Wat je even kwijt wil #49

Grey’s (en station 19 voor ‘t eerst) kijken als je al spoilers gezien hebt. I can’ t :sob::sob:

4 likes

Ik ga vanavond denk ik kijken, maar ben er eigenlijk nog niet klaar voor :sob:

2 likes

Ik heb wat traantjes gelaten op het einde :sob:

1 like

Ik voel ook al tranen aankomen (stress in m’n lijf door geen werk enzo helpt niet heel erg)

Ahh shit, mn hamster gaat echt niet goed. Hij is hoog bejaard hoor, maar vind het toch wel echt kut. Hopelijk kan hij vandaag genieten en hoeft hij Rutte IV niet mee te maken

22 likes

Deze dag duurt echt mega lang :weary:

8 likes

god maar echt er komt gewoon geen eind aan

2 likes

Ik heb verkeerd gelegen vannacht en mijn nek/schouders doen zoooooo veel pijn, weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten want alles is kut. Wordt echt een lange werkdag zo. :triumph:

1 like

Oke, ik heb geen word en ik ben nu gewoon verbaasd dat wordpad tegenwoordig zo hip en handig is?

1 like

Ik heb gestemd in de kerk op 50 meter van mijn huis, echt heel chill haha

We willen graag een inductieplaat in de keuken, dus er kwam een elektricien langs om even te kijken naar de kosten voor de 3-fasen aansluiting. Het zou sowieso een dure grap worden, want we konden niet onder de vloer komen, dus we moesten maar zien hoe we die kabel dan konden trekken. Heeft de elektricien net een luik gevonden, hij was al eens eerder in een huis als onze geweest en hij wist zeker dat het moest kunnen :+1:

16 likes

Yesss net m’n loungeset die op het balkon stond weggegeven via FB. Was niks mis mee, maar wil m’n balkon eindelijk eens aanpakken en gezelliger maken en dus nieuwe spullen. Net een nieuwe loungebank besteld waarop je ook echt zo half kan liggen, morgen komt papa een vlondervloer leggen… work in progress en lekker spenden die moneys :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

27 likes

Ik ben precies een beetje prikkelbaar de laatste dagen… Ik ben een online cursus van Google Atelier over online marketing aan het doen, maar er is 1 module waarbij een testje is met 5 antwoordopties (meerdere antwoorden mogelijk) en naar mijn gevoel heb ik het al 100x opnieuw geprobeerd maar ik vind dus écht niet het goede antwoord :tired_face: Na een rondje Googelen vind ik alleen stuvia samenvatting met de antwoorden van de finale test op het eind van een module, maar ik kan dus niet naar die finale test zonder alle testjes van de module goed te hebben.
Ik ben zo desperate dat ik naar Google Atelier een berichtje heb gestuurd, maar die willen me niet helpen omdat ik anders ‘cheat’ :slightly_smiling_face:
Ik geraak er gewoon echt niet aan uit haha, ben echt al beginnen janken van frustratie :joy: :joy:

Ik heb zo mijn winkelafspraak bij de praxis. Ik ben er helemaal zenuwachtig door. Waar gaat het heen met mijn leven.

5 likes

Wat is de vraag? Misschien kan ik of iemand anders hier je helpen?

1 like

Ik dacht vandaag ik ga lekker zingen tijdens mijn werk, krijg ik allemaal complimentjes. :’) Oke ergens wel leuk maar ook wel erg ongemakkelijk want mensen gingen echt op mij letten, schijnbaar was ik door het halve gebouw heen te horen oeps.

7 likes

Ik luister al de hele dag Jagged Little Pill en Laundry Service enzo, wat moet ik nog meer luisteren?

2 likes

Ik voel me echt mega dwaas haha maar echt niks werkt.

ohja en dit is de feedback, maar ook met die ‘hulp’ vind ik niet de juiste combo

Aan je like heb ik niks @TantePollewop, geef tips