Same. Babyboom in mijn omgeving terwijl allemaal nog onder de 25. En dan voel ik me alsof ik enorm achterloop.
Ik heb hier eerder over gepost maar The Dodo wil een filmpje maken en plaatsen over een zwerfkatje die ik in huis heb gehaald.
Alleen ik dacht dat ze een interview wilde doen en ik zat daar niet op te wachten. Ze hadden dus inderdaad gevraagd om een video interview en daarna een audio only interview maar dat wilde ik niet. Maar nu hebben we een schriftelijk interview gedaan en ze gaan dan waarschijnlijk een voice over gebruiken.
Het interview en de beelden die ik voor ze verzameld had zijn nu goed gekeurd! Dus het filmpje komt binnenkort. Ik zal het delen dan!
De meisjesnaam staat op de voorkant en de aangetrouwde naam op de achterkant dacht ik
Ja ik wist helemaal niet of er pitten of iets vaags inzaten
@Hacienda ik ook niet, hij zag in zoān groentepakket haha
O, ik vind die filmpjes altijd zo hartverwarmend!
Huh, ik kreeg ineens een bericht dat ik een financiele tegemoetkoming krijg in mn studiekosten. Ik dacht eigenlijk dat ik er geen recht op had dus dit is suuuuper chill!
Wat tof!! Ik kijk die filmpjes zo graag . Wil je het in het kattentopic zetten? Dat gaat niet zo hard als dit topic :). Echt leuk, van āzo dichtbijā.
Ik kom zo na de avondklok thuis want ik had vertraging en ben al helemaal zenuwachtig. Terwijl ze zelfs nauwelijks handhaven en ik gewoon kan zeggen dat ik heb gestemd. Dit is het spannendste wat ik in 2021 heb gedaan, om 21.10 thuiskomen nou nou poe poe
Ja in Zuid Sudan is ook avondklok en verkiezingen vandaag! Echt toevallig
Key race alert jongens
Fijn dat jij de tegemoetkoming ook krijgt ! Volgens mij was jij ook degene die me op die financiƫle tegemoetkoming wees toch? Jaa, ik was tegelijkertijd met jou bezig met het schrijven van mijn scriptie! Ik kan het me nog goed herinneren dat wij het afgelopen zomer zo lastig vonden om tijdens de hitte aan onze scriptie te werken. En ik heb het inderdaad gehaald, ik heb een mooi cijfer gekregen voor mijn scriptie! Was het alleen totaal vergeten te posten in het scriptietopic
Jij hebt het dus ook gehaald?
Gefeliciteerd nog!! Wel balen dat ze de deadline voor de tegemoetkoming verschoven hadden, maar gelukkig krijg je hem!
Ik had de tijd verkeerd ingeschat bij oma en zit nu nog in de tram te wachten. Voel me echt crimineel.
Edit : De bus waar ik net in zat reed langs de stad en daar stonden agenten bij de halte te wachten Maar op Den Haag C stond er niemand (lucky me) maargoed, over 10 min weet ik of ik het laatste deel ook zonder boete door kom.
Er wordt niet gehandhaafd, omdat het stemmen tellen ook openbaar is en mensen daar heen moeten kunnen.
Hm bijzonder dat ze toch boetes aan het uitleden waren. Moet je het niet bewijzen dat je van de stemlocatie/werk etc af komt?
Stemlocatie niet, als je zegt dat je gestemd hebt niet. Heb ik begrepen. Misschien wordt er qua groepsvorming wel gehandhaafd?
Ah wellicht was het dan daarom! Desondanks voelde het heel vreemd om op dit tijdstip buiten te zijn zonder mijn hond, haha.
Ik besef net door een ander topic dat ik al zo lang geen skinny jeans meer heb gedragen! Ik denk al 1,5 jaar niet
Ik heb denk ik mario kart en nog wel andere spellen voor de wii liggen die ik niet meer speel. Kan straks wel even voor je kijken als je interesse hebt (en je er achter bent of het inderdaad niet aan de wii ligt).
Oke het is half 5 sochtends en ik ben het gelukkigste mens op aarde want ik ben niet zwanger
Mn baarmoeder is deze maand gewoon te gestrest om te bloeden haha helemaal priem.