Wat je even kwijt wil #49

TK Max blijft dicht. Had daar graag willen winkelen :joy:

5 likes

Klinkt misschien gek, maar bananendozen (of soms ook sinaasappeldozen) van de supermarkt zijn de allerbeste verhuisdozen. Enige nadeel is dat je ze niet in kan klappen, maar ze zijn superstevig én gratis.

Edit: ho ik was te snel, zie dat je al geen verhuisdozen meer nodig hebt :slight_smile: naja dan deze tip voor iedereen die ooit nog gaat verhuizen haha

9 likes

Omg vorig jaar begin maart had ik mn laatste fissa :sob:

4 likes

Ik moet nog 4 uur maar het liefst zou ik een uur willen slapen.
Ik moet nog 1 uur lesgeven, 1 uur vergaderen en 2 uur afscheid van iemand nemen.

1 like

Ze zijn de tuin van mijn buren aan het leeghalen. Wat ik vanuit de nieuwe buren snap, de tuin was een wildernis en nauwelijks door te komen. Maar ze zijn nu met de hazelaar bezig die altijd overvol mussen zit. Ik kan echt wel janken :cry:
Dus we gaan dit weekend maar eens zoeken naar een boom in onze tuin erbij.

6 likes

afbeelding

4 likes

Ik heb allemaal ideeën voor mijn computerkamer en wc en kan niet wachten om het uit te voeren. Ik ga in mijn computerkamer een plank ophangen boven mijn bureau en daar dan plantjes opzetten en andere leuke prulletjes oh en een poster (ingelijst) van Banksy boven mijn bureau.

In de wc ga ik zeil leggen op de vloer, spiegel aan de muur maken, prullenbakje neerzetten en haakjes aan de deur maken (geen idee waar dat nodig voor is maar wie weet komt het ooit van pas). Ja waarom ik na dik 2 jaar ineens pas de motivatie heb gevonden om dit te doen weet ik ook niet zo goed. Maar hey dan is mijn huis wel af. :grin:

(Misschien boeit dit niemand iets maar wou het toch even kwijt haha)

23 likes

Ik heb blijkbaar keihard doorgewerkt want ik ben zo een 3 uur eerder klaar met bestellingen inpakken dan normaal. Aangezien het zonnetje schijnt ga ik nu gelijk alles naar de post brengen en een mega groot rondje lopen.

6 likes

Echt wie zet op de verkeerde muur een streep verf met een kleurtester? :ok_woman:t3::raising_hand_woman:t3:

38 likes

Ik heb hier serieus nog een doosje met van die ringen liggen, 12 stuks wit. Ik gebruik ze niet en ze liggen denk ik al 2 jaar in de la. Ik wil ze wel naar je opsturen? Mss niet de mooiste maar dan heb je iig iets en hoef je niet voor € 100,00 aan spullen te bestellen die je niet nodig hebt.

2 likes

Ja aanrader! Zo heb ik ook al mijn verhuizingen gedaan, en het is een goedkope oplossing. Plus je kunt ze daarna altijd weer naar de supermarkt brengen.

5 likes

WIJ WILLEN KAARSEN!!!

3 likes

Ik had onverwachts een hele andere dag omdat ik iets ergens anderz weg moest brengen dan dat ik dacht. Maar ik heb er een heerlijke fiets tocht van gemaakt en ben lekker naar de lidl gegaan.
#bejaardelife

15 likes

Voor mij is de TK Max een soort kringloop maar dan met nieuwe spullen. Vorig jaar maar 1 keer kunnen bezoeken maar toen wel een gave jas en tas kunnen scoren. Sowieso mis ik die winkel erg in Utrecht. Ik had graag gezien dat die in het filiaal van Hudson Bay zou gaan zitten in plaats van Koopman, weer Primark-achtige Sting.

8 likes

Oké misschien weet iemand hier dit:
Ik werd vannacht 2x wakker door zeer pijnlijke hoofdschuddingen. Voelde echt alsof ik met iets hard op m’n hoofd werd geslagen of dat ik mezelf keihard door elkaar rammelde.

Heb al geprobeerd te googlen maar daar vind ik alleen info over hersenschuddingen. Ben niet gevallen of m’n hoofd ergens tegenaan geslagen.

Op naar een 3/4 uur durende meeting met Amerikanen. Hopelijk kan ik wakker blijven.

Ja dat! Maar des te meer hierna. Gelijk herfst kaarsen :joy:

Instagram heeft nu weer een update dat je helemaal niet meer ziet wie je foto geliked heeft?

Eerst waren 't aantal likes weg en nu is alles helemaal verdwenen, of ben ik de enige?

Ik heb dit ook weleens, nu lang niet gehad. Maar ook als ik zit bijvoorbeeld alsof iemand je duwt tegen je hoofd. Maar geen idee wat het precies is, ik heb het gevoel dat het met evenwicht te maken heeft, maar geen idee dus als iemand het weet ben ik ook wel nieuwsgierig.

Een heerlijke dag want mooi weer, productief en een geweldige leuke verassing met de post gekregen. mijn dag kan niet meer stuk :grin:

7 likes