Heb je noise cancelling hoofdtelefoon?

1 like

Nee heb ik helaas niet. Het geluid is nog wel te doen maar die trilling is het ergst.

2 likes

Ik zag net een man die 2 honden en een roofvogel aan het uitlaten was. Ik moest ff dubbelchecken haha

28 likes

Ik heb dit ook, zo gek? Ik zij mijzelf het juiste vakje rood kleuren maar toch denk ik 10x van “hehhh ik doe het niet goed. Ik kleur sowieso het verkeerde vakje, help” terwijl ik letterlijk 10000x controleer ben ik nog steeds bang per ongeluk op de pvv te stemmen :o_o:

14 likes

Ja same. Ik twijfelde ook nog een beetje tussen twee namen op dezelfde lijst die allebei ver buiten de peilingen vallen. Nouja, uiteindelijk een van beide gekozen en nu zit ik thuis en denk ik: had ik niet toch op die andere moeten stemmen. Terwijl het echt zo weinig uitmaakt omdat beide laag op de lijst staan en van dezelfde partij zijn.

3 likes

Jeetje ik heb heel de nacht gedroomd over stemmen, eerst dat ik m’n stempas vergeten was en daarna m’n mondkapje. Zenuwpees :joy: Ga iig wel goed voorbereid naar het stembureau zo

7 likes

Hoe laat je een roofvogel uit? Ik ging al googlen, maar werd niet veel wijzer. Alleen geleerd dat je hem niet langs de snelweg moet uitlaten

3 likes

Vandaag de hele dag alleen thuis met de bouwvakkers, ik voel me zo ongemakkelijk :sweat_smile: Ze spreken ook maar heel gebrekkig Engels dus het is meer gebarentaal steeds

3 likes

Hij had 'm vast op zo’n handschoen. En in zijn andere hand dus de lijnen van de honden. Of je het echt uitlaten moet noemen weet ik niet haha. Ik vond het iig bijzonder zo op de stoep.

1 like