Rutte heeft ons verpest. We zijn ineens doodsaai geworden.
Een rol? Dat kan je gewoon in gewenste afmetingen krijgen?
Hoogtepunt van mijn week en zelfs dat is me afgepakt!

Ik ga maar gewoon naar bed denk ik, dan is hopelijk alles morgen weer normaal
Ik mis so you think you can dance zo erg 
https://youtu.be/khvcCpoFszM
Hier een mooie dans voor de mensen die mijn leed herkennen.
@LastYoungRenegade
Morgen 08:00 tandarts 15:00 vaccinatie spannnendd
Wij hebben hier thuis nog jaren een inside Joke gehad omdat Elize altijd zo geinig “welkom (lage stem) biiiijjj (opbouw sensatie) Soyouthink you deeeeeens!!” gilde
Ik moet morgen ook naar de tandarts
en ik droomde vannacht dat wij samen naar de tattooshop gingen en jij een enorme tekst op je rug liet zetten als aandenken aan je mama
Omg wat een leuke droom!!!
Ik heb echt zo een mega productieve dag gehad. Ik zit nu helemaal blij met mezelf op de bank. Nog ff chillen en als ik er nog zin in heb ff yoga-en voor ik ga slapen.
Ik ben vooral niet verrast. Dit is zo’n niet interessant mannetje die zichzelf wel heel interessant vind…en nog een podium krijgt ook.
Ik vermoed dat hij wel door de mand zal vallen binnenkort.
Ja zeker!!!
Oooh heb je een recept? Of is dat die ene met snoeptomaatjes en een blok feta uit de oven? Want die is inderdaad heerlijk.
Ik ben net een week begonnen met werken en mag nu al in quarantaine ivm een besmette collega. Ik word zo gepest in mn leven
. Hopelijk snel de uitslag
Oneeee, nu zit ik weer tot 2 uur snachts SYTYCD filmpjes te kijken
de Nederlandse versie hiervan was zo ontzettend slecht. Gelukkig zijn er honderdmiljoenmiljard Amerikaanse seizoenen
Doet t bij mij ook niet. Heb ook nog geen goede andere site gevonden. Echt kut want wil stalken
Ik moet zeggen dat ik alhoewel ik me over het algemeen braaf aan de maatregelen hou ik voor mijn ouders ook een uitzondering maak op de één persoon max regel hoor. Als ik bij hen op bezoek ga moet ik met een tram, bus en trein terwijl zij samen in de auto naar mij toe moeten komen. Natuurlijk is het officieel niet de bedoeling maar denk dat we soms ook een klein beetje gezond verstand moeten gebruiken.
Ik heb net de laatste aflevering (nr. 32) van het nieuwste seizoen (8) Catfish gekeken en omg dit is denk ik de meest fucked up aflevering ever (en ik heb ze allemaal gezien) 
spoiler aflevering
Een man heeft jaren geleden toen hij 16 was 2 jaar lang intensief contact gehad (urenlang bellen enzo) met een meisje, hij had ook naaktfoto’s van haar. Uiteindelijk blijkt dat het de 40+ jarige moeder van dat meisje was die contact met puberjongens zocht omdat ze eenzaam was na haar scheiding en hiervoor haar dochters (naakt) foto’s van haar telefoon stal en rondstuurde
Echt watttt