Le Sting nadat ik daar wat over las op FF. Heb de andere elders laten zetten maar vond hier de ervaring vanmiddag fijner.
Ah top, thanks!
Iehhh ik heb m’n baas net gemaild met een voorstel tot salarisverhoging.
Maar wel in je leuke outfit? 10/10 points for effort!
Ik heb ook ruim een half uur in de rij gestaan. Het was nog langer geweest als er niet een heleboel mensen voor me uit de rij vertrokken. Wel slecht voor de democratie, die wachtrijen vrees ik
Ik heb vandaag stemmen geteld van de early voting stembureaus, was echt leuk om een dagje te doen! Daarna nog zelf gestemd. Prima onderbreking van m’n werkweek deze dag.
Ik heb natuurlijk ook gestemd.
Vond het bijzonder dat de radio aan stond met allemaal reclame stukjes over partijen, vond ik stom.
Toen ik thuis kwam vloog er een vliegtuig met reclame rond dat je op forum voor democratie moet stemmen.
net uurtje zitten gamen mijn collega’s, waren er totaal vijf gekomen. En ondanks dat niet het hele team er was, wel hartstikke gezellig. Doet mijn humeur weer even goed.
Heb ik net een filmpje moeten opzoeken hoe je een aubergine moet snijden? Ja… ohgod ik word gewoon 30 hahah shit man
Nah niks ergs aan, ik heb laatst via tiktok ontdekt hoe je een ui moet snijden :")
Wie wil er mee naar Tsjechië en heeft een auto?
Voel me soms zo’n anti feminist. Ik stem bij verkiezingen dus bijna nooit bewust op een vrouw. Pak meestal nummer 1 of 2 op de lijst, man of vrouw. Vind stemmen al stressvol genoeg.
Ik had dit ook ja. Op mijn stempas staat achternaam man - eigen achternaam en op mijn legitimatie staat alleen mijn eigen naam. Kwam ook nog bij dat mijn kapsel anders is als op mijn legitimatie, ik heb nu curtain bangs die bijna over mijn ogen hangen en had dat mondkapje op
Het duurde echt lang voordat ze alles gecheckt had en ze keek wel 3x haha!
Wel goed dat ze het zo serieus controleren natuurlijk
Ik!!! Ik kijk er echt naar uit om weer te mogen reizen en Tsjechië is dan de eerste bestemming.
Ik wilde vandaag een studieboek kopen, eerst online gezocht in de bieb maar daar hadden ze hem niet. Online gezocht en bij boekwinkels, geen resultaat. Dus toen heb ik het bij bol.c.om besteld en 4 euro extra betaald zodat ik hem vandaag nog krijg. Ik voel me daar best slecht over, die extra bezorgdruk was eigenlijk niet nodig geweest.
Ik moet morgen gewoon werken dus dan ben ik niet thuis en een pakketpunt was niet mogelijk. Maar ik had hem ook in de avond kunnen laten bezorgen. Ik raakte even in paniek denk ik.
Ik vraag mij nu af: is er een correcte manier om een aubergine te snijden? Ik doe altijd maar gewoon wat
Dat wel! Gelukkig hebben m’n collega’s in ieder geval de bovenkant van m’n outfit nog kunnen zien via teams
Ik ging dit opzoeken voor mijn gemeente en ik kwam alleen een druktemeter voor de kermis tegen haha, duidelijk waar de prioriteiten liggen hier
Haha ik heb in m’n volwassen carrière nog nooit een aubergine gekocht.
Ik had een gesprek over mijn salaris en ben het niet eens met de uitkomst eigenlijk en ik wilde graag net als Sigrid Kaag zeggen NEE Ik heb echt meer van die overtuigingskracht nodig. Echt zo irritant als er over je heen geluld wordt.