Wat je even kwijt wil #49

Ja stomme corona!! Gisteren was 1 van die meiden hier, maar toen hadden we geen spel gespeeld omdat we steeds gingen praten :roll_eyes: en het leuke spel al bij die andere vriendin lag.

Maar het liefst wil ik gewoon weer een lekkere spellenmiddag met meer dan 1 persoon :sob:

Het is familie, en ze zouden er echt schijt aan hebben als ze het zouden weten.

Oh jezus niet leuk

Eindelijk het boeket met legobloemen af :heart_eyes: Heerlijk, lekker zonder onderhoud altijd bloemen op tafel

18 likes

Fotooo

Jaa goed via berichtje want te herkenbaar :joy:

1 like

Waar blijft mn eten :sob:

Of zij aan hem :grimacing: :zipper_mouth_face:

4 likes

Waar heb jij 'm vandaan haha?

Ik moet er morgen een uur voor rijden. :joy:

Amazon was dat, de Duitse (al een poos terug). Leuk dat je het ook gaat kopen, hopelijk kun je het nog combineren met iets anders leuks voor zo’n afstand :stuck_out_tongue:

Jeeetje als ik nu een dagje iets ga doen ben ik daarna helemaal kapot.

4 likes

Zo satisfying: heb net online wat gekocht en nu staat er een rond getal op m’n bankrekening. Volgens mij heb ik dit nog nooit gehad:’)

25 likes

Ik kom net thuis na een paar dagen weg en m’n huis ruikt muf en viezig. Komt zeker weer door die kut buren. Maar heb Indiaas besteld dus zometeen ruikt het lekker

Vandaag heb ik voor het eerst gehuild om de beperking van mijn zoon. We waren in de speeltuin en hij stond vol verwondering te kijken naar kindjes die in de klimrekken klauterden en zelf van de glijbaan gingen. Hij heeft balansproblemen en spierstijfheid en kan wel lopen, maar niet springen, rennen en klimmen. Als hij in het klimrek wil dan moeten wij hem helpen en duurt het behoorlijk lang. Hij beseft het zelf niet, maar het raakte me zo erg omdat het verschil ineens zo enorm duidelijk was.

116 likes

:revolving_hearts:

:heart: lijkt me moeilijk om dat zo te zien.

:heart::heart:

:heart:

Kan dat om 00:00 uur al? Haha

Ik ben altijd bang dat ik ineens heel veel moet betalen ofzo

2 likes

Holy shit wat een vreselijk programma op npo 1, waar is Maria? Cringe 3.0. Zo intens blij

4 likes