Wat je even kwijt wil #49

Ik ben vooral niet verrast. Dit is zo’n niet interessant mannetje die zichzelf wel heel interessant vind…en nog een podium krijgt ook.
Ik vermoed dat hij wel door de mand zal vallen binnenkort.

Ja zeker!!!

Oooh heb je een recept? Of is dat die ene met snoeptomaatjes en een blok feta uit de oven? Want die is inderdaad heerlijk.

Ik ben net een week begonnen met werken en mag nu al in quarantaine ivm een besmette collega. Ik word zo gepest in mn leven :joy:. Hopelijk snel de uitslag

7 likes

Oneeee, nu zit ik weer tot 2 uur snachts SYTYCD filmpjes te kijken :sob: de Nederlandse versie hiervan was zo ontzettend slecht. Gelukkig zijn er honderdmiljoenmiljard Amerikaanse seizoenen

1 like

Doet t bij mij ook niet. Heb ook nog geen goede andere site gevonden. Echt kut want wil stalken

2 likes

Ik moet zeggen dat ik alhoewel ik me over het algemeen braaf aan de maatregelen hou ik voor mijn ouders ook een uitzondering maak op de één persoon max regel hoor. Als ik bij hen op bezoek ga moet ik met een tram, bus en trein terwijl zij samen in de auto naar mij toe moeten komen. Natuurlijk is het officieel niet de bedoeling maar denk dat we soms ook een klein beetje gezond verstand moeten gebruiken.

18 likes

Ik heb net de laatste aflevering (nr. 32) van het nieuwste seizoen (8) Catfish gekeken en omg dit is denk ik de meest fucked up aflevering ever (en ik heb ze allemaal gezien) :scream:

spoiler aflevering

Een man heeft jaren geleden toen hij 16 was 2 jaar lang intensief contact gehad (urenlang bellen enzo) met een meisje, hij had ook naaktfoto’s van haar. Uiteindelijk blijkt dat het de 40+ jarige moeder van dat meisje was die contact met puberjongens zocht omdat ze eenzaam was na haar scheiding en hiervoor haar dochters (naakt) foto’s van haar telefoon stal en rondstuurde :scream: Echt watttt :exploding_head:

20 likes

Ja snap ik ook goed hoor. Alhoewel ik de maatregel snap en volg: uiteindelijk maakt het ook weinig verschil of wij dan alleen bij 2 ouders op bezoek gaan of 2 ouders per auto bij ons.

1 like

Nou ik zou ter plekke een halve bus slagroom over die cake gooien en zeggen dat ze haar eigen vegan cake maar lekker moet maken. Is toch juist lief dat jij toevallig ook een cake bakt, hallo hoe meer cake hoe beter!!!

22 likes

In the Netherlands we say: dan toch lekker niet, trut :clown_face:

Lekker je eigen taartje opeten, geniet ervan. Klinkt trouwens mega lekker, dus mooi dat je niet hoef te delen haha

70 likes

Ja die inderdaad! Maar dan met t recept van Culy blijkbaar. Superlekker.

1 like

Ah fijn dat je vandaag een wat rustigere start hebt gehad! Ik had een soortgelijke dag. Vooral kennismaken en info over praktische zaken, werklaptop gebruiksklaar maken, toegang tot de server krijgen, rondleiding door het kantoorpand etc. Maar iedereen was super aardig en behulpzaam, dus heb er wel een goed gevoel bij. Nu wel moe van al die indrukken haha.

Ik kan niet slapen heb opeens vet veel zin in schepijs en dan vooral bloedsinaasappel, Straciatella en verse slagroom.

3 likes

Mijn voeten zijn echt ijsjes en worden maar niet warm. Als ik ze tegen de warme benen van mijn vriend leg trekt hij z’n benen weg, nou ja :mad::mad:

2 likes

Ik scroll op insta door een paar recepten, allemaal lekker…komt er ineens een reclame tussendoor voor HET VERWIJDEREN VAN OORSMEER

:sob::sob::sob:

5 likes

Oh had het niet getest, maar nu doet hij het inderdaad ook niet bij mij

Ik heb zulke kut avonddiensten. Zat gisteren uiteindelijk mij jankend in de kleedkamer te verstoppen. Het is inmiddels zo ver dat ik in staat ben mij ziek te melden. Maar goed het moet iets zijn wat niet covid-gerelateerd is, anders moet ik mij weer laten testen. Ik neig nu naar voedselvergiftiging.

Ben gisteren best wel boos op iets geworden tijdens een meeting en redelijk pissig gereageerd. En nu moet ik daar nog steeds aan denken. Could u give me a break brein?