Die zit hier helaas niet eens in de buurt
@Clancy, wel goeie, stuur mijn man wel in zijn pauze
Ik maakte vanmorgen de filter van de stofzuiger schoon ik wist niet dat dit specifieke onderdeel er ook uit kon. MY GOD echt een soort as zat er helemaal in?!?!
Oh dat heel klinkt goed! Kracht is echt belangrijk, merk dat ik dat nog mis.
Niet heel erg geloof ik, maar het is bizar hoe snel je verschilt merkt als je het elke dag trouw doet. En moest dan wel goed opwarmen en eerst andere stretches doen natuurlijk, maar zat na 3 weken nieteens in de buurt voor mijn gevoel en toen 2 dagen later gleed ik er zo in. Vond die yogablokken heel goed werken om te oefenen
Heck yes. Beter neemt hij wat lekkers mee
Welke routine heb je gevolgd? Ik ben op zoek naar nog een extra stretch routine om na yoga te doen en deze klinkt wel goed, lekker kort ook haha
Ik gebruikte altijd die van Alivia D’Andrea maar zie nu dat ze veel beginner stretch video’s offline heeft gehaald, kan die 30 day beginner challenge ook niet vinden helaas.
Voorbeelden video’s 😄
https://youtube.com/playlist?list=PLfn36H7xflCu4kGPP11NtITyxvi1lJOjn
Ze heeft er wel nog een aantal!
Deze heb ik ook veel gebruikt in het begin;
(Kwam heel vaak terug naar deze, lekker snel!)
Geen wijn, wel eten besteld want kan de deur niet uit door mijn werkzaamheden vandaag.
Tijd voor een nieuw plaatje, doei skull.
Het is echt prachtig weer buiten. Ga een wandeling maken als je ff wat minuten vrij kan maken, je kikkert er echt van op!
Ik ga vanmiddag eindelijk weer naar de kapper en ik heb er niet normaal veel zin in. Denk echt dat ik me als herboren ga voelen.
Ik wil echt leren shuffelen maar als ik dan oefen wil ik het na 5 min al kunnen. Zo irritant
Weer apk goed gekeurd bij de tandarts en het sterretje in mijn ruit is gemaakt.
Zo lekker naar de kapper .twijfel of ik weer een stuk korter ga.
Grrr mijn uitstrijkje is weer niet goed, jezus man krijg er de schijt van.
Haha mijn vlees/vega mixup was ook in Gent, nooit ergens anders meegemaakt voor zover ik weet. Misschien moeten we wat vega propaganda voeren daar
Ik ben net gaan winkelen op afspraak bij de Lush en die mensen waren zoooo lief. Was echt heel leuk, super veel testertjes meegekregen en natuurlijk ook weer veel te veel uitgegeven dan me lief is, ben veel te gevoelig voor van die aardige medewerkers
Fijn dat je het even aankondigt, anders raak ik zo in de war
Hebben meer mensen haha daarom zeg ik het ook even.
Godsamme zeg, was even een rondje aan het lopen door de stad maar zag een afstapje niet. Ik hoorde mijn enkel kraken, beter gaat hij niet lopen kutten want moet vandaag nog een dienst draaien. Zo geen tijd voor nu, moet echt beter uit mijn doppen kijken
Je kan nu stemmen voor nieuwe hippe monopolykaarten
Ik las Communist in plaats van community.
Dan zou iedereen hetzelfde worden belast als iemand een bepaalde kaart pakt.