Jeetje kan me voorstellen dat je je echt niet chill voelt daarover! Misschien is dit een domme vraag maar heb je al tegen hem gezegd dat je wilt dat hij je met rust laat en dat je geen behoefte hebt aan contact met hem? Kun je ff met iemand delen wat er aan de hand is of dat er iemand naar je toe komt? Of de politie bellen?
Ben jij mijn zus? Zij heeft ook lentekriebels en een bakje met anonieme vragen
Haha wat accountnaam betreft zouden we wel familie kunnen zijn, maar dit was al een paar weken terug dus ik denk het niet
Mijn leven is dood en doodsaai. Iemand enig idee waar ik wat adrenaline, dopamine of serotonine vandaan kan halen?
In de kroeg kun je dat ha… oh nee 🥲
Op YouTube zoeken naar een dance workout en die ff doen
Haha wat een leuke post
Ik drink ook niet. I’m so boring
Wie hee f t er e e2n fles moet op. Deze blije kip.woeiiiiiiiii
Dat koken was echt niet verstandig. Heb 2 keer het verkeerde pitje opengedraaid waardoor er 2x afwas (lege pannen) op stonden die dus knetter heet werden en mijn pan met eten werd maar niet warm. Merk nu echt pas dat alcohol geen goed idee is. Moest mezelf ook echt zeggen bij het oversteken buiten van nee je moet wachten tot je zeker bent van kunnen oversteken.
Levensgevaarlijk.
Geen idee, ik weet ook niet wanneer dit gebeurd is. Maar ze zei dat ze het met haar ouders besproken had en die gast verwijderd natuurlijk. En ik heb nogmaals benadrukt geen mensen toe te voegen die je niet kent.
Vandaag gehoord dat mijn vader weer allerlei onderzoeken in het ziekenhuis moet en we dus nog niet van alle shit af zijn. Nu nog veel onduidelijk. Ook nog 1 van mijn favoriete mokken gebroken. En hoewel dat natuurlijk niks is in vergelijking met het nieuws van mijn vader maakte het me wel even extra sip.
Wat een kut dienst ben in tijden niet zo blij geweest om thuis te zijn.
@Honey
Hier chronisch overbelasting van de enkels
Al twee keer enkelbanden gescheurd en afgelopen zomer na een val op de skeelers ook mijn kniebanden verrekt. Heb een la vol met tape en bandjes van de fysio. Dus moet sowieso altijd wel opletten maar was zo in gedachten verzonken dat ik het helemaal niet doorhad. Vandaag ging verder gelukkig wel redelijk (voel het wel een beetje nu), morgen maar even afwachten maar ben bang dat het doorstroomt naar mijn knie en misschien mijn enkelbanden opgerekt zijn nu. Heel hard hopen dat het niet het geval is en het morgen weer wat beter is!
Zoo weet je wat lekker is. Chili uit de vriezer halen, beetje laten ontdooien, in een ovenschaal, wat creme fraiche eroverheen kwakken en wat nacho chips, cheddar eroverheen raspen en in de oven. God-de-lijk.
Oh wat leuk om te horen! Meteen een boost voor je zelfvertrouwen. Vasthouden dus!
Ik merk ook dat mensen blij met me zijn en dat geeft me echt een goed gevoel. Keep up the good work
Nee, ik heb er geen vaas bij gekregen of dat is mij alleszins niet opgevallen!
Laaaaaaaat me met rust!!!
Ik heb echt zoveel stress om iets wat ik moet maken op t werk en waar ik al vele maanden geen tijd voor heb. Niemand vraagt ernaar en ik heb eerder met mijn toenmalige leidinggevende afgesproken dat ik het even zou laten liggen (maar dit is nu door ontwikkelingen op t werk + doordat ik onlangs een dip heb gehad langer geworden). Ik ben bang dat ik er gezeik mee krijg en dat er wordt gezegd dat ik hier meer prioriteit aan had moeten geven, maar ik wil ook geen slapende honden wakker maken.
Waarom is t idee van vroeg op zodat je zonder corona boodschappen kan doen altijd leuker dan de uitvoering