Wat je even kwijt wil #49

Ik ga morgen lekker 3 uur kringlopen en heb een hele fietstour gepland inclusief lunchpauze. Hopelijk schijnt de zon en doe ik wat gouden vondsten :heart_eyes: Leukste uitstapje in tijden.

31 likes

@macaron Ik ben 2 keer over dezelfde kuil in de stoep gevallen. De eerste keer voelde ik meteen mijn voet opzwellen en de tweede keer kwam het pas echt na een dag ofzo. Dus inderdaad even goed opletten.
Wilde die eerste keer ook de straat nog afmaken met post, maar dat lukte niet meer :sweat_smile: Jankend naar mijn fiets teruggestrompeld.

1 like

IK HEB EEN NIEUWE BAAAAAAAAAAAAAAAN

doei racisten. Doei kutbedrijf. Doeiiiiiiii

Wooooooooohooooooooooooiii

227 likes

Wizzy Wizzy Woppy Woppy Dongo Dongo Kasha Kashaaaaaaaaa. Bedankt heb het meteen in m’n hoofd :sob:

15 likes

Op je laatste werkdag moet je hen wel een mooie brief achterlaten.

6 likes

Gefeliciteerd, wat ontzettend fijn!

Hoe heb je dat zo snel gedaan?

1 like

gewerkt tot 12u, thuis om 13u en word nu net wakker van m’n middagdutje. wat een wild leven heb ik :joy:

3 likes

Voor morgen 2 winkel afspraken staan na elkaar. Wat een planning dit weekend.

Ik wil snacks maar kan niet naar beneden omdat kind dan zich huilend aan mij vast klampt dus moet het met smints en water doen.

Ik heb een vreeeeeselijke werkdag, nog tot 18:00u. Adem in, adem uit.

2 likes

Mijn opleiding wil op de inleverdatum van iets nog de eisen eraan veranderen :clown_face:

1 like

Jaaaaa wat super fijn! gefeliciteerd!

Als je definitief weg bent laat dan even weten waar we de glitterbrieven heen kunnen sturen.

6 likes

Ik zit in de auto met mijn moeder en zusje en mijn zusje vertelde net dat uit haar kinderstemwijzer pvdd en sgp kwam :joy::joy::joy::joy:

En daarna reden we langs een stad ver en weg ging mijn moeder uitleggen dat je daar heel leuk kan winkelen en eten :blush: leuk mam, maar ik heb daar gewoond he? :joy::joy:

1 like

Ik kap er een uurtje eerder mee vandaag. Niet doorvertellen! Weeeeeekend!

9 likes

Als je de wel link hebt kan je http://archive.vn/ doen

2 likes

Hoe dom ben je als je voor een 2e tv ontvanger betaalt die al bijna 2 jaar (na onze verhuizing) op zolder ligt? :+1:t3:

Naja vanaf volgende maand lagere abonnementskosten.:joy:

4 likes

Ik ga volgende week weer eens even wat laten doen aan mn zwerver kapsel.

4 likes

Van dit soort dingen kan ik echt genieten. Dat je denkt, hoe kan dit fout gaan?

Net zoals de tegeltjes bij Vredenburg

7 likes

Oooo heeeeeerlijk! Ik ga morgen👏🏻

1 like

Ik vind het dus heerlijk om mijn geld zo in potjes te verdelen dat ik op 0 uitkom in mijn excelbestand.

2 likes

Ik ga helemaal stuk om dit filmpje heb al 3 x gekeken

16 likes