Dit is toch strafbaar? Werd daar niks over gezegd? En zag je ook de reactie van haar dochter?
Zonde, er zit een deukje in mijn laptop. Zomaar ineens ook.
Voor het slapen had ik in het FF Boulevard-topic de promo gezien van het interview met Harry en Meghan. Nu droomde ik vannacht dat Harry een tattoo bij me ging zetten van Pingu.
Wat leuk en attent die bos bloemen! Klinkt goed. Bij mij ook vooral rustig aan doen deze week. Heb een aantal meetings, maar nog genoeg tijd over om mezelf in te lezen enzo. Succes nog!
Waar heb je dit gekeken? Ik wacht altijd tot donderdag avond op mtv een nieuwe aflevering komt.
Ik heb met die 4 weken de krant voor 4 euro actie nu een maand de trouw (wel beetje religieuze krant maar de andere kranten heb ik al toegang tot). Maar ik vind het zoo heerlijk, sochtends met een kop koffie rustig de krant doorlezen en eindelijk echt wat meer snappen van dingen als de toeslagenaffaire.
Als dit de komende weken blijft bevallen ga ik misschien wel een abonnement nemen en de nieuws apps van m’n telefoon afgooien.
Tot nu toe had ik wel positieve ervaringen met Vinted omdat ik me telkens vooral onder de wat duurdere merken bevond. Nu heb ik een sweater van een sportmerk te koop voor 5 euro en ik krijg alleen maar 14-jarigen met irritante vragen en of ze ‘m voor 2 euro mogen. Net ook iemand die zei: ‘huhhh ik heb net betaald!! Maar hij is niet verkocht’. nee schat dat komt omdat je ‘m niet gekocht hebt, hou op met me
Oeh waar vind je die actie? Klinkt leuk, wil ik ook wel weer eens
Negatief
Werkt deze link? Tis een verkiezingsactie :).
Ja doet het! Leuk dank je!
Oh chill, ik heb nu ook weer een proefabonnement genomen!
@kleinmaargroot je hebt wel een actiecode nodig, zat bij de brief die je erover kreeg (werd bij mij tegelijk met stempas bezorgd)
Ik kon ook zonder actiecode het aanvragen, dan plakte die 'm zelf erin!
O chill je kan ook alleen de zaterdagedities op de krant nemen. Neem ik die
@Max Thanks! Maar apart, je kon aangeven dat je geen actiecode had en dan plakte hij hem er idd zelf in
Wow dat lijkt mij ook heel chill! Weet alleen niet zo goed welke ik moet kiezen, online lees ik van alles wat en let ik er nooit zo heel goed op wat nou welke krant is. Wat vinden jullie een fijne krant?
Edit: ik denk dat ik twijfel tussen de Volkskrant en het Parool maar laat me graag overtuigen haha
Pffft, ik word er echt goed zat van dat alle winkels nog steeds dicht zijn. Vriend en ik zijn aan het verhuizen en hebben dus logischerwijs nogal veel nodig op dit moment. Verf hebben we online moeten bestellen, dus we hebben eigenlijk geen idee of we nu iets uitgezocht hebben wat mooi staat in het appartement. Bij de action kon je maar maximaal 5 verhuisdozen per keer bestellen en moet je een minimum van 15 euro hebben, dus nu hebben we al meerdere keren dingen erbij moeten bestellen die we eigenlijk niet nodig hadden om maar genoeg verhuisdozen te hebben. En nu zijn we op zoek naar ringen voor het douchegordijn en die zijn bij geen enkele click en collect winkel te vinden, behalve bij blokker, maar daar moet je voor minimaal 15 euro bestellen en we hebben letterlijk niets anders nodig en dan zul je net zien dat alles weer opengaat als wij net verhuisd zijn en dus niets meer nodig hebben…
ohh nice! ik speciaal nog die brief terugzoeken haha. Ik heb trouwens ook weer een zaterdagabonnement + digitaal genomen, vind dat zo chill!
En Bol met een select abonnement?
Moet je wel 10 euro neerleggen voor zo’n abonnement met daarna heb je geen verzendkosten voor bestellingen < 20 euro en je kan er van alles krijgen.
Die verhuisdozen van de Action mogen niet zwaar beladen worden, want ze scheuren heel snel uit. Zelfs een paar dekens waren al veel te zwaar.
Ik ben net voor de lockdown verhuisd, maar zelfs ik moet nog dingen hebben en loop tegen de dichte winkels aan. Zoals dat ik mijn stoelen niet echt kan verven (ja, niet per se nodig), want wil zijdeglansverf laten mengen, maar moet van die staaltjes met kleurtjes hebben.
Vanaf morgen zijn winkels weer open op afspraak, kun je misschien een keertje naar de bouwmarkt om in te slaan.