Wat je even kwijt wil #49

Warm eten voor ontbijt is zoooo lekker :sun_with_face:

6 likes

Mijn koffie smaakt naar niks dus nu denk ik dat ik corona heb. Maar is gewoon gore waterige automaatkoffie

Vanmiddag naar de kringloop, als de bevestigingmail klopt want die is raar. En voor de rest van de dag schrijven, schrijven, schrijven. :upside_down_face:

6 likes

Veel plezier met snuffelen in de kringloop, hoelang is het tijdslot?

1 like

Kan je die twee onderwerpen niet samenvoegen? Of had hij er een ander idee over?

Ik ben niet vooruit te branden en zoooo’n volle inbox en vervelende klanten. UGH. Mag ik wijn?!

2 likes

Dat staat er dus niet bij, wat slecht. Maar als het een halfuurtje is, prima hoor dan maar wat harder lopen. :wink:

1 like

Nee hij had gewoon een grote bek. Maar ik ga er inderdaad wel naar vragen in het interview!

1 like

ahhhh ik heb de zon zo gemist

Gelijk zin om naar buiten te gaan

7 likes

Als ik niet dagelijks al videomateriaal moet opnemen en (soms ook nog terugkijken) dan had ik het wel een keer gedaan. Nu zal het blijven bij een wat plaatjes. Ik vind de volgende Reddit altijd wel fijn om mijn honger te stillen: https://www.reddit.com/r/ThriftStoreHauls/ . Veel interessanter dan bepaalde Amerikaanse YouTubers die iedere keer hetzelfde kopen om het vervolgens door te verkopen (college hoodies, mannen levi’s jeans etc.)

1 like

Echt zo zwaar? Ik heb vorig jaar zo’n 30 day split challenge gedaan en dat was elke dag 15 minuten en na 1 maand had ik hem ook echt, alleen mn middle splits duurde wel veel langer :sweat_smile:

1 like

Ja dit @Luzarl! Zo irritant, mensen die denken dat, omdat jij op dat moment geen antwoord hebt, zij automatisch gelijk hebben.
Je staat ook echt niet voor lul hoor! Je kan gewoon niet overal een reactie op hebben.

2 likes

Ik heb nu die zoete vegan spareribs van de Appie in de pan liggen. Het zal wel niets zijn, maar ik hoop stiekem van wel.

2 likes

Haha mijn vriend is boven aan het werk in zijn werkkamer en ik hoor de 80s muziek aanstaan. Hij heeft zin in weekend en maakt er alvast zijn eigen feest van.

Als je dat 2x doet krijg je een ban he dat weet je?

8 likes

Ohja ook nog eens afgewezen voor een leuke stage net :frowning: haha wat een shitdag

Nou, het was in een Spaanstalig land dus ik verstond er niet alles van, maar blijkbaar had de keuken in hun hoofd dat het normale lasagne was terwijl op de kaart er “vegetarisch” bij stond. Echt bizar slecht, let even op met dit soort dingen.

@ZusjevanJoost

Lol ik wilde zusjevanJoost taggen, maar had net het bericht van @desecretaris gelezen dus typte @permaban. Sure hersenen :joy:

6 likes

Echt zin in appelflappen of iets anders lekkers, maar echt nul zin in supermarkt. :fearful:

Ik heb echt nul haast met werken vandaag, dus ik zit waarschijnlijk over drie uur de boel weer lekker af te raffelen. Als ik nu doorwerk kan ik over twee uur klaar zijn. Maar neeeee

2 likes

Uitwijken naar een bakker? :smirk: