Wat je even kwijt wil #49

Ooooh trouwens hahah omggg ik kwam vandaag terug van lunch en toen hoorde ik het woord dickpic vallen in mijn bovenbouwklas dus ik wilde even weten waarom dat genoemd werd. Bleek dat een leerling een dickpick had gekregen van een jongen van 17 op snap (zij is elf). Dus ik reageerde daarop met of ze het tegen haar ouders had gezegd en gemeld had etc. En daarna herhaalde ik nog even voor klas dat als je zo’n foto ontvangt je het altijd tegen je ouders/leerkrachten moet zeggen, schaam je niet. En dan mensen met piemels niet zomaar zulke foto’s mogen sturen, tenzij daar nadrukkelijk om gevraagd wordt. Nou waren ze het allemaal mee eens, ze gingen maar geen foto’s van piemels sturen, Gelukkig. En toen… zei ik: dit soort dingen kunnen we gewoon bespreken hoor in de klas, je mag me alles vragen of zeggen. Zegt er een, mega onschuldig: ja ik heb een vraag, wat is mastruberen?

ik: :flushed:

zij: :flushed: :flushed:

En ik dacht ja kut nu moet ik wel, ik heb het gezegd. Dus heb maar uitgelegd dat je seks kan hebben met iemand anders maar ook met jezelf en dat heet dan zo hahaha omgggg ik hoop niet dat ze niet thuis gaan vertellen

110 likes

Ja, dat kan wel, maar ons MT is een beetje een witte mannenbolwerk, dus ik denk dat ik dan dezelfde reactie krijg als van mijn vriend😉

Maar misschien moet dat geen reden zijn om het niet te doen. Sowieso is er ook minimaal 1 collega waarvan ik weet dat hij met een alcoholprobleem kampt en daarvoor ook in therapie zit. Dan is een fles wijn op de vrijdagmiddag ook niet echt supportive…

4 likes

Niet bij onze bio-dynamische boer. In eenigenburg.
(Ok die heeft alles zuivel maar geen kaas…)

En zuiver zuivel kaas :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Hahaha dit mis ik echt nu ik geen bovenbouw meer heb. Klinkt raar zo, maar gewoon dat ze zo schaamteloos alles vragen. Ik zei ook altijd: je mag alles vragen, maar ik beloof niet dat ik er antwoord op geef (was er een keer 1 die vroeg of ik wel eens een orgasme had gehad, eh dat gaat jou niks aan vriend). Maar deze vraag zou ik ook beantwoord hebben hoor en jammer dan als ouders erover gaan zeiken. Zou het in dit geval gooien op dat ze het beter van jou kunnen horen dan dat ze het zelf gaan googlen (wat ze toch wel doen, maar dat is een ander verhaal). Ik heb er in die zes jaar trouwens nooit iets over terug gehoord van ouders.

4 likes

Moet gewoon kunnen hoor! Ik heb laatst ook de lentekriebels gedaan met mijn groep en toen kreeg ik ook vragen zoals: hoe krijg je een stijve, hoe past een lul in een vagina, wat gebeurt er als je moet plassen als je bezig bent.

11 likes

Ik zie het vooral gewoon helemaal niet zitten om dit dan te moeten bespreken met ouders als ik er wel iets van hoor hahahh maar verder ben ik gewoon van mening dat ze alles moeten kunnen vragen en ik overal antwoord op probeer te geven. Als je er iets raars van maakt wordt het ook iets raars. En ik wil dat ze me genoeg vertrouwen dat ze ook naar me toekomen als er iets gebeurt wat niet chill is. Ik heb ook gezegd dat ze dit soort dingen beter kunnen vragen dan googlen :sweat_smile:

Hahaha ohhh @Acculader ik weet niet of ik dat aangekund had, ik ben zo awkward

7 likes

Vind dat altijd zo schattig :heart_eyes:

Het was ook wel een beetje awkward, want het zijn nog kinderen, maar ook wel fijn dat ze die vragen durfden te stellen. Ik had een bakje in de klas waarin ze anoniem hun vraag konden opschrijven, toen kon ik me ook een beetje voorbereiden.

5 likes

mensen doen echt alsof de wereld vergaat nu whatsapp het niet doet. Hallo, je telefoon heeft ook nog een SMS of bel functie.

Ik vind het er ook wel een beetje vanaf hangen hoe groot het bedrijf is eigenlijk. Als dit voor bijv. 10 personen geregeld is dan snap ik dat je zegt van goh daar had iets beter over nagedacht kunnen worden. Maar het is echt moeilijk om iedereen tevreden te stellen met een cadeau, zeker als je bijv in een bedrijf met een paar honderd man werkt. Denk dat je vooral het gebaar moet waarderen.

1 like

Beetje teleurstellend om de storing de schuld te geven dat niemand met berichtjes stuurt en er dan later sowieso achter te komen dat ik gewoon niks binnen heb gekregen.

20 likes

Wasda?

7 likes

Ik dacht vooral dat het aan mijn internet lag, haha. Maar Instagram wilde hier ook niet, dus toen vermoedde ik wel een storing.

Koelen!!!

1 like

Heb je een linkje om te sponsoren? :slight_smile:

Werken wij bij dezelfde werkgever hahah, wij kregen deze week ook een bosje doorbloemen.
Met een mega kartonnen vaas :joy:

1 like

Duitse rappers missen door de lockdowns etc de Nederlandse kaassoufflé en hadden er een liedje over gemaakt:

18 likes

Vroeger toen ik een dag vrij had, sliep ik uit, deed ik 2 uur wat en speelde ik Netflix uit.
Vandaag was ik vrij en heb ik boodschappen gedaan, een bestelling opgehaald, naar de kapper geweest, lasagne gemaakt, naar de speeltuin geweest en een cake gebakken. En dit allemaal met een dreumes thuis.

22 likes

Ik heb 1,5 speciaal biertje op meteen na werk dus op een lege maag. Zojuist liep ik dronken in de AH :+1:t4: Nu nog de energie vinden om daadwerkelijk te gaan koken. Ben meteen op de bank geploft met mijn jas aan. Beloofd veel goeds. Staat ook nog een mega afwas eerst op me te wachten. Fantastisch.

12 likes

En??