@Falkor @unglaublich heb vandaag een paar keer aan jullie (lotgenoten haha) moeten denken! Hoe ging het?
Ik heb oa korting bij AH op Mona pudding en schoonmaakdoekjes.
haha ik ook aan jullie! en aan @Ovenschaal
bij mij was het heel relaxed inkomen vandaag, heb van 8.00 tot 13.00 meetings gehad met algemene info over de organisatie, hr, missie en visie etc. rondje voorstellen met de relevante nieuwe medewerkers en toen was het alweer klaar! morgen staat me dan echt de eerste vakinhoudelijke meeting te wachten en ik zag al een powerpoint met 156 slides met hele technische info die ik moet leren haha, god sta me bij.
en bij jou/jullie?
Ja heb ik ook gedaan, afgelopen weekend. Ik dacht, als ik nu niet langsga zetten ze me denk ik uit het testament wegens vervaagde relatie. Was wel goed om ze te zien en ben sowieso heel blij dat ze fit zijn en allebei nog kunnen werken in hun essentiële vakgebied.
Voor iedere dag een fles, ik zie geen problemen
Ik heb 40% op suikervrije limonade, ga inslaan (serieus)
Wekelijks coronabaalmomentje. Dat ik al heel lang geen vrienden heb gezien en dat dit nog lastiger werd door de avondklok, en geen rijbewijs en risico-klant en dat er gewoon geen Helvegenproof leuke tindermannen bestaan waarmee ik kan wandelen. Ik blijf het nog bizar vinden dat ik gewoon nog werk en andere mensen ondersteun met werkzaamheden en het voorlopig nog vol houd.
genieten toch, leben am limit 
Omg wtf is die Kelvinshow, wat afschuwelijk

Nou inderdaad. Vol walging ben ik weg gezapt. Was echt ff omschakelen na Kamp Waes 
Echt super chill een week vakantie, maar mijn hoofd knalt nu alweer uit elkaar na een dag werken.
Ik had echt een goede bonusbox, 1+1 op vloerbrood, 40% op blikjes die ik vaak koop, 40% op gootsteenontstopper die ik net nodig had haha. Nog wat korting op verse kruiden en plantaardige melk, en nog meer waardoor het nog lastig kiezen wordt.
Edit: ik lees dit terug, wat een treurig saai bericht zeg. Dat Corona maar snel voorbij mag zijn.
Maar echt
wat een gaar item ook weer nu. Echt totaal niet vernieuwend
Ik ben echt gesloopt en zou eigenlijk het liefst in bed gaan liggen maar ik moet m’n workout nog doen 
Ik heb zelfs 30% op Mutti!
Kon ook moeilijk kiezen, eigenlijk 10 dingen die ik geregeld koop.
Mijn vriend heeft echt een klote rooster afgelopen weken, nu nachtdiensten en ik ben echt de beste vriendin ooit aan het uithangen 
Dit soort wijn had ik ook! Ga weg dit koop ik nooit. En koffiemelk? Ik drink/koop nooit koffie laat staan melk voor erin
Wel de verse pasta 1+1 gratis
nu is die ook heel vaak in de gewone bonus maar kan niet te vaak in de bonus zijn, lekker gnocchi inslaan weer 
Ik voel me echt in het ootje genomen door Albert Heijn, mijn aanbiedingen zijn onder andere kant en klare stoofpotjes (50 cent korting), gehakt (koop ik nooit) en wijn van minstens 20 euro. Nogmaals, daar verkoop ik mijn gegevens toch niet voor (sorry dit postte ik vorige week ook al)? Ik geef honderden euro’s uit per maand, geef me goede aanbiedingen!!
Waarom post iedereen over zijn supermarktaanbiedingen, is er iets bijzonders ofzo of zijn we overgenomen door viva
bedankt albert heijn