Super goed van je!
Op mijn traject zit ik elke dag als een sardientje opgepropt
Ah nee dat is kut!! Misschien is het hier ook gewoon ook te uitgestorven? Wel echt naar
Mijn avondeten was echt niet te doen zo goor.
Iedereen om mij heen lijkt ook gewoon te negeren dat ov alleen voor noodzakelijke reizen is en gaat nog gewoon lekker met de trein naar dates en familie. Vind dat echt aso.
Omg ik had een tandarts afspraak, dacht ik, is het de mondhygiëniste. Ik haat dat intens en moet me hier echt mentaal op voorbereiden, heb nog 3 minuten 🥲🥲🥲
Komt goed!
Hele leuke auto!
Ik rij nu 2 jaar met deze auto en ben er zo blij mee. Geniet ervan!
Ah ik heb geen boodschappen gedaan want ik dacht dat dat nog wel een dagje kon wachten maar nu is mn ontbijt op. Dan maar op tijd op morgen en de dag beginnen met boodschappen doen I guess
Echt zin om een potje te janken om helemaal niks.
Ik haat mensen
Mochten ze het niet over hebben: je kunt zeil best goedkoop per meter kopen bij Carpetright en dat soort Zaken
Echt stomme dingen in de bonus deze week bij de appie of ligt dat aan mij??
Haha basis internet van Tele2 toevallig?
Ik heb eigenlijk best wat in de bonus gekocht vandaag, maar wel allemaal dingen maar 10% korting ofzo. En van alles uit mijn bonusbox.
Ik heb echt 10% korting op een komkommer? Nou, fantastisch.
Ha wat grappig dat Ziggo dat dus ook nog heeft. ik kwam er laatst ook achter dat ik dus een internetsnelheid heb voor bejaarden, vandaar mijn vraag. Wel super chill dat je korting hebt nu! Altijd fijn van die behulpzame jongemannen
Yes Kamp Waes wat kijkt hij stoerrrrrr