WIJ WILLEN KAARSEN!!!
Ik had onverwachts een hele andere dag omdat ik iets ergens anderz weg moest brengen dan dat ik dacht. Maar ik heb er een heerlijke fiets tocht van gemaakt en ben lekker naar de lidl gegaan.
#bejaardelife
Voor mij is de TK Max een soort kringloop maar dan met nieuwe spullen. Vorig jaar maar 1 keer kunnen bezoeken maar toen wel een gave jas en tas kunnen scoren. Sowieso mis ik die winkel erg in Utrecht. Ik had graag gezien dat die in het filiaal van Hudson Bay zou gaan zitten in plaats van Koopman, weer Primark-achtige Sting.
OkƩ misschien weet iemand hier dit:
Ik werd vannacht 2x wakker door zeer pijnlijke hoofdschuddingen. Voelde echt alsof ik met iets hard op mān hoofd werd geslagen of dat ik mezelf keihard door elkaar rammelde.
Heb al geprobeerd te googlen maar daar vind ik alleen info over hersenschuddingen. Ben niet gevallen of mān hoofd ergens tegenaan geslagen.
Op naar een 3/4 uur durende meeting met Amerikanen. Hopelijk kan ik wakker blijven.
Ja dat! Maar des te meer hierna. Gelijk herfst kaarsen 
Instagram heeft nu weer een update dat je helemaal niet meer ziet wie je foto geliked heeft?
Eerst waren 't aantal likes weg en nu is alles helemaal verdwenen, of ben ik de enige?
Ik heb dit ook weleens, nu lang niet gehad. Maar ook als ik zit bijvoorbeeld alsof iemand je duwt tegen je hoofd. Maar geen idee wat het precies is, ik heb het gevoel dat het met evenwicht te maken heeft, maar geen idee dus als iemand het weet ben ik ook wel nieuwsgierig.
Een heerlijke dag want mooi weer, productief en een geweldige leuke verassing met de post gekregen. mijn dag kan niet meer stuk 
Ik ging op een halfjaar oude Macbook Pro staan nadat de vorige verdronken was in water. Dat was ook erg pijnlijk. Dan liever een deukje.
Wat staat er dan?
Ik heb 't alleen bij mijn eigen fotoās. Dan zie ik alleen de titel die ik de foto heb gegeven en geen likes ofzo. terwijl die foto wel likes heeft.
Ik geloofde t nooit als mensen die nooit sportten t wel gingen doen en dan zeiden āja maar het is echt lekkerā of " ik kan niet meer zonder". Nu ben ik nog langggg niet op dat punt. Maar merk wel dat mn conditie beter wordt (mn ringfitvrouwtje trekt nu regelmatig een sprintje) en dat ik ook meer wil. Mn doel is half uur per dag maar als ik daar dan ben denk ik ah ken nog wel ff door. Dus gister 50 minuten, vandaag 45. Zal ik dan echt een fitgurl worden.
Godverdomme, ik had gisteren op Zalando Lounge een belachelijk mooie broek van Antik Batik gezien. Niet gekocht nu spijt.
Is hij nu uitverkocht dan?
Omg morgen mān operatie (dubbele mastectomie + directe reconstructie met tissue expanders). Wordt nu toch steeds spannender maar gelukkig moet ik er al heel vroeg zijn. Stiekem kan ik ook niet wachten want voelt voor mij echt als een nieuw begin, Twijfelkont 2.0, so here we gooooo. Op naar betere tijden
Ja, kan hem niet meer vinden. Was of de Premium sale of broeken sale.
Edit: staat ook niet tussen mijn bekeken items.
Aaah jammer zeg 
Heel veel succes en alvast beterschap, hopelijk een spoedig herstel!
Veel succes morgen