Ooooh trouwens hahah omggg ik kwam vandaag terug van lunch en toen hoorde ik het woord dickpic vallen in mijn bovenbouwklas dus ik wilde even weten waarom dat genoemd werd. Bleek dat een leerling een dickpick had gekregen van een jongen van 17 op snap (zij is elf). Dus ik reageerde daarop met of ze het tegen haar ouders had gezegd en gemeld had etc. En daarna herhaalde ik nog even voor klas dat als je zo’n foto ontvangt je het altijd tegen je ouders/leerkrachten moet zeggen, schaam je niet. En dan mensen met piemels niet zomaar zulke foto’s mogen sturen, tenzij daar nadrukkelijk om gevraagd wordt. Nou waren ze het allemaal mee eens, ze gingen maar geen foto’s van piemels sturen, Gelukkig. En toen… zei ik: dit soort dingen kunnen we gewoon bespreken hoor in de klas, je mag me alles vragen of zeggen. Zegt er een, mega onschuldig: ja ik heb een vraag, wat is mastruberen?
ik:
zij:
En ik dacht ja kut nu moet ik wel, ik heb het gezegd. Dus heb maar uitgelegd dat je seks kan hebben met iemand anders maar ook met jezelf en dat heet dan zo hahaha omgggg ik hoop niet dat ze niet thuis gaan vertellen