Ja mijn man kan het dus ook! Lukte het jou?
Ja mij lukte het ook!
Wat saai ook
Ben de hele dag al onrustig shit aan het doen in huis. Nu weer last van rug. Dus heb mezelf op bed gegooid, kat ligt bij mij en lekker dom Twitch kijken en borduren. Mag alleen opstaan voor de wc en straks avond eten 
Yass ik ging wijn kopen maar kwam er in de rij achter dat ik m’n paspoort niet bij me had. Werd ik echt voor het eerst in tijden een keer niet gecontroleerd 
Haha welke heb je?
Ik ben mijn downloadfolder opruimen en moet gewoon janken bij het zien van de gedownloade concertkaartjes en andere entreebewijzen omdat ik concerten en musea zo mis en de hormonen weer hun ding doen. 
Pfff ja hier nog een, kan echt niet meer wachten. Aankomende week botox en kapper 
Vega(n) vlammetjes in de airfryer 
Echt mijn favo snack, op bittenballen na, toen ik nog vlees at
Beter gaat de markt binnen kort stiekem open zodat ik ff stoffen kan inslaan en daarna weer braaf binnen blijven.
ja ik wil ook graag naar de stoffenwinkel, heb wat projecten die ik graag wil maken!!
Elektrisch scootertje huren!
Ik hoop dat de Albert Heijn weer een moestuin actie gaat houden.
Iemand inside informatie?
Scheps
Om grond mee te graven, en kuil
Lekker meid. Ik ben platgespoten en lig nu met een wijnfles op dakterras bij mijn date. Life is good
Heb echt zin om te zuipen. Wordt vanavond hoofdstuk 30 van Evert die probeert haar huisgenoot dronken te voeren?
Loop echt jankend door het park haha. M’n tantes gingen vandaag helpen m’n laminaat vloer te leggen en het zat allemaal tegen en duurde langer dan verwacht. Dus het is niet af en ze zijn naar huis (uur reistijd), ik zou het morgen afmaken. Maar deze meid heeft dat - naast vandaag- nooit gedaan dus zag ik echt tegenop.
Bellen ze me, koken ze morgen nog een keer om 3 uurtjes te helpen het af te maken
Ik kan echt niet bedenken waar ik zulke lieve familie aan te danken heb maar de tering wat zijn ze top 

Yeees net voor over twee weken een huisje geboekt met jacuzzi en sauna
Zo veel zin in
Ik ben Nederlandse series en films aan het kijken en nu zie ik dat sterke verhalen op video land staat haha. Dat is een slechte film die ik al 100 jaar wil zien.