Het is nog niet eens 19.00 en ik ben flink aangeschoten oeps. Ochja fijn kind gaat zo naar bed
Haha geloof ik best. Kwam hem een x tegen met uitgaan en toen was hij helemaal een vriendin van me aan het versieren. Maar die had een vriend dus toen ging hij met iemand anders mee.
Ja bestelling is al geplaatst Moet nog wel een half uur wachten maar ik zag het niet zitten om te gaan koken en moeite te doen. En een vette hap helpt ook bij de alcohol.
Ik heb zo’n fijne middag gehad! Spelletje gespeeld, gewandeld door het centrum, geluncht met een wafel en groentekroketjes, en lekker in de zon gezeten. Kom maar op met de lente.
Ik wil al heel lang afspreken met een vriend maar telkens kunnen we geen datum prikken. Nu kan dat wel op een dag dat we allebei vrij zijn. Zegt ie ok uurtje of 9? En dan 's ochtends! En we wonen een uur van elkaar af. Ja daaaaag. En dan verbaasd zijn als ik zeg dat ik dat te vroeg vind.
Nadat alle pannenkoeken waren gebakken, heb ik maar even nieuw extra beslag gemaakt met havermout/rozijnen/banaan/chiazaad/kaneel, nu hebben we morgen lekkere gezonde pancakes als ontbijt, echt de moeite waard
Hahahaha was het maar zo
Lekker stukje tarrel.
Ik heb een nieuwe vorm van zelfbeheersing ontdekt bij mezelf. 3 weken lang met een bak Ben&Jerry doen en het in meerdere etappes eten!
Bij mij is dat ijs niet echt lekker meer als het eenmaal is ontdooid en dan weer ingevroren en dan weer ontdooid. Hoe pak jij dat aan? Gewoon bevroren al in delen er uit halen? Is toch keihard dan?
Hahaha ja ik heb nog NOOIT ben en Jerry’s uit een schaaltje gegeten geloof ik. Uit de pot eten is de hele experience, ik deel wel hoor. Maar ik ga het een keer proberen
Ik vind dat ik mezelf echt onnodig martel als ik ijs niet direct uit de bak eet. Ik wil gewoon vreten tot ik er geen zin meer in heb en mezelf niet beperken door 2 lullige bolletjes in een schaaltje te gooien
Op dit gebied blijf ik een eeuwige student; hoe minder afwas hoe beter, ook als er een vaatwasmachine is.
Ha goede marketing van de Ah. De eerste zin van hun mail:
Beste Merrow,
Je hebt vast niet altijd tijd en zin om uren in de keuken te staan.
Klopt! Ik haat koken. Tell me more
Ik heb havermout meegenomen bij het boodschappen doen. Nog nooit gegeten dus ik ben benieuwd of het een yay of een no gaat worden.
Met havermout kan je van alles maken, dus zit vast iets tussen wat je een yay vind.
Ja, ik ga eerst de standaard soort maken, haha.
Zeker een yay!
Probeer dit recept eens:
Ik ben helemaal gesloopt. Heb vanaf 16u met mijn moeder op de SEH gezeten en ben net thuis. Wat een vreselijke dag. Gelukkig is ze nu in goede handen in het ziekenhuis.
Leuke kuif heeft Thierry