Ik ging op een halfjaar oude Macbook Pro staan nadat de vorige verdronken was in water. Dat was ook erg pijnlijk. Dan liever een deukje.
Wat staat er dan?
Ik heb 't alleen bij mijn eigen foto’s. Dan zie ik alleen de titel die ik de foto heb gegeven en geen likes ofzo. terwijl die foto wel likes heeft.
Ik geloofde t nooit als mensen die nooit sportten t wel gingen doen en dan zeiden “ja maar het is echt lekker” of " ik kan niet meer zonder". Nu ben ik nog langggg niet op dat punt. Maar merk wel dat mn conditie beter wordt (mn ringfitvrouwtje trekt nu regelmatig een sprintje) en dat ik ook meer wil. Mn doel is half uur per dag maar als ik daar dan ben denk ik ah ken nog wel ff door. Dus gister 50 minuten, vandaag 45. Zal ik dan echt een fitgurl worden.
Godverdomme, ik had gisteren op Zalando Lounge een belachelijk mooie broek van Antik Batik gezien. Niet gekocht nu spijt.
Is hij nu uitverkocht dan?
Omg morgen m’n operatie (dubbele mastectomie + directe reconstructie met tissue expanders). Wordt nu toch steeds spannender maar gelukkig moet ik er al heel vroeg zijn. Stiekem kan ik ook niet wachten want voelt voor mij echt als een nieuw begin, Twijfelkont 2.0, so here we gooooo. Op naar betere tijden
Ja, kan hem niet meer vinden. Was of de Premium sale of broeken sale.
Edit: staat ook niet tussen mijn bekeken items.
Aaah jammer zeg
Heel veel succes en alvast beterschap, hopelijk een spoedig herstel!
Veel succes morgen
Succes en een spoedig herstel toegewenst.
Succes en sterkte, is niet niks zo’n operatie! Hoop dat je snel en goed mag herstellen
Heel veel succes en sterkte!
Heel veel succes!
Succes morgen en hopelijk heeft je 2.0 een spoedig herstel!
Ziekelijk zeg! Klopt het dat hier ook ooit eens een docu van is gemaakt? Of dan is het een soort gelijk verhaal.
Heel veel sterkte en succes!
Ah super lief! Dat zou echt heel fijn zijn! Hoef niet de mooiste ringen, als de badkamer maar een beetje droog blijft haha. Uiteraard betaal ik de verzendkosten! Zal ik je even een pm met mijn adres sturen?
Ik heb hetzelfde probleem nu en het is zó irritant dat kut bestellen iedere keer.
Succes, beterschap en fijn herstel gewenst