Ja heeeeerlijk!
Okee maar ff een vraagje: ik had mijn ouders sinds kerst niet gezien, woon 30 km verderop en kan ze niet allebei bij mij thuis vragen want je mag maar 1 persoon op bezoek. Hoe zie jij dan voor je dat ik eens mijn ouders zie zonder “aso” te zijn en met het ov te gaan?
Ik kan wel janken terwijl er niets ergs aan de hand is. Zit me gewoon af te vragen waar de tijd is gebleven. Gister was ik nog 15, onbevangen en was msn mijn leven. En nu ben ik ineens 33, “volwassen” en maak ik me verdorie al zorgen als mn kind een keer slecht eet. Ik weet gewoon niet of er iets is wat ik nog had willen/kunnen/moeten doen of dat ik grotere dromen moet nastreven ofzo.
Iets met quarter life crisis dingen.
Mijn persoonlijke bonus is ook echt zo goed, 40% korting op alpro soja
Je kunt toch buiten afspreken? Even wandelen ofzo.
Kunnen ze met 1 auto hierheen komen.
Je mag maar 2 personen buiten zijn, dus dat mag eigenlijk ook niet
Nou ik vind het echt onzin dat het aso zou zijn als ik eens in de vier maanden van het openbaar vervoer gebruik maak om mijn ouders te zien. Ik woon overigens alleen dus zie ook alleen hen dan op die dag.
Uiteindelijk draait het ook om je mentale welzijn. Als jij daarvan zou opladen en de aankomende weken weer even tegenaan kan, zou ik het persoonlijk niet aso vinden dat jij daar heen gaat. Blijft een persoonlijke afweging.
@Lemongrab ohja ik ging eff twijfelen of je buiten met meer mag zijn.
Oke ik zit heel leuk kleding te maken. Maar als het af is heb ik geen idee wat voor of achter is haha. Dus ik ga maar labeltjes met een leuk logo laten maken.
maak een eigen lijn van “dumpen”
Hahaha gewone normale kleding maar dan bij dat label van de wasvoorschriften ineens “Dump him”
Ik moest echt denken aan een giraf toen ik dit zag.
@vitaminwater Ik zou gewoon een keertje op en neer gaan.
@Falkor @unglaublich heb vandaag een paar keer aan jullie (lotgenoten haha) moeten denken! Hoe ging het?
Ik heb oa korting bij AH op Mona pudding en schoonmaakdoekjes.
haha ik ook aan jullie! en aan @Ovenschaal
bij mij was het heel relaxed inkomen vandaag, heb van 8.00 tot 13.00 meetings gehad met algemene info over de organisatie, hr, missie en visie etc. rondje voorstellen met de relevante nieuwe medewerkers en toen was het alweer klaar! morgen staat me dan echt de eerste vakinhoudelijke meeting te wachten en ik zag al een powerpoint met 156 slides met hele technische info die ik moet leren haha, god sta me bij.
en bij jou/jullie?
Ja heb ik ook gedaan, afgelopen weekend. Ik dacht, als ik nu niet langsga zetten ze me denk ik uit het testament wegens vervaagde relatie. Was wel goed om ze te zien en ben sowieso heel blij dat ze fit zijn en allebei nog kunnen werken in hun essentiële vakgebied.
Voor iedere dag een fles, ik zie geen problemen
Ik heb 40% op suikervrije limonade, ga inslaan (serieus)
Wekelijks coronabaalmomentje. Dat ik al heel lang geen vrienden heb gezien en dat dit nog lastiger werd door de avondklok, en geen rijbewijs en risico-klant en dat er gewoon geen Helvegenproof leuke tindermannen bestaan waarmee ik kan wandelen. Ik blijf het nog bizar vinden dat ik gewoon nog werk en andere mensen ondersteun met werkzaamheden en het voorlopig nog vol houd.