Wat je even kwijt wil #49

Pfff waarom doen mensen altijd zo moeilijk als je zegt waar je op gestemd hebt?

5 likes

Door @anon42392789 s nieuwe avatar ben ik ook al een week van slag

9 likes

Ja idd kunnen we geen topic voor avatarveranderingen maken? Deze autist handelt dit niet :sob:

6 likes

Lief dat ik gratis chocolade van mijn werk kreeg. Minpunt is dat ik net deze smaak (karamel zeezout, ik snap de hype niet) niet zo lekker vind. Nou ja, het komt wel op, al zal het nu wellicht minder snel gaan. Wel beter voor mijn gezondheid, haha.

1 like

Gisteren was mijn huisgenoot heel druk in de weer. Ik hoor hem normaal gezien amper, maar hij was vanalles aan het verzetten, met de stofzuiger aan de gang, beddengoed gewassen (terwijl mijn was nog aan het drogen was, dus niet eens plek om uit te hangen). En het viel me enorm op, want dat heb ik hem nog nooit zo horen doen (of zo uitgebreid).

Vandaag hoor ik een meisje in z’n kamer, dus alles wordt een stuk duidelijker nu :joy:.

63 likes

Mijn kat gaat een weekend bij haar opa en oma logeren en nu was mijn oma teleurgesteld dat ze geen natvoer mocht :frowning: ze moet namelijk verwend worden als ze bij haar opa en oma logeert vindt mijn oma :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Hahahaha zo ben ik ook :grimacing:

1 like

Ik wil voor werk een cursus/training gaan volgen over SEO en Analytics (maar waarin liefst ook nog andere Google tools aan bod komen). Iemand aanraders of tips? Ik ben al begonnen met zo’n gratis cursus SEO van Google, maar wil het liefste is dat nog meer in detail erin duikt

Als mensen het mij vragen dan zeg ik dat ik mijn voorkeur liever niet uitspreek. Kunnen ze gokken wat ze willen maar heb zo geen zin in nutteloze discussies. Stem wat ik wil en je hoeft me niet proberen over te halen. Dank u vriendelijk!

3 likes

Net oma opgebeld (ze heeft al 2 vaccins gekregen!).

Bel ik haar op: “Oma, ik heb je al drie maanden niet live gezien, ik ben in de buurt, kn ik langskomen?”

Oma: “Oh wat leuk! Ik ben net klaar met mijn dutje, gezellig!!!”

Kom ik binnen (heb sleutels): Hard gesnurk. Ze werd ook niet wakker van toen ik binnen kwam. Nu lekker chillen in de woonkamer en op zoek naar koekjes I guess đŸ„Č

68 likes

Mijn lippen zien er echt zo verschrikkelijk uit qua vellen. Hen net geprobeerd voorzichtig met een tandenborstel wat te verbeteren maar nope. Het nagelschaartje er maar weer bijhalen dan.

Ik heb om 14:00 uur een zoom meeting dus ik dacht ik ga alvast daarvoor pakketten weg brengen. Net keihard lopen haasten en naar de post gerend dus nu zit ik voor de ventilator af te koelen (het is 26 graden binnen) zodat ik niet zo met een oververhit zweet hoofd in de zoom zit :sweat_smile:

Dit vind ik zo aandoenlijk en doet mij mijn oma missen.

9 likes

Knuf :heartpulse:

2 likes

Neeee echt even op letten hoor als je last krijgt, de laatste 2 keer dat ik een afstapje niet zag was m’n enkelband ingescheurd en zat ik 3 dagen op de bank met een dikke blauwe enkel :sob:

Hoop dat je nergens last van hebt!

1 like

Ik merk dat ik wat meer structuur en overzicht op werk nodig heb. Een overzicht met welke taken ik op welke dag moet doen en waarbij ik dingen kan afvinken. In principe is het voor mij alleen, maar m’n collega’s moeten er ook bij kunnen als het nodig is. Iemand een idee? Ms Planner misschien?

Toen ik woensdag naar het stembureau aan het lopen was kwam er een kat me tegemoet gelopen, hij liep net als ik netjes over de stoep, en toen hij dichtbij genoeg was ging ik op m’n hurken zitten, zei hoi en hij gaf me een kopje en ik hem een kroeltje over z’n koppie en toen zei ik ‘doei poes’ en liep hij weer door en ik ook. Echt de perfecte ontmoeting met een vreemde kat en het was echt de opsteker van m’n dag :heart:

46 likes

Zo irritant is dat. Wat bij mij wel goed helpt is een dikke laag vasaline opsmeren opbergen vijf minuten laten zitten en dan zachtjes met een washandje/handdoek er over heen wrijven. Geen velletje met te zien dan!

Oke lol. Gisteren had ik eten besteld bij de Domino’s en ik had gezegd zo snel mogelijk naja ik kreeg het na een uur en ik vond dat prima maar inmiddels heb ik al een mail voor gratis kaneeldingen en ik krijg net telefoontje dat ik korting bon van 5 euro krijg vanwege de vertraging. :rofl: Prima maar wat mij betreft niet nodig hoor.

5 likes

Thanks! Ik kom er nu achter dat ik het alleen kan gebruiken als ik het koppel aan een team en dat heb ik dan weer niet. Jammer