Wat je even kwijt wil #49

Omg wat erg!!! Hahaha hoe ben je zo, met een reuzentandenborstel :sob:

3 likes

Ik heb vandaag zes krentenbollen gegeten

6 likes

Hoeft niet zo te zijn. Ik heb het geleerd in een schakel auto maar ik rijd nu alleen automaat. Toen ik bij mijn vader was had hij buiten zijn been gebroken en moest ik hem met zijn auto ophalen om naar de dokter te gaan en ging zo dramatisch slecht. Je kan het echt wel verleren en ik dacht sowieso dat ik het nog wel kon.

1 like

Dit helpt niet!! Nee ik geloof wel dat je het kan verleren, maar heb 3 jaar geleden mn rijbewijs gehaald, dus in dat opzicht zit het er nog wel ‘vers’ in.

En thanks iedereen met al die bemoedigende woorden! Ik zal aan jullie denken als ik de koppeling intrap

2 likes

O, zo herkenbaar dit. Hier inmiddels 7 wortelkanaalbehandelingen gehad ofzo, 1 wortel gebroken en verder nog wat kiezen gebroken. Mijn oude tandarts vroeg een keer grappend of ik stenen at.
En verder tig gaatjes.

3 likes

Sorry! Als het nog maar zo kort geleden is gaat het vast nog goed. Ik denk ook eerder dat het uitzonderlijk was dat ik het niet meer kon. Succes!

2 likes

Maar wat zat er op

1 like

Echt hoor
 vooral als je wat vergeet of niet genoeg hebt en je niet gewoon even lekker snel wat kan halen en door kan werken. Heeeeel irritant.
Gaat het verhuizen bij jou een beetje voorspoedig?

O, ik vond het bij 6 meevallen. Bij 1 moesten ze in de ontstoken zenuwen verdoven, maar dat komt niet zo vaak voor. Vond kiezen trekken veel naarder haha.

1 like

Ik heb dus de hele dag mijn blouse binnenstebuiten gedragen en kom er zojuist thuis achter :thumbsup:

16 likes

Ik heb je volgens mij een berichtje gestuurd! Heb dat nog nooit eerder gedaan hahaha

1 like

Wel weer een terugblik zie ik :frowning:

1 like

Ik zag het, top! :grinning:

Vandaag een kop koffie gaan drinken op het werk, en het was zó fijn om iedereen weer even te zien en daar te zijn. Ik mag echt zo hard in mij handjes knijpen met zo’n manager, ik krijg alle ruimte om zelf te beslissen hoe en wat ik wil ect. Ik was best bang dat ze nu anders naar mij zouden kijken, maar dat was helemaal niet zo.

Volgende week woensdag ga ik 3 uurtjes ‘werken’ , heb er ergens heel veel zin in.

93 likes

Ik heb vannacht kut geslapen, door de dag heen natuurlijk gecrasht. Zit nu met een glas wijn op de bank terwijl ik morgen moet werken, top dit! Maar voel me tenminste al iets beter.

Zegt die voiceover nou ‘vrolijke paaldag’ in de Aldi reclame

1 like

Ik ging vandaag kennismaken in een nieuwe klas waar ik vanaf vrijdag ga lesgeven. Een greep uit de vragen/opmerkingen:
‘wat is je favoriete kledingwinkel? Je ziet eruit als een mango-vrouw’
‘heb je volgers op tiktok gekocht?’
‘mijn moeder is journalist dus ik heb nog heel veel vragen voor je maar die komen vrijdag wel’

56 likes

I did it!! Echt trillende handjes ahahah, maar jullie hadden gelijk, ging gewoon prima. Mensen hebben zich wel (terecht) geïrriteerd aan m’n niet zo soepele optrekkunsten bij het stoplicht

Dus iedereen die automaat rijdt, kom goed!! You can do it!!

40 likes

Heel veel sterkte morgen en de tijd daarna! Hopelijk herstel je snel :sunflower:

1 like

Niet vergeten terug te schakelen, dat vergat ik steeds toen ik weer in een schakel auto ging rijden. Succes morgen.

2 likes