Wat je even kwijt wil #49

Nu kijk ik naar een seizoen van project runway waar iemand Kovid heet…
Dat seizoen was pre corona. Had ik dat maar eerder gekeken dan was ik gewaarschuwd.

6 likes

Bij twijfel doen! Hoor wie het zegt hè :joy:

Heb jij meegedaan dan? :stuck_out_tongue:

Haha nee dat niet! Daar ben ik wel te pussy voor, maar zou leuk zijn voor ‘ons’ als je op tv komt met hopelijk een leuke date

1 like

Ja en heb je die van Oatly al geprobeerd? Die is net even minder zoet.

1 like

Ja zo te zien wel!

1 like

Zag vandaag een stukje van een of andere talkshow op de NPO over obesitas onder kinderen. Ik haakte halverwege in dus heb niet de hele context meegekregen, maar wat ik zag was voldoende om er vragen bij te stellen.
Het ging over een meisje die zogezegd een probleem met teveel eten zpu hebben en dat we ons daar echt zorgen over zouden moeten maken. Volgens haar moeder was het ook een enorme struggle, want als ze s’ochtends haar ontbijt met boterhammen had gegeten vroeg ze later TOCH nog om een rijstwafel of een cracker. Ik dacht toen nog dat het probleem ging over de moeder zelf, maar nee het ging echt om het meisje die te dik zou zijn en teveel om eten zou vragen.
Ze zag er volkomen normaal uit, maar ze werd uitgelicht als dik.
Welke idioten maken dit soort programma’s?

Ja rip helaas wel

ja

1 like

fat fobic bitches die een kind eet problemen wilt aanpraten.

1 like

ugh vond m ook al zo leuk!! Wat balen

1 like

M’n vriend is met zijn zusje van 16 aan het bellen, ik ga zo stuk om haar. M’n vriend plaagde haar net dat een vriend van haar stiekem haar vriendje is, zegt ze, “He’s not my boyfriend, that’s disgusting, he’s literally shorter than me” :joy: en later, nadat mijn vriend vroeg of ze misschien niet into girls was, zegt ze “I don’t hate all men” :joy:

3 likes

Mijn buik doet zoveel pijn en ik wil in foetushouding in bed liggen onder 3 dekens maar mijn wasmachine is nog lang niet klaar. Dit haat ik echt aan het volwassen leven he

1 like

Misschien heb je niks aan de tip, maar ik vind het dan echt fijn om een kussen onder mn shirt te doen tegen mn buik! lekker warm en stevig

mensen met acne sjaals hebben echt geen recht van spreken srry

11 likes

je zou ook een random lila sweater kunnen kopen en een bedrijf zoeken dat logos borduurt en aan hun vragen of ze dat logo erop zetten.

3 likes

Oh dit ga ik direct proberen! Dankje

1 like

Het antwoord is Corona, blijf gewoon thuis.

19 likes

Soms zelfs 100%

2 likes

Huh ze hebben gewoon een gekreukt exemplaar gefotografeerd. Nouja is ook de Action en niet de Bijenkorf.

https://www.action.com/nl-nl/p/notitieboek-a62/ (de groene)

10 likes