Succes! Tissue Expanders zijn grappige dingen. Ik vind het knap dat ze het kunnen!
Top! Ja als je me die even via PM wil sturen? En betalen hoeft echt niet hoor, het ligt hier toch maar te liggen en heb nog genoeg postzegels dus niet nodig. Blij dat je ze kan gebruiken haha.
Heb een schakel rijbewijs, maar ik rijd altijd automaat. Nu ga ik straks met mn pa even in een schakelauto rijden, maar ben zo zenuwachtig hahahaha slaat echt nergens op. Ben echt bang dat ik het verleerd ben en straks ergens tegenaan rijd ofzo. Help ik wil succesverhalen horen!! hahaha
Mijn uitgever: ‘Ik lees graag mee met je eerste versie.’
Ja, nee, top, nu klap ik nog veel meer dicht, haha. Ik herschrijf 70-90 procent van de eerste versie normaalgesproken. En ik moet al zo wennen dat ik niet alle regie meer in handen heb.
Lekker gassen en optrekken
Ah komt wel goed joh! En anders kun je toch even oefenen op een industrieterrein of landweggetje?
Kijk dit had ik nodig hahah, ben me al mentaal aan het voorbereiden op de shame dat de auto gaat afslaan bij het stoplicht
Ik wilde boodschappen doen en koken voordat ik ging sporten. Maar ben echt ingestort op de bank, zo moe. Waarom echt. Ik werk al maandenlang op maandag en dinsdag, waarom ben ik daar nu ineens zo tering moe van.
dat heb je zo weer onder de knie!
Veel succes en een spoedig herstel toegewenst!
Ohhh ik hoop dat die tijd voor mij ook ooit komt! Vanochtend mijn 2e kroon laten installeren de tandarts zei vorige keer toen ik heel hard moest huilen omdat ik mijn derde wortelkanaalbehandeling moest “ja, je poetst wel goed maar je hebt gewoon pech” oke bedankt.
Omg wat erg!!! Hahaha hoe ben je zo, met een reuzentandenborstel
Ik heb vandaag zes krentenbollen gegeten
Hoeft niet zo te zijn. Ik heb het geleerd in een schakel auto maar ik rijd nu alleen automaat. Toen ik bij mijn vader was had hij buiten zijn been gebroken en moest ik hem met zijn auto ophalen om naar de dokter te gaan en ging zo dramatisch slecht. Je kan het echt wel verleren en ik dacht sowieso dat ik het nog wel kon.
Dit helpt niet!! Nee ik geloof wel dat je het kan verleren, maar heb 3 jaar geleden mn rijbewijs gehaald, dus in dat opzicht zit het er nog wel ‘vers’ in.
En thanks iedereen met al die bemoedigende woorden! Ik zal aan jullie denken als ik de koppeling intrap
O, zo herkenbaar dit. Hier inmiddels 7 wortelkanaalbehandelingen gehad ofzo, 1 wortel gebroken en verder nog wat kiezen gebroken. Mijn oude tandarts vroeg een keer grappend of ik stenen at.
En verder tig gaatjes.
Sorry! Als het nog maar zo kort geleden is gaat het vast nog goed. Ik denk ook eerder dat het uitzonderlijk was dat ik het niet meer kon. Succes!
Maar wat zat er op
Echt hoor… vooral als je wat vergeet of niet genoeg hebt en je niet gewoon even lekker snel wat kan halen en door kan werken. Heeeeel irritant.
Gaat het verhuizen bij jou een beetje voorspoedig?
O, ik vond het bij 6 meevallen. Bij 1 moesten ze in de ontstoken zenuwen verdoven, maar dat komt niet zo vaak voor. Vond kiezen trekken veel naarder haha.