Wat je even kwijt wil #49

Ja snap ik ook goed hoor. Alhoewel ik de maatregel snap en volg: uiteindelijk maakt het ook weinig verschil of wij dan alleen bij 2 ouders op bezoek gaan of 2 ouders per auto bij ons.

1 like

Nou ik zou ter plekke een halve bus slagroom over die cake gooien en zeggen dat ze haar eigen vegan cake maar lekker moet maken. Is toch juist lief dat jij toevallig ook een cake bakt, hallo hoe meer cake hoe beter!!!

22 likes

In the Netherlands we say: dan toch lekker niet, trut :clown_face:

Lekker je eigen taartje opeten, geniet ervan. Klinkt trouwens mega lekker, dus mooi dat je niet hoef te delen haha

70 likes

Ja die inderdaad! Maar dan met t recept van Culy blijkbaar. Superlekker.

1 like

Ah fijn dat je vandaag een wat rustigere start hebt gehad! Ik had een soortgelijke dag. Vooral kennismaken en info over praktische zaken, werklaptop gebruiksklaar maken, toegang tot de server krijgen, rondleiding door het kantoorpand etc. Maar iedereen was super aardig en behulpzaam, dus heb er wel een goed gevoel bij. Nu wel moe van al die indrukken haha.

Ik kan niet slapen heb opeens vet veel zin in schepijs en dan vooral bloedsinaasappel, Straciatella en verse slagroom.

3 likes

Mijn voeten zijn echt ijsjes en worden maar niet warm. Als ik ze tegen de warme benen van mijn vriend leg trekt hij z’n benen weg, nou ja :mad::mad:

2 likes

Ik scroll op insta door een paar recepten, allemaal lekker…komt er ineens een reclame tussendoor voor HET VERWIJDEREN VAN OORSMEER

:sob::sob::sob:

5 likes

Oh had het niet getest, maar nu doet hij het inderdaad ook niet bij mij

Ik heb zulke kut avonddiensten. Zat gisteren uiteindelijk mij jankend in de kleedkamer te verstoppen. Het is inmiddels zo ver dat ik in staat ben mij ziek te melden. Maar goed het moet iets zijn wat niet covid-gerelateerd is, anders moet ik mij weer laten testen. Ik neig nu naar voedselvergiftiging.

Ben gisteren best wel boos op iets geworden tijdens een meeting en redelijk pissig gereageerd. En nu moet ik daar nog steeds aan denken. Could u give me a break brein?

Dit is toch strafbaar? Werd daar niks over gezegd? En zag je ook de reactie van haar dochter?

Zonde, er zit een deukje in mijn laptop. Zomaar ineens ook.

Voor het slapen had ik in het FF Boulevard-topic de promo gezien van het interview met Harry en Meghan. Nu droomde ik vannacht dat Harry een tattoo bij me ging zetten van Pingu. :penguin:

18 likes

Wat leuk en attent die bos bloemen! Klinkt goed. Bij mij ook vooral rustig aan doen deze week. Heb een aantal meetings, maar nog genoeg tijd over om mezelf in te lezen enzo. Succes nog!

1 like

Waar heb je dit gekeken? Ik wacht altijd tot donderdag avond op mtv een nieuwe aflevering komt.

Ik heb met die 4 weken de krant voor 4 euro actie nu een maand de trouw (wel beetje religieuze krant maar de andere kranten heb ik al toegang tot). Maar ik vind het zoo heerlijk, sochtends met een kop koffie rustig de krant doorlezen en eindelijk echt wat meer snappen van dingen als de toeslagenaffaire.
Als dit de komende weken blijft bevallen ga ik misschien wel een abonnement nemen en de nieuws apps van m’n telefoon afgooien.

22 likes

Oeh waar vind je die actie? Klinkt leuk, wil ik ook wel weer eens

Negatief :tada:

24 likes

Werkt deze link? Tis een verkiezingsactie :).

3 likes