Nog even een extra keer centrifugeren
Ah dit vroeg ik me gister ook af! Maar listen to your heart en limit to your love zijn het niet denk ikā¦
voor 30 euro krijg je bij Pearl je āreceptā mee.
Wow ik stond net in de winkel en tijdens het afrekenen was ik mijn pincode vergeten. Twee keer fout en toen maar mijn vriend gebeld. Heb nu wel wijn gelukkig
Dat winkelen op afspraak is ook een grap he ons filiaal heeft voor morgen wel een aantal staan. Het centrum nog niet.
Mocht je behoefte hebben via hema.nl kan je tijd reserveren
Neejoh die komen gewoon met de krokettenbus hoor
Voel me echt kut de hele dag en ben steeds zonder reden aan het janken. Iedereen is druk om me heen, behalve ik en dat voelt best eenzaam
Knuffel eenzaamheid is soms best kut.
Ohh mij doet het volgens mij wel denken aan listen to your heart! @Junebug85 @littlenumbers, minder aan limit to your love @ScrantonStrangler. Ben benieuwd waar hij jou aan doet denken!
Ik heb pannenkoeken gebakken en ze waren zo lekker! Goede tip van dat boekweitmeel erdoorheen!
Oh help. Ik heb een woning gezien 5 km uit de stad vandaan in een dorpje. Dit stond nog niet in mijn planning, maar het is wel een kans.
Het enige nadeel is dat de snelweg ongeveer in de achtertuin ligt. OkƩ beetje overdreven, maar hij is aardig dichtbij. Voordeel daarvan is dat ik ook snel op de snelweg ben voor werk.
Ohhh en ik heb echt 0 meubels haha.
Blij dat ik mijn pannenkoekenevangelie kan verspreiden.
Ik kijk project runway. En mn fave heeft gewonnen dus ik helemaal blij. Komt zn familie binnen valt zn vader ineens van de trap.
3x raden wie dr bijna moest janken hahah.
( Zn vader heeft niks hoor maar hij was zo schattig dus extra sneu)
Allemaal nog super bedankt voor de steun en lieve berichtjes. Ben vanaf vanmiddag weer bovenwater en voel me gelukkig redelijk goed. Is volgens mij ook allemaal wel goed gegaan. Net zelfstandig naar de wc (die gewoon in mān ziekenhuiskamer is, normaal 4 stappen naar die badkamerdeur) gegaan maar WAT een avontuur. Groetjes van een uithijgend 90 jarig vrouwtje
Ahh fijn dat het goed is verlopen! En dat je een update post. Veel sterkte met herstellen!
Heel veel sterkte met herstellen!
Succes met herstellen!
Ik doe lekker brandgevaarlijk en heb een stekkerblok in een stekkerblok gestoken omdat ik het anders niet met de opladers red.
Halloooo uiteraard!!! Helaas geen tv hier maar wel een iPad waar ik schijnbaar tv op kan kijken, dus hoop dat ik zo live kan intunen hoor
Edit noooo helaas die zender staat er niet op. Dat wordt terugkijken. Zag net dat die hysterische date van gisteren volgens mij vanavond komt, echt jammer dat ik de commentaren nu terug moet lezen zeg haha
Heel veel succes vandaag (waarschijnlijk al geopereerd) en heel veel beterschap met het herstel. Op naar het positieve!