Gefeliciteerd!!
Dankjewel!
Megh eerst had ik 5 april afspraak bij huidkliniek, kwam ik achter dat het tweede Paasdag was. Kliniek gebeld zou terug gebeld worden. Van de week zelf al gewijzigd online naar 30 maart. Heeft het systeem dubbel zitten boeken. Nu afspraak verplaatst naar 19 april.
Aaaaaltijd weer geluk
Ik heb ook wel eens per ongeluk gewone kipnuggets en bitterballen op, omdat de serveerster zĂ©ker wist dat ze de vega schaal had (âwant er liggen ook kaasstengels op en bij haar collega nietâ). Nouja ik voel me daar dan niet slecht of schuldig over eigenlijk, krijg eerder wat meer last van mân maag
Wow dat is echt heel kwalijk! Hoe kan je zoiets doen als restaurant zonder jezelf drie keer achter de oren te krabben
Godver ik ben zo chagrijnig. Ik heb vanochtend een idee gepitcht voor mijn les vanmiddag (radiojournalistiek) over de womens march in Tilburg maar toen begon een jongen over politiegeweld in Engeland en ik had daar niet direct een antwoord op en toen stond ik voor lul, daarna wil ik een Volkskrant artikel openen is het premium, mn sloffen zijn nat, ik ben echt heeel chagrijnig nu jezus
Hij werkt weer!!! Ik ga vandaag 10 espresso drinken!!!
Je kan elk artikel gewoon lezen als je de volgende tool gebruikt: http://archive.vn/ . Hopelijk is de rest van je dag beter.
Helemaal blij dat ik volgende week weer een uurtje door de kringloop struinen mag
Loool oke ik zou vanochtend iets bij iemand ophalen via marktplaats. Stond netjes op het afgesproken tijdstip voor de deur. Drie keer aangebeld maar deed niemand open. Krijg ik nu allemaal boze berichten dat ik niet ben komen opdagen en hoe asociaal dat is. Het huis was ook gwn helemaal donker toen ik daar stond dus geloof er niks van dat hij thuis was.
Geniet ervan!!
Het was echt droog geweest als je op deze post geen likes of reacties had gekregen.
Ben het met de inhoud helemaal eens btw!
Tegenwoordig begin en eindig ik mân dag sowieso met het nummer Southern sun van Boy & Bear en vind dat zooooooooân lekker nummer, helemaal blij dat ik die ontdekt heb. En hij klinkt extra goed met dit zonnetje nu
Ik snap het stukje âBleek dat alle âvega lasagnesâ met vlees waren gemaakt de tijd dat het op de kaart stondâ niet, wat wordt daarmee bedoeld?
Maar jeetje, echt slecht ja!
Ik was een keer met mijn werk een dagje naar de dierentuin onder het mom van team building. In de middag kregen we een lunch met o.a. een broodje kroket. Ik heb aan een van de serveersters gevraagd of ze ook groentekroketten hadden. Dat hadden ze wel, ze zei loop maar even mee dan haal ik er een voor je. Dus ik meegelopen en een poosje gewacht, toen kreeg ik mijn broodje. Ik ging zitten, nam een hap en het was echt een kroket met vlees erin, bah. Dus ik terug, zei ze eerst nog ânee hoor, dat is een groentekroketâ dus ik zeg âkijk maar, dat is het nietâ nog een poosje in discussie geweest. Toen kreeg ik een andere, dat was overduidelijk wĂ©l een groentekroket. Zo slecht.
Ik had net een ongemakkelijk telefoontje. Ik had tijdens langdurige ziekte van een collega één van zijn dossiers overgenomen, en nu hij weer beter is ga ik het terug overdragen. Ik werd net gebeld door een externe in het kader van dat dossier om nog wat dingen af te stemmen, maar tijdens het gesprek kwam er een stukje rijstwafel wat ik eerder had gegeten omhoog en in mijn luchtpijp terecht. Dus ik was half aan het stikken maar ik wilde niet hoesten omdat dat tegenwoordig een doodzonde is, dus ik kwam amper nog uit mijn woorden terwijl ik stilletjes aan het stikken was. En toen dacht die externe dat ik emotioneel werd omdat ik het dossier moet overdragen Hij vroeg ook echt: word je nou emotioneel? Gelukkig is het bijna weekenddddddd
Ik kreeg vorig jaar keer een vegetarische hamburger met echte bacon erop. Maar de hamburger was vegetarisch. :â)
Haha ja dat hoor ik vaker, kĂĄn toch niet? Hoe zit je brein dan in elkaar
Mijn huisarts is zo goed in zijn werk.
Nu zag die bacon er nog smeriger uit dan de vega(n) variant. Denk dat die jongen van een jaar of 17 in de snachtbar ook niet helemaal wist hoe en en wat. :â)
Gefeliciteerd!