Ok misschien neem ik m’n woorden terug want wtf baby one more time in musicalversie…
Hahahah echt gênante vertoning toch? Leave Britney alone!!
Hahaa door jullie heb ik het ook maar aangezet.
Met stickers mag je ook pakken hoor, want politieke reclame is een uitzondering, maar snap dat je je daar wellicht niet senang bij voelt. Lekker bezig wel!
Love de vvd bash wel
15 jaar geleden is mijn broer uitgezonden geweest en hoewel ik een hoop gemist heb (want puber) heb ik er soms wel ‘last’ van.
Het is alleen niet echt een onderwerp waar we thuis over praten.
Yes kan volgens mij, vorig jaar dronken in de trein gedaan midden in de nacht
Heeft het zin om serum voor je gezicht op je benen te smeren. Mijn benen zijn zo droog, ik kan niks vinden wat er tegen helpt.
Waarom niet? Huid is huid
Wanneer komt de belastingdienst app online? Ook pas vannacht? Heb er ook zin in!
Spreek je hem wel eens alleen? Misschien kan je het een keer proberen. Ik zou het zelf koppelen aan de actualiteit ofzo. Maar kan mij ook voorstellen dat het lastig is om er zelf over te beginnen.
Pff wat een bende zeg, dat verkiezingsdebat
Ik wil niet Slapen, geen zin in een nieuwe week. Ook nog eens stand-by ak weekend. Bah .
En ik moet plassen maar de kat ligt op me dus ik mag niet opstaan natuurlijk.
Klopt! Maar ik kreeg vanuit bij1 door dat ze dat niet willen omdat het het doel voorbij streeft.
(wat ik wel snap want ik was echt boos op m’n Ja21 flyer )
Ik wil naar bed, maar mijn hond ligt naast me op de bank te slapen en het is te lief, dus wil hem niet wakker maken met opstaan.
Ugh wat haat ik Rutte toch bahbahbah sodemieter nou eens op
NEE Wilders wil de eerste persoon van kleur verdedigen. ZP.
NEE. Gaat iemand er nog wat van zeggen
Omg sorry nog niet verder gelezen maar voor ik het vergeet: wat zijn je tips? Ik ben echt letterlijk telefoonverslaafd en ik wil er vanaf
Ik ook, vreselijk verslaafd. Nu hebben via werk ook een mindset/healthy challenge dus kwam er niet echt meer onderuit… Ik heb tijdslimieten voor social apps ingesteld, dus bv maximaal 1,5u Instagram en FF haha! Daarnaast gaan om 21:30u bijna alle apps ‘op slot’ en leg mijn telefoon ergens anders als ik tv kijk of werk.
Ik probeer nu savonds - morgen kan ik uitslapen dus vandaar dat ik nog online ben haha - te lezen en dat bevalt heel goed!
Als je iPhone hebt kan je het allemaal met de functie schermtijd instellen!