omg stel je voor dat je om 0.00 in een digitale wachtrij komt omdat de site te druk is.
heel veel mensen proberen vandaag aangifte te doen, even geduld, u bent bijna aan de beurt en mag zo uw aangifte doen!
omg stel je voor dat je om 0.00 in een digitale wachtrij komt omdat de site te druk is.
heel veel mensen proberen vandaag aangifte te doen, even geduld, u bent bijna aan de beurt en mag zo uw aangifte doen!
En vervolgens een uur in de wacht staan en dan horen dat het uitverkocht is
Ik kreeg er ook festivalvibes van Spannuuuund. Leuk dat je in dit geval ook direct toegang krijgt tot alle festiviteiten, iedereen mag meedoen
Oh serieus, ik dacht dat het vanaf 1 april pas kon!
Vrees alleen dat ik heel veel moet terugbetalen, dus geen idee waarom ik er zo’n zin in heb.
Ik had dat vorig jaar ook, maar dit jaar niet haha. Maar ik heb echt een moeilijke aangifte dit jaar: inkomsten uit overig werk, een erfenis, werk in loondienst en aandelen. Overigens kon ik vorig jaar echt tot 15 maart niets invullen ofzo, site liep steeds vast en het was te druk.
@Floepsie Ik mis die wachtrij
ook nog een uur erin zitten terwijl het al 20 min geleden uitverkocht was, zeg dat dan gewoon!!
@LastYoungRenegade wie had dat ooit gedacht
Ik heb een spalk voor mijn arm voor de nacht en gisteren sliep ik naakt en heb ik per ongeluk met de rand van die spalk mijn tepel geraakt, doe tnog pijn zeg. Groetjes van een kluns
Juist daarom vind ik t stiekem best leuk eigenlijk
Haha zoo herkenbaar!
Ik ging vandaag ook flyeren voor mijn partij en was ook echt bang dat mensen naar buiten kwamen stormen met die flyer en me daar vol over aan zouden vallen dat ze die troep niet wilden ofzo (ik doe alleen huizen zonder stickers btw)
Oke nou ik heb dus telkens als ik in het forumbadje ga dat er heel veel water lekt dus ik zit iedere keer met 358395 natte handdoeken. Ik heb maar even een filmpje opgezocht en ik maakte de slang dus verkeerd vast. Dus dat wilde ik meteen goed doen TERWIJL ik hem leeg liet lopen dus nu ligt er nog meer water op de vloer
Ik heb daar wel over nagedacht of dat het was maar ik dacht nehhhhhhh. Echt een kneus ben ik.
Oke en nu schiet de slang er gewoon in zn geheel af. IK GEEF HET OP.
Heb ook een keer per ongeluk een miniscuul sneetje in mn tepel gemaakt toen ik m’n oksels aan t scheren was, ik ben niet kleinzerig maar oy dat was ellendig. En inderdaad nog een paar dagen last van gehad, alsof je een constante papercut op je tiet hebt.
Love ittttt
Haha ja dit. Meestal ben ik best zuinig op mijn tiet verder
En @grace
O echt! Maar ik vind die vrouwen zo verschrikkelijk blij, ze staan zo ver van me af
En idd debat is zo laat :(, en dit programma is wel irritainment genoeg om het vol te houden
Edit haha deze guy
Het decor is ook echt heel cheapskate of niet? Net gewoon bijna het hele nummer in de zaal haha
Oké oké dus gerechtvaardigd cheapskate. En wat is jouw theorie over het kapsel van Pia?
Wat ziet Richard Groenendijk er anders uit trouwens. Of is dat hem helemaal niet haha
Jawel! Is helemaal het mannetje!
Ik deed even m’n koptelefoon af en dan hoor je het natuurlijk meteen.
Herken die man blijkbaar eerder aan z’n stemgeluid dan z’n gezicht.
Ja dat kapsel is wel heel erg pijnlijk