Hier word je toch zooo kwaad om! Arm beestje
Nice!
ahaha kut ik wou Netflix vandaag opzeggen maar nu heb je me toch overgehaald om deze serie te gaan kijken, love series/boeken e.d. die echt een mindfuck zijn
Haha jaa die film werd overal gespammed. Heb 100erde losse stukjes gezien en het lied van ome omar heel vaak gehoord maar nooit alles gezien haha.
Ik ben echt sociaal uit ge put en ben nog steeds omringd door tien mensen en zit in een situatie waarin ik nog niet kan vertrekken.
Sommige mensen zijn zo vermoeiend
.
Soms ken ik mijn identiteit nog niet hoor, ben ik dan toch een introvert en geen extravert?
Gerrit (?) van het opiniepanel hoort van ons dat we allemaal zo moe zijn van de regels en het zwaar is. Jullie zijn moe! Dat komt uit de peiling!! Wowie 
Sorry die opiniepanel vent is echt mijn bec.
Ik moet gewoon stoppen met EenVandaag kijken, wat doe ik mezelf aan
Ik heb net 5 uur met een vriendin zitten bellen én wijn zitten drinken. Nu ben ik aangeschoten en heb ik het levens dillema ga ik zelf koken of eten bestellen?
Het zijn 6 afleveringen, dus als je van het bingen bent en nu met de serie begint, kan je netflix vannacht nog opzeggen 
ahaha maar ik moet Dark ook nog afkijken, dat was m’n plan voor vanavond al
Netflix wint I guess 
Ugh de vega bitterballen van ah huismerk zijn echt niet lekker
Oke de film sterke verhalen is alles behalve woke oei oei oei.
bestellen sowieso!
Het is nog niet eens 19.00 en ik ben flink aangeschoten oeps. Ochja fijn kind gaat zo naar bed 
Haha geloof ik best. Kwam hem een x tegen met uitgaan en toen was hij helemaal een vriendin van me aan het versieren. Maar die had een vriend dus toen ging hij met iemand anders mee.
Ja bestelling is al geplaatst
Moet nog wel een half uur wachten maar ik zag het niet zitten om te gaan koken en moeite te doen. En een vette hap helpt ook bij de alcohol.
Ik heb zo’n fijne middag gehad! Spelletje gespeeld, gewandeld door het centrum, geluncht met een wafel en groentekroketjes, en lekker in de zon gezeten. Kom maar op met de lente. 
Ik wil al heel lang afspreken met een vriend maar telkens kunnen we geen datum prikken. Nu kan dat wel op een dag dat we allebei vrij zijn. Zegt ie ok uurtje of 9? En dan 's ochtends! En we wonen een uur van elkaar af. Ja daaaaag. En dan verbaasd zijn als ik zeg dat ik dat te vroeg vind.
Nadat alle pannenkoeken waren gebakken, heb ik maar even nieuw extra beslag gemaakt met havermout/rozijnen/banaan/chiazaad/kaneel, nu hebben we morgen lekkere gezonde pancakes als ontbijt, echt de moeite waard 
Hahahaha was het maar zo 
Lekker stukje tarrel.