Wat je even kwijt wil #49

Ik had echt een goede bonusbox, 1+1 op vloerbrood, 40% op blikjes die ik vaak koop, 40% op gootsteenontstopper die ik net nodig had haha. Nog wat korting op verse kruiden en plantaardige melk, en nog meer waardoor het nog lastig kiezen wordt.

Edit: ik lees dit terug, wat een treurig saai bericht zeg. Dat Corona maar snel voorbij mag zijn.

35 likes

Maar echt :tired_face: wat een gaar item ook weer nu. Echt totaal niet vernieuwend

1 like

Ik ben echt gesloopt en zou eigenlijk het liefst in bed gaan liggen maar ik moet m’n workout nog doen :sob:

Ik heb zelfs 30% op Mutti!
Kon ook moeilijk kiezen, eigenlijk 10 dingen die ik geregeld koop.

1 like

Mijn vriend heeft echt een klote rooster afgelopen weken, nu nachtdiensten en ik ben echt de beste vriendin ooit aan het uithangen :smiling_face_with_three_hearts:

Dit soort wijn had ik ook! Ga weg dit koop ik nooit. En koffiemelk? Ik drink/koop nooit koffie laat staan melk voor erin

Wel de verse pasta 1+1 gratis :two_hearts: nu is die ook heel vaak in de gewone bonus maar kan niet te vaak in de bonus zijn, lekker gnocchi inslaan weer :drooling_face:

1 like

Ik voel me echt in het ootje genomen door Albert Heijn, mijn aanbiedingen zijn onder andere kant en klare stoofpotjes (50 cent korting), gehakt (koop ik nooit) en wijn van minstens 20 euro. Nogmaals, daar verkoop ik mijn gegevens toch niet voor (sorry dit postte ik vorige week ook al)? Ik geef honderden euro’s uit per maand, geef me goede aanbiedingen!!

9 likes

Waarom post iedereen over zijn supermarktaanbiedingen, is er iets bijzonders ofzo of zijn we overgenomen door viva

52 likes

Rutte heeft ons verpest. We zijn ineens doodsaai geworden.

6 likes

Een rol? Dat kan je gewoon in gewenste afmetingen krijgen?

Hoogtepunt van mijn week en zelfs dat is me afgepakt!

3 likes

5BjS

10 likes

Ik ga maar gewoon naar bed denk ik, dan is hopelijk alles morgen weer normaal

8 likes

Ik mis so you think you can dance zo erg :frowning:
https://youtu.be/khvcCpoFszM

Hier een mooie dans voor de mensen die mijn leed herkennen.
@LastYoungRenegade

7 likes

Morgen 08:00 tandarts 15:00 vaccinatie spannnendd

32 likes

Wij hebben hier thuis nog jaren een inside Joke gehad omdat Elize altijd zo geinig “welkom (lage stem) biiiijjj (opbouw sensatie) Soyouthink you deeeeeens!!” gilde

Ik moet morgen ook naar de tandarts :sleepy: en ik droomde vannacht dat wij samen naar de tattooshop gingen en jij een enorme tekst op je rug liet zetten als aandenken aan je mama

5 likes

Omg wat een leuke droom!!!

5 likes

Ik heb echt zo een mega productieve dag gehad. Ik zit nu helemaal blij met mezelf op de bank. Nog ff chillen en als ik er nog zin in heb ff yoga-en voor ik ga slapen.

4 likes

Ik ben vooral niet verrast. Dit is zo’n niet interessant mannetje die zichzelf wel heel interessant vind
en nog een podium krijgt ook.
Ik vermoed dat hij wel door de mand zal vallen binnenkort.