Wat je even kwijt wil #49

Woon je in Amsterdam? Ik namelijk niet en daarom heb ik het Parool niet gedaan.
De meeste mensen in mijn omgeving lezen de Volkskrant, dus ik zou die aanraden :).

2 likes

Hema heeft ook verhuisdozen.

Ik zou voor de Volkskrant gaan, vind ik persoonlijk wat uitgebreider en diverser. Parool is wel echt gericht op Amsterdam.

1 like

Nee daar werd niks over gezegd. Maar goed het gebruiken van andermans foto’s zonder toestemming is überhaupt gewoon strafbaar lijkt me en daar gaat het ook nooit over in Catfish. Ja die dochter zat erbij en was ook heel emotioneel. Zij wist dit al 2 jaar en had haar inmiddels vergeven :exploding_head:
@Ladybug gedownload :see_no_evil:

2 likes

@Kusjessoldaat @Dombo Ik woon niet in Amsterdam, dus ik denk inderdaad dat ik voor de Volkskrant ga dan! Merci!

1 like

Dat is altijd zo balen. Never forget dat ik een dikke deuk maakte door een domme val met m’n werklaptop binnen het eerste half jaar dat ik er werkte.

Online kan je ook verhuisdozen bestellen toch? Die van de action zijn niet best. Je kan ook op marktplaats kijken, wij hebben daar ook onze verhuisdozen weer verkocht.

Wij hebben ze ook via marktplaats gekocht! Goedkoper en ze waren nog steviger dan degene die we hadden gekocht haha

Ik vond de verhuisdozen van bol erg goed! Misschien is dat een optie voor jullie?

Ik heb vlak voor Corona verhuisdozen besteld bij de praxis, heel fijn en stevig! Ik weet alleen niet goed of ze dat nu via click&collect doen of wel thuisbezorgen.

Ik weet niet of je op ongevraagd advies zit te wachten, maar verhuisdozen kan je vaak ook wel tweedehands (gratis) ergens ophalen omdat het bij veel mensen vooral in de weg staat. Op marktplaats of Facebook bijvoorbeeld.

@tessel @LastYoungRenegade @Lemongrab @anon42392789 @ferris @Vroukje @Okapi @Dombo Thanks voor het meedenken allemaal! Verhuisdozen hebben we na 4 tripjes naar de action immers genoeg en de meeste hebben de verhuizing al gehaald zonder uit te scheuren :yum: de tips voor bol select en een afspraak in de bouwmarkt zijn wel een goede! Ga even na wat we precies nog nodig hebben en dan komen we er met een van deze opties vast wel uit! Thanks allemaal :grin:

3 likes

Woningbouw: We staan tussen half 3 en half 5 voor je deur. 11:00 en die meneer staat voor mijn deur. Oke chill maar waarom maken ze dan een afspraak? :joy:

Gelukkig zit mijn deurscharnier er weer in en was het echt letterlijk 1 minuut werk voor hem haha.

4 likes

Volgens mij zijn mensen die veel met hun ogen knipperen een beetje gek. Bewijs: isa greens en een of andere yogacultleider.

3 likes

Ik las ergens dat het waarschijnlijk een verzonnen verhaal is. Dus dat het wel gewoon die dochter zelf was en ze zelf die foto’s stuurde enzo. Blijkbaar verzint/liegt ze over heel veel dingen en die moeder ook.
Geen idee waarom je dan zo’n raar verhaal zou bedenken.

1 like

Ik ben over 3 maanden eindelijk van mijn UWV schuld af en ik wil dat echt gaan vieren maar hoe? :thinking: Meeste van mijn goede vrienden enz weten er gewoon van dus het is voor hun geen geheim maar ja kan ook niet echt mensen uitnodigen maar het voelt wel als een feestje waard dat ik duizenden euro’s heb afbetaald zonder hulp (oke wel met hulp van mijn lieve mama maar voor haar kan ik helaas niks meer doen).

45 likes

Hahaha ik heb oprecht ruk geslapen. Veel wakker, rugpijn en spierpijn. Echt stom :sob: hoop dat het niet door het bed is.

Zou kunnen dat het gewoon even wennen is aan je nieuwe bed!

1 like

Ik heb een antibiotica kuur en ben er zo duf van. Heb mij in tijden niet zo bagger gevoelt.

Eierkoek met geitenkaas is echt heel lekker

1 like