Zoo weet je wat lekker is. Chili uit de vriezer halen, beetje laten ontdooien, in een ovenschaal, wat creme fraiche eroverheen kwakken en wat nacho chips, cheddar eroverheen raspen en in de oven. God-de-lijk.
Oh wat leuk om te horen! Meteen een boost voor je zelfvertrouwen. Vasthouden dus!
Ik merk ook dat mensen blij met me zijn en dat geeft me echt een goed gevoel. Keep up the good work
Nee, ik heb er geen vaas bij gekregen of dat is mij alleszins niet opgevallen!
Laaaaaaaat me met rust!!!
Ik heb echt zoveel stress om iets wat ik moet maken op t werk en waar ik al vele maanden geen tijd voor heb. Niemand vraagt ernaar en ik heb eerder met mijn toenmalige leidinggevende afgesproken dat ik het even zou laten liggen (maar dit is nu door ontwikkelingen op t werk + doordat ik onlangs een dip heb gehad langer geworden). Ik ben bang dat ik er gezeik mee krijg en dat er wordt gezegd dat ik hier meer prioriteit aan had moeten geven, maar ik wil ook geen slapende honden wakker maken.
Waarom is t idee van vroeg op zodat je zonder corona boodschappen kan doen altijd leuker dan de uitvoering
Ja ik weet t maar als t goed is zijn t wel minder mensen dus minder risico. T zijn extra boodschappen dus dan moet ik t risico zo klein mogelijk maken vind ik.
Vandaag 2 winkelafspraken (Hunkemöller en Hema) en een wenkbrauw behandeling⚠Zoveel zin in maar het voelt ook heel raar en illegaal.
Heb echt ruk geslapen maar dadelijk wel mijn nieuwe bril ophalen
Nou t was nog een avontuur. De jumbo was dicht dus ff gegoogled of ah wel open was. Was ie. Kom ik daar was t nog half donker. Op t briefje buiten stond ma tm vr 7.00. Maar hij was open gelukkig. Ben wel ergens mn gratis doos crackers verloren
Woooow wtf? Niet oke. Wat een neerbuigende en arrogante houding van hem.
Ik had die tafel in zân hol gestoken, echt wat is er mis met mensen.
Wtf mensen zijn echt gaar
Vrij subjectief hahah
O, verschrikkelijk zulke mensen! Ik heb nu dus ook meteen al een beeld voor me.
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam vandaag niet uit 70% water bestaat maar uit brandend maagzuur.
Ohh ik ben benieuwd hoe het geworden is??!! show me if u want
Ik heb een blij want ik kan maandag naar de Ikea
Ik moet weckpotten hebben en die kan ik laten bezorgen a 49âŹ
Dus nee dat gaan we niet doen en ik ben al een week aan het azen op een winkel afspraak en nou kan ik heen en yay!
Ik voel me ergens ook wel een beetje een sneuneus omdat ik nu echt blij ben!
Heb zoân boos gevoel vandaag maar ik weet echt niet waarom
Helemaal niet sneuneus ik was van de week blij om naar de action te gaan en het voelde echt even als iets ânormaalâ doen. En hoe uitzonderlijk blij je kan zijn met iets wat zo normaal is of zo geen zin in hebt om heen te gaan.