Wat je even kwijt wil #49

Haha ik schaamde me gewoon voor mijn schermtijd van 4/5 uur. Maar mijn schoonzusjes (19/20) hebben een schermtijd van 8/9 uur en vragen gewoon: is dat veel? :rofl:

7 likes

Ik wilde net een nieuw flesje sterilon kopen maar zie nu dat het niet meer verkocht word. Wat is een goed alternatief?

Ik denk dat elk huiddesinfectans met chloorhexidine (zoals dit) of iets in die trant van je lokale apotheek hetzelfde zal werken.

Iedere zondagavond kan ik niet slapen omdat ik 's maandags weer moet werken. Dat maandagen beginnen met een stand-up incl. de directie die altijd een negatieve (“kritische”) blk hebben, helpt ook niet. Vorige week trok ik het niet meer en moest ik huilen tov iedereen. Het aantal keer dat ik overweeg om uit deze sector te stappen groeit met de dag. Weet alleen nog niet wat ik dan wil gaan doen.

6 likes

Soms wou ik dat ik wat makkelijker dingen gewoon doen zonder er teveel bij na te denken of dat wel een goed idee is allemaal. Iemand die ik ken is 3 weken geleden als lockdownhobby begonnen met pindakaas maken voor zichzelf, en inmiddels heeft ze een foodprocessor en 30 kg pinda’s besteld en is ze begonnen met een insta webshop waar ze haar pindakaas gaat verkopen.

Ik kan niet eens een bezem kopen zonder een uitgebreid vergelijkend warenonderzoek en twee weken bedenktijd.

61 likes

Is de rest van de week leuker?

Echt vervelend, om tegen werk op te kijken. Ik heb het helaas ook vaak incl slecht slapen.

Hopelijk vind je uiteindelijk wat fijners!

Ik wacht ook maar tot 00:00 om een poging te doen om de inkomstenbelasting te doen, want nog geen zin om naar bed te gaan. :thumbsup: Hopelijk lukt het dit jaar wel.

1 like

Ik lig in bed en ben zooo verdomd zenuwachtig voor morgen! Hopelijk slaap ik goed.

6 likes

Succes morgen!

ik heb intense korte buikkramp aanvallen, maar waarschijnlijk gewoon door gas (ik hoor ook gewoon van die plopjes in mijn buik).
als iemand dé tip heeft hoe je dit verlicht, let me know!!

de

happy baby

heb ik al geprobeerd (en andere houdingen)

1 like

echt veel mensen die morgen beginnen met een nieuwe baan of na verlof weer aan het werk moeten joh! valt me vandaag opeens op haha

8 likes

Ik heb soortgelijke problematiek, mocht je erover willen praten mag je mij altijd een privébericht sturen.

@Twonights maandagen en vrijdagen zijn altijd kut. Op vrijdag werk ik alleen met mijn leidinggevende en heeft de rest vrij. Dan stuurt ze 's ochtends voor 8 uur al allemaal appjes naar mij met taken die ik moet doen en verdwijnt daarna weer van de radar. En dan om 16 uur een keer antwoorden en op maandagen in het overleg vragen waarom zaken nog niet afgerond zijn. Ik word er gewoon opgefokt van. De rest van de dagen zijn altijd wel prima.

Naar dat jij je ook in zo’n situatie bevindt. Jij ook veel succes gewenst!

2 likes

succes alvast morgen!!

lief, dankjewel!

@Konijntje Sta in de digitale wachtrij hoor!
afbeelding

5 likes

Nou ik ben er alweer uitgegooid bij de belastingdienst hahah

4 likes

Kun je dat niet eens op een rustiger moment met haar bespreken, kort aangeven wat het met je doet. En ook logischer om het buiten die meeting te houden?
Vervelend zeg; succes morgen

ja idem! Morgen (of elke dag in de volgende maand) weer een dag hoor, die rekening kan opzich nog wel even wachten

Haha ik ook. Verdorie!!! Dit is mijn afleiding eventjes voor de avond. Kan echt niet slapen terwijl ik morgen vroeg op moet.

Ik kon in de app maar kan het niet zien omdat ik andere inkomsten heb gehad. Maar ik kom er op de site niet doorheen

1 like