Wat je even kwijt wil #49

Huh en het is niet de bovenste optie/bovenste twee opties?

Dit zou ik ook zeggen, dus dan de onderste 3 aanklikken/doorstrepen. @fysicus

Ja sorry schat werd geïnterrumpeerd door werk.

Missundaztood van Pink
Let go van Avril Lavigne
No angel en Life for Rent van Dido

4 likes

nope haha

Ik denk de 2 over baby’s doorstrepen? Dus de derde en vierde verwijderen want die zijn niet relevant. De andere 3 mogen blijven

Ook niet haha

Ik zou alleen de onderste dan wegstrepen. Zodat je als fotograaf blijft hangen bij een stel wat bruiloftfoto’s wil, maar ook bezig is dus met een mogelijke stap zoals kinderen en babys. Omdat die doelgroep beetje hetzelfde is qua levensfase.

Waaat haha, dan snap ik je verwarring volkomen!

En foto’s huwelijksfeest en fotoshoot baby’s doorstrepen?

En als je niks doorstreept? Ze zijn in principe allemaal inzetbaar als commercieel fotograaf

en @Rozevarken ook beide niet!! Ik begrijp er echt geen kloten van haha

Alleen de onderste wegstrepen?

Misschien kun je die van mij dan ook nog andersom proberen? Zodat je 1 optie hebt voor huwelijk, 1 voor baby en 1 voor zakelijk.

Edit: Kun je ook alleen losse woorden wegstrepen, of streep je dan een hele optie weg?

Ja ik ben er zo aan begonnen maar de tel kwijt geraakt omdat ik echt geen zin had dit 100x te doen maar ondertussen heb ik al verschillende opties dubbel aangeklikt denk ik… Wat een uitdaging dit :joy:

Dat is wel heel verwarrend idd! Ik zou in eerste instantie ook zeggen alleen bovenste 2 zijn goed, maar blijkbaar heeft ze ook andere doelgroepen. Ik denk dat Google redeneert met zoekwoord “foto’s” en varianten daarop, dus misschien fotografie en fotoshoot wegstrepen?

Enkel hele zin wegstrepen!
En jouw ding en dat van @George werken ook niet, ik heb dus werkelijk geen idee wat ze willen

1 like

Pff wat frustrerend! Ik snap dat je hier chagrijnig van wordt…

1 like

Haha dat je op een paard naar het stemhokje mag :joy:

4 likes

Als het goed is moet je alleen de spontane foto’s laten staan!

Ik heb de antwoorden hier gevonden: https://www.answerout.com/google-digital-garage-final-answers/

4 likes

omg yes!!! bedankt!

3 likes