Wat je even kwijt wil #49

Ik heb zelf een worddocument met voor iedere dag een pagina en dan alle taken uitgeschreven. Ik doe al jaren hetzelfde maar het geeft rust in mijn hoofd als ik om 17u kan zien dat alles gedaan is :joy: Met een planner blijft schrijven ook weer tijd kosten en moet het steeds opnieuw worden ingevuld. Nu mankeer ik iets als het af is.

3 likes

Zo bitches whaddup het is Farid fakking Azarkan. Heerlijk filmpje

16 likes

Hahahaha en woppert dan met z’n lasergeluiden bij die elleboogjes echt ik kan niet meer

9 likes

3 uur? Leuk.

My url is alive and I want to archive its content"
In dat rode kader daaronder plak je de link van het artikel dat je volledig wilt bekijken.
Daarna klik je op ‘save’ en wordt de pagina gegenereerd zodat je alles alsnog kan lezen.

Het weekend beginnen met het nieuwe album van lana del rey, zo fijn!

1 like

Geweldig!

2 likes

Ja bij 3 verschillende kringlopen een afspraak van een uur gemaakt.

Hahaha ik ook. Bij keer 3 moest ik nog net zo hard lachen om yooo bitches :joy: (en de rest)

4 likes

Ah gos, dat ze zelf al een kwart in heeft gelegd! Lieve actie van je, heb ook direct een tientje gedoneerd

1 like

Ja die is niet echt om naar huis te schrijven maar vind dance till we die wel fijn bijvoorbeeld!

1 like

brb even janken

8 likes

Weekend! Ik ben negatief getest gelukkig ( beetje keelpijn sinds gisteren) dus ik hoef niks van mijn agenda te schrappen, die voor het eerst in een jaar weer (coronaproof) vol zit.

Hahahaha deal!

Ik had voor deze functie al 4 gesprekken gehad en had niet verwacht dat ik het zou worden. Maar wel dus :tada::tada::tada:

Ik moet vaker op het forum komen zeiken over iets denk Ik :joy::joy::joy:

28 likes

Ja absoluut. Nu kan het!

2 likes

Ik kan inloggen op het abo van mijn ouders

Er kwam net iemand voor UNICEF langs de deur. Normaal doneer ik altijd maar eenmalig, hier kon dat niet. Deze gast deed het zo goed/leuk dat ik nu maandelijks donateur van unicef ben :rofl:

1 like

Aahhh weekend. En ik heb nog meer dan mijn gevraagd salarisverhoging gekregen en vanaf mei nieuw contract als leerkracht en ben gevraagd om volgend schooljaar terug komen. Daar moet op gedronken worden! (Heb ik al gedaan hollladiejo)

62 likes

Ja ik vind dat ook echt verschrikkelijk!

Je hebt in noord-Holland een bekende kaasmaker (klaver kaas) en zij hebben dus ook hun eigen koeien.
Met een open dag gingen wij kijken.
Ik werd er al woester!! Tig hectare grasland puur voor het voer. De kalfjes worden direct bij de moeder weggehaald en de koeien voelen hun hele leven alleen maar beton onder hun hoefjes :cry:

Nooit meer klaver kaas (eet trouwens al jaren biologisch)

4 likes