Wat je even kwijt wil #49

Heb net heel passief agressief het karretje van een meid -die met haar vriend (eveneens met karretje) boodschappen aan het doen was - aan de kant gezet

18 likes

Dat zal dr leren!!!

16 likes

Opbokken bij dat kaas schap

1 like

Precies! Terug naar de boter met je kar

8 likes

Vooral dat het nu al is. Mijn ‘scheiding’ is nog geeneens rond. Dus geen idee of het nu ook gaat lukken (omdat we nu nog financieel partners zijn en dan samen teveel verdienen voor het huis), en ik heb dus gewoon echt helemaal niets. Ja enorm veel woonaccessoires haha.

Maar ik heb nu zoiets ja of dit fatsoenlijke huis in het dorpje 5km van mijn ouderlijk huis, of wachten en dan straks in de achterbuurt van deze hoofdstad.

Sowieso teringhekel aan koppels in de supermarkt

12 likes

Oh dit wil ik ook echt elke keer doen en dan durf ik t niet. Vooral bij die boomers die met 2 karretjes het hele gangpad blokkeren, dan wil ik t liefst een corona monoloog houden + een bijlage met supermarkt etiquette.

6 likes

Als je een keer zin hebt in een (online) spelletje spelen stuur je maar een DM :two_hearts: Ik snap hoe je je voelt

1 like

Sorry was is verhuizen toch afschuwelijk zeg vreselijk wat HAAAAAT ik het

38 likes

Super lief! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Sinds dat filmpje van vanochtend van lldl ben ik verslaafd :grimacing::grimacing: ik heb er ondertussen al 15 op youtube gekeken en twijfel nu om mee te doen, haha

9 likes

Nu kijk ik naar een seizoen van project runway waar iemand Kovid heet…
Dat seizoen was pre corona. Had ik dat maar eerder gekeken dan was ik gewaarschuwd.

6 likes

Bij twijfel doen! Hoor wie het zegt hè :joy:

Heb jij meegedaan dan? :stuck_out_tongue:

Haha nee dat niet! Daar ben ik wel te pussy voor, maar zou leuk zijn voor ‘ons’ als je op tv komt met hopelijk een leuke date

1 like

Ja en heb je die van Oatly al geprobeerd? Die is net even minder zoet.

1 like

Beetje lastig beoordelen zonder foto sgat.

2 likes

Ja zo te zien wel!

1 like

Zag vandaag een stukje van een of andere talkshow op de NPO over obesitas onder kinderen. Ik haakte halverwege in dus heb niet de hele context meegekregen, maar wat ik zag was voldoende om er vragen bij te stellen.
Het ging over een meisje die zogezegd een probleem met teveel eten zpu hebben en dat we ons daar echt zorgen over zouden moeten maken. Volgens haar moeder was het ook een enorme struggle, want als ze s’ochtends haar ontbijt met boterhammen had gegeten vroeg ze later TOCH nog om een rijstwafel of een cracker. Ik dacht toen nog dat het probleem ging over de moeder zelf, maar nee het ging echt om het meisje die te dik zou zijn en teveel om eten zou vragen.
Ze zag er volkomen normaal uit, maar ze werd uitgelicht als dik.
Welke idioten maken dit soort programma’s?

Ja rip helaas wel